Multide Elisa KAYAER
****************************
Amerika seyahati. Kurslar aklımı kurcalayan çok şey vardı. Bide her metrekarede en az 3 insanın dönüp bana bakması.Bu olayın sorumlusu ablam. Evet yanlış duymadınız ablam. Ablamın şimdiye kadar hayatıma hiç bir şekilde olumsuz yönü dokunmamıştır. Çünkü kendisi dünyanın sekizinci harikası gibi bir şey.
Ablam bu yaz dünyanın sayılı iş adamlarından biriyle evlendi. "Acar Yavuzoğlu".
Bu durumun benim için tek güzel yanı şuan Yavuzoğlu malikanesinde ikamet ediyor olmam. Annem ve babam küçük kardeşim Kayla'nın çekimleri için bir süreliğine İrlanda'yla gittikleri için bende ablamla birlikte Acar'ların evinde kalıyorum.
Gelelim Meselemize. Bu görkemli düğünde benim düğün pastasının üzerine düşmem tüm magazin muhabirlerinin beni çekmesi ve gazetelerde skandal düğün diye haber çıkması dışında hiç birşey olmamıştı.
Tabiki ablam hayal kırıklığına uğramıştı. Ve sevgili Acar bu sefer Barcelona'da başka bi düğün organize etmişti.Ben bunları düşünürken ayağımın okul kapısına takıldığını ve arkaya doğru düştüğümü. Brinin kolları arasındayken farkettim. Ben bal rengi gözlerinin derinliklerinde kaybolurken. O beni hala kollarının arasında tutuyordu.
Hala çocuğun kollarında olduğumu farkedince doğruldum
"Kusura bakma ya ben yürüyordum birden ayağım kapıya takılınca ne olduğunu anlamadan düştüm. " bu cümleyi o Kadar hızlı söylemiştim ki çocuğun anladıgına dair şüphelerim vardı. Çocuk çatık kaşlarını bozmadan"Biliyorum bende oradaydım. " dedi ve tüm şüphelerim yok oldu.
"Farkındayım. Amacım kibar olmaktı."
Çocuk karşımda elleri cebinde cool bir şekilde
"Gerek yok ayağına sahip çık yeter. "
"Hadi ya sen hayırdır bu özgüven , bu ego."sanırım özgüven patlaması yaşayan bendim.
Çocuk yanlış duyup duymadığını ifade eden bakışlar atarak"Altından kalkamayacağın tartışmalara girme istersen ufaklık. İfadeni kötü keserler sonra. "
Bir an korkmuş gibi oldum. Psikopatın birine dalaşmanın sırasımıydı Elisa.
Çocuk yanımdan geçerek gitti benim tek yapabildiğim arkasından bön gibi bakmaktı.
Bir an silkelendim ve Cansu'nun yanına gittim. Cansu'yla selamlaşıp okula girdik.
Cansu sınıf girince
"Ne oldu orda kimdi o çocuk. " dedi.
"Bilmiyorum. Tam düşücektim beni tuttu. "
"Valla şuan benimde düşesim geldi." Cansu'nun omuzuna vurarak güldüm.O sırada sınıfa prenslerim geldi.
Ayaz ve Mete. İkiside üçüncü sınıfların en yakışıklı çocukları. Ayrıca en karizmatik ayrıca en havalı ve daha da önemlisi okulun en güzel iki kızının en yakın kankeytoları.
Evet o kızlar benle Cansuyuz.
Mete yanımıza gelip yanağımızdan makas alarak
"Günaydın Prensesler" dedi.
Yerimden kalkıp Mete'nin boynuna atladım.
"Oo aşkım nasılsın . " diyerek güldüm. Benim bu lafıma bozulduğunu ifade ederek bakan Ayaza döndüm
"Ay aşkitolarımdan biri beni kıskanırmış."diyerek bu sefer ona sarıldım o sırada sınıfa hoca girdiği için. Ayrılmak zorunda kalmıştık.Hoca sınıfa gelince arkasında üst sınıflardan 2-3 kişi vardı.
Hoca bize dönerek
"Evet çocuklar biliyorsunuz ki her yıl 11 ve 12. Sınıflar arası bir parti oluyor. Bu yıl partiyi 11A ve 12/F organize edicek. Ben 12lerden bir kaç kişi seçtim şimdi onlarada bu sınıftan eşler seçicem. İlk önce gönüllü olan var mı ?"Tabi bizim sınıfın yelloz kızları dururmu tahtadaki ultra yakışıklıyı görünce hepsi parmak kaldırdı.
Bi saniye...
Hayır olamaz!!!
Bu çocuk sabahki üstüne yuvarlandığım çocuk!!
Allahım ne olur beni görmesin !!!!!!
"Elisa, Elisa iyimisin." Çocuk beni görmesin diye kafamı sıraya gömdüğüm ve dualar mırıldandığım için hocanın bana seslendiğini görmemiştim.
"Evet hocam. İyiyim kusura bakmayın duymamışım. "
"Kızım seni seçtim duymadın gerçekten galiba."
"Ne beni mi ?"
"Evet bi mahsurumu var evladım?"
"Yok hocam estağfurullah. Ama bu kadar isteyen kişi varken..."
"Evladım ben senle Ayazın bu konuda ne kadar başarılı olduğunuzu biliyorum. Sizi ben seçiyorum ve itiraz istemiyorum. Şimdi eşleşmeleri yapalım bakalım."
Ben derin bir of çekip başımı arkaya verince hoca seçtiği ve eşleştirdiği kişileri okumaya başladı.
"-Ayaz , Selim ve Büşra siz yemek konusuyla ilgileniceksiniz
- Kaan Elif ve Can siz ücretlerle ilgileniceksiniz
-Aksel ve Elisa sizde mekan ve müzik konusuyla ilgileniceksiniz. Elisa özellikle senin müzik konusuna ilgi göstermeni istiyorum. "Aksel kim diye etrafıma bakınırken bana doğru gelen sabah nuru çocuğu gördüm.
Ya hayır ya...
Yok artık gerçekten şansımın babaannesi kaşar.
Nasıl bişeydir bu ya.
Hayvan gibi iş yapıyorsunuz diye bağırasım var.
Nerde bu devlet nerde bizi eşleştiren pezevenk hoca.
Çocuk yanıma kadar geldi.
Ellerini masama dayayıp eğilerek gözlerimin içine baktı"Selam sakar sarışın."
________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası Olur musun?
Roman pour Adolescents-"Lan siktiğimin doktoru konuş artık!" -"AKSEL KENDİNE GEL! Bide seninle uğraşmayalım burda. Doktor bey bakın lütfen söyleyin artık Elisaya ne oldu." Doktor gözlerini kapattı düşündü... Bunu onlara nasıl söyleyebilirdi ki. Doktor dudaklarını aralad...