Næste morgen, blev jeg vækket hved at det var en der rørte hved mit hår. Jeg kikkede forskrækket op, men fladt hurtigt til ro, da jeg opdagede det bare var Pelle. "Godmorgen, smukke", sagde Pelle. "Godmorgen", sagde jeg og kyssede Pelle på kinden. Jeg tog min mobil og så min mor havde skrevet. "Jeg bliver nød til at tage hjem, min mor siger der er nået med punktum", sagde jeg lidt efter.
Jeg skyndte mig hjem. Da jeg endelig var kommet hjem, sad min mor i køkkenet og ventede på mig.
Samtalen køre sådan her m=mor n=mig
M= skat, punktum, skal sælges, jeg har besluttet at du og ham ikke længere skal være et par!
N= nej det kan du ikke mene, vi er jo lige nået så langt..
M= det kan godt være, men du rider ham ikke nok.
N= hvad nu hvis jeg lover at jeg rider ham vær dag ligemeget hvad?
M= du har en chance og bliver det brudt så sælger jeg ham!
N= okay, jeg lover detJeg gik op på mit værelse. Så fik jeg en besked fra Pelle: Hej skat, vil du ikke med på turne, det er nu fra fredag til næste mandag?
Fuck, jeg vil jo så gerne med, men hvad men punktum? Han skal IKKE sælges på nogen måde! Det var nu jeg begyndte og overveje om jeg skulle vælge ridningen eller ham jeg elsker? For jeg kan på ingen måde komme til at vælge begge dele.. Jeg lå og spekulerede i eg stykke tid, da jeg endelig var faldet i søvn.
YOU ARE READING
Pelle & mig
FanfictionKan man både have en kæreste og fokusere på ridning? Nanna er endelig nået ret lang med hendes ridning da hun møder Pelle. Hun tror hun kan håndtere det hele men kan hun.