Multide Azra KAYAER , Elisa KAYAER ve Kayla KAYAER / Ve Elisa'nın kombini
**************
Koşamıyordum artık bacaklarımda derman kalmamıştı.Arkamdan gelen köpekler ve tanımadığım bir çocuk beni kovalıyorlardı.
Bir sokağa girdim karşıda iki kişi gördüm onlara doğru yaklaşırken bir çığlık attım beni kurtarsınlar diye fakat adamlardan biri kolunu önüne atarak daha fazla koşmamı engelledi.
En sonunda peşimdeki çocuğun bana yetişip vurmasıyla bilincimi kaybettim ve sert betonla buluşamı beklerken sonsuz bir boşluğa düştüm.
Emirin sesini duymamla bir anda yataktan kalkmam bir oldu.
Gene olmuştu işte gene görmüştüm o rüyayı. Korkumun son noktalarındaydım.
Psikiyatrist geçer demişti ama 1 buçuk yıldır görüyordum bu rüyayı. Bi anlam veremiyordum sadece arkamdan bir adam ve köpekler koşuyordu ve benim bu kadar korkmama sebep olan şey buydu.
Köpeklerden ölesiye korkarım. Hatta bi ara babamın depolarından birinde belkide benden 200m ötede tasmalı bi pitbull görünce aradaki mesafeye rağmen korkudan bayılmıştım.
Yani kısacası köpeklerden nefret ediyorum.
Emir ve efsun teyze odama gelmişti. Beni sakinleştirmeye çalılıyorlardı. Birden ağladığımı farkettim. Emirin verdiği suyu içtim.
Efsun teyze saçımı okşayarak
"Daha iyimisin Elisa?"diye sordu."Evet biraz daha iyiyim."
"İstersen uyuyana kadar yanında kalabilirim."
"Gerek yok efsun teyze saol."
Efsun teyze beni başımdan öptü ve iyi geceler diyerek kapıya gitti. Tam ışığı kapatacakken
"Dur... Işığı kapatmasanız?" Diye seslendim."Peki canım sen nasıl istersen. Birşeye ihtiyacın olursa seslen."
"Teşekkürler. "
Efsun teyzeyle emir odamdan çıktıktan sonra biraz bilgisayarımda oyalandım olayın şokunu atlatmam için veya tekrar uyuyabilmem için böyle şeyler yardımcı oluyormuş.
*********
Gözümü açtığımda yatağımda yanımda bilgisayarım vardı sanırım uyuyakalmıştım. Bi tane tuşa basınca Teen Wolfta Styles'ın olduğu sahne çıktı.
Allahım ne kadar tatlı ya şu gülüşe bak.
Laptopumun kapağını indirip komidinin üstüne koydum ve yan taraftaki tokayla saçımı tepede topuz yaptım.
Banyoma gidip rahatlamak için duş aldım. Saçımı iki üç kez şampuanlayıp duruladım bide vücut losyonumu sürünce tamamdım.
Aynanın karşısına geçip saçımı kuruttum.
Saate baktığımda saçımı düzleştiricek vaktimin olduğunu gördüm. Hemen dolabımı açıp K. Klein tişörtümü, kot şortumu ve siyah şapkamı hazırladım ayakkabı olarak gene siyah beyaz spor ayakkabı giyinecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası Olur musun?
Подростковая литература-"Lan siktiğimin doktoru konuş artık!" -"AKSEL KENDİNE GEL! Bide seninle uğraşmayalım burda. Doktor bey bakın lütfen söyleyin artık Elisaya ne oldu." Doktor gözlerini kapattı düşündü... Bunu onlara nasıl söyleyebilirdi ki. Doktor dudaklarını aralad...