#KARAKTER TANITIMI#

561 10 2
                                    

Multide Tüm Kadro

***********************************

Elisa KAYAER: 17yaşında 2 kız kardeşi var Azra ve Kayla. Şimdiye kadar 1 sevgilisi olmuş.
Resim yapmaya, dans etmeye ve Keman çalmaya bayılıyor. Hepsi için 4 yaşından beri özel ders alıyor ve şimdi aynı Zaman'da hepsi için kursa gidiyor. Kaylaya ne kadar değer veriyorsa Cansu'ya da o kadar veriyor ve ona kardeş gözüyle bakıyor. Aslında doğal sarışın ama saçını yinede boyatmış. En sevdiği yemek sushi ve çiğköfte. (Çiğ yemeklere karşı bi düşkünlüğü var asdasssd). Araba kullanmayı ve hız yapmayı seviyor. Kendini beğenmiş insanlara hadlerini bildirmek istiyor.

Aksel KILINÇ : 18yaşında tek çocuk ama 12 yaşındayken kendisinden 2 yaş büyük ablası kan kanserinden öldü. Annesinden nefret ediyor. Babası ile yaşıyor. Şimdiye kadar hep tek gecelik sevgilileri olmuş. Yanına hiç bir zaman bi kız yakıştırmaz. Aslında resim yapma yeteneği var ama bunu kendisi ve ölen kardeşinden başka kimse bilmiyor. En sevdiği yemek lahmacun ve tost. Araba kullanmaya bayılıyor. Ve hız yapmak onun için bir tutku.

Cansu ATEŞ : 17 yaşında 1 abisi var ama Amerika'da eğitim görüyor. Annesi ve babası ile ilişkisi arkadaş gibi. Keman çalmaya bayılıyor. Keman için 4 yaşında özel ders almaya başlıyor ve şimdi aynı Zaman'da kursa gidiyor. Elisa hayatında ailesi kadar değer verdiği tek insan ve ona arkadaş demek onun biraz tuhafına gidiyor çünkü tam anlamıyla kardeş gözüyle bakıyor. Araba kullanmayı seviyor ama hız yapmaktan nefret ediyor bu yüzden Elisayla bi yere gidicekse arabayı kesinlikle o kullanıyor. Emir'i çok seviyor ve emir ne zaman evlenme teklifi ederse kabul edeceğini Elisayla her fırsatta konuşuyor. En sevdiği yemek hamburger ve sushi.

Emir YAVUZOĞLU : 18yaşında. 1 abisi var Acar. En yakın arkadaşı Batu ve Aksel. Elisayla bacım gözüyle bakıyor ve çok iyi anlaşıyor. Tek gecelik ilişkilere hep karşı çıkıyor çünkü kızların duygularıyla oynamak ona düzenbazlık gibi geliyor. Sesi çok güzel ve 8 yaşından beri şan eğitimi alıyor. Para harcamayı ve gösteriş yapmayı seviyor. Soyadının baskınlığını her yerde kullanıyor. 1 garaj dolusu arabası var ama kurallara her zaman uyuyor ve sadece pistte hız yapıyor. Cansu'yu çok seviyor. Ve evleniceklerine kesin gözüyle bakıyor.

Acar YAVUZOĞLU: 21 yaşında. 1 erkek kardeşi var Emir. Azrayı çok seviyor ve hayatının aşkıyla evlendiği için çok Mutlu. Babasının işini büyütmeyi planlıyor.

Azra KAYAER : 20 yaşında. 2 kız kardeşi var Elisayla Kayla. Modellik yapıyor. Acar'ı çok seviyor ve hayatının Adamıyla evlendiğini düşünüyor. Kayla'nın modellik yapması için elinden gelen herşeyi yapıyor.

Kayla KAYAER: 11 yaşında. 2 ablası var Elisa ve Azra. Modellik yapmak onun için bir tutku. Ayaz ve Mete'yle vakit geçirmeye bayılıyor. Ablalarıyla alışveriş yapmaktan çok büyük zevk alıyor. Hayattaki en büyük korkusu ailesinin başına bişey gelmesi.

Mete HAZNEDAR : 17yaşında. Elisa ve Cansu'ya kız kardeş gözüyle bakıyor. Birlikte bi yere gittiklerinde bi çocuk onlara bakıcak olursa Ayazla birlikte onları hastanelik edene kadar dövüyorlar. Sesi çok güzel ve ortaokuldan beri yarışmalara katılıyor. Ayazla birlikte Galatasaray altyapısında eğitim alıyorlar. Meslek olarak futbolculuk yapmak istiyor. En sevdiği yemek Elisa ve Cansu sayesinde sushi. Ayazla bir ev tuttular ve orda yaşıyor. Şimdiye kadar ciddi bi ilişkiye hiç girmemiş.

Ayaz DAĞHAN : 17yaşında. Tek çocuk ama 3 tane kardeşi var sayıyor. Elisa, Cansu ve Mete. Futbolda çok yetenekli ve Galatasaray'ın altyapısında eğitim alıyor. Elisa ve Cansu'ya yan gözle bakıcak bi çocuk olursa onu hastanelik edene kadar dövebilir ki bunun yüzünden Mete'yle 1 gece nezarette kalmışlıkları var. Mete'yle birlikte bir ev tuttular ve orda yaşıyor. Çok güzel yemek yapıyor ama genelde babasının pizza zincirinden pizza istiyor. Ciddi bi ilişkisi olmamış şimdiye kadar. Resim de çok yetenekli. Ve bu iş için para alıyor. En sevdiği yemek karides ve lahmacun.

Batu GENDİLGEN : 18yaşında bir ablası var. Emir ve Aksel can yoldaşı. Elisayla çok iyi anlaşıyor. Tam bir motosiklet tutkunu bir garaj dolusu motorsikleti var ayrıca pistlerde yarışıyor . Çok sayıda birinciliği var . Aynı Zaman'da milli yüzücü. Türkiye'yi mülakatlarda temsil ediyor. 12. Doğumgününde babası onun için çiftliklerinden birine olimpik havuz yaptırmış. Tek gecelik ilişiklere karşı çünkü Aksele bağlanan kızların çektiklerini görünce onlara acıyor. En sevdiği yemek dolma ve hamsi.

Bebeğimin Babası Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin