Kapittel 3

151 7 0
                                    

Da jeg vågnede fredag morgen  havde jeg fået en besked fra et ukendt nummer. Jeg gik ind på beskeden og læste den.

Jonas: Hej Nanna :) det er mig Jonas, du hved ham fra page Four😂 Nå men altså jeg ville bare høre om jeg ikke skulle komme og hente dig efter skole Idag så kunne vi måske lave noget:) knus!

Jeg blev virkelig glad og skulle lige til at svare, da jeg kom i tanke om at jeg skulle øve for der var jo stævne i morgen.

Mig: Hej Jons ;) (dig det fra page Four😂) jeg ville super gerne mødes med dig, men jeg skal jo øve til et stævne jeg skal til i morgen:( Knus

Der kom hurtigt en besked tilbage.

Jonas: Super, så ser jeg dig øve Idag, vi ses når du har fri. Jonas😉

Mig: Ja vi ses:)

Jeg tog i skole og dagen gik ret hurtigt. Endelig fik jeg fri. Jeg skyndte mig ud til Jonas som sad og ventede på mig.
"Whats up Nanna", kom det fra Jonas. "Hva så?", sagde jeg og grinte. Vi to hjem til mig og jeg øvede mine programmer igennem et par gange. Det var super hyggeligt.
Da det blev aften og Jonas tog hjem. Jeg lagde mig i sengen og tjekkede Instagram. Jonas havde taget nogen billeder da jeg red og lagt dem op med teksten. "Den pige der, hun er min bedste veninde". Jeg likede og svarede at han også var min bedste ven. Lige som jeg havde svaret tikkede en besked ind på min telefon, den var fra Pelle.

Pelle: Hey søde <3  jeg savner dig, vi ses i morgen. ;)

Mig: vi ses <3

Jeg faldt hurtigt i søvn.

Næste morgen stod jeg tidligt op og afsted til stævnet. Jeg varmede op og var totalt fokuseret da jeg red ind på banen. Jeg startede dressur og det gik ret godt. Den første klasse jeg red gok ok. Jeg fik ingen placering. Den næste klasse vandt jeg.
Så skulle jeg springe. Da jeg kom ind på banen og var næsten færdig så jeg Pelle. Jeg gik totalt i panik og var lige ved at styrte, men alligevel fik jeg en anden plads. Da jeg havde sadlet punktum (min hest) af og var på vej ud til min mors bil kom Pelle. "Vil du ik med hjem til mig og sove, der er noget jeg gerne vil sige", sagde han. Jeg sagde det til min mor som kørte punktum hjem. Jeg tog med Pelle. Da vi kom hjem til ham, satte vi os op på hans værelse. Vi sad vare og kikkede på hindanden. Pelles hoved kom tættere og tættere og han kyssede mig. Der sad vi så lidt og kyssede. Han træk sig og sagde at han var forelsket i mig.  

Pelle & migWhere stories live. Discover now