idag er det min fødselsdag. det ved drengene heldigvis ikke, jeg hader opmærksomhed. Klokken er 09:23 og jeg har lige været i bad. Da jeg har foget noget tøj på og har været ude ved punktum, tjekker jeg min mobil. Jeg har foget en besked fra Pelle. "Hej Nanna, tænkte på om du vil over til mig Idag??❤️" jeg svare ja, og begynder at gå derover. Min mor er ikke hjemme så hun kan ikke køre mig. Men der er kun 3km så det går nok.
Jeg er endeligt kommet hen til lejligheden. Da jeg ser en seddel ligge på hans køkken bor. "Hey Nanz, kan du ik komme ned i studiet da vi lige skal have øvet et par sange?" Jeg sukker og tager mine sko og min jakke på igen. Da jeg kommer derned er der åben dør men lyset er slukket. Jeg tænker ikke så meget over det og går bare ind,TILLYKKE!!! Alle drengene og de andre band medlemmer er der. Selvom jeg hader overraskelser bliver jeg helt glad. "Ej tak, hvor er i søde", siger jeg. "Og jeg har helt selv fundet på det", siger Pelle stolt. Vi griner alle sammen. Først kommer alle "bandmedlemmerne" hen og giver mig en gave. De har givet mig page Four sengetøjet. "Tak hvor er i søde", siger jeg. Så kommer Holme. Han gir mig et gavekort til en restaurant. "Tak Holme", siger jeg så. Jonas gir mig en parfume. "Det faktisk min ynglings", siger jeg så. Lauritz giver mig et gavekort til Matas. "Ja jeg er ikke så kreativ", siger han og trækker på skuldrene. Jeg griner og siger tak. Stefan kikker lidt nervøst på mig, men kommet så hen og gir mig en gave. Jeg åbner den. Han har givet mig et armbånd. "Ej det er rigtigt flot, tak stef". Pelle kommer som den sidste hen til mig. Først krammer han mig og siger tillykke, og så gir han mig 3 gaver. Jeg åbner den første. Det er en flot rød kjole. Jeg er målløs. "Ej tak skat, hvor er den flot". "Åben nu de andre", siger han lidt for ivrigt. Jeg åbner den næste gave som er en halskæde, en ring og et par øreringe. "Ej skat! Det skulle du da ikke", udbryder jeg. "Jo, kom nu åben den sidste!" Siger han igen lidt ivrigt. Jeg åbner den, det er et brev. I brevet står der: Hej skat, stort tillykke med dagen, i aften skal vi to ud og spise på en fin restaurant, så derfor har du foget de forskellige gaver. Men det er ikke et hvilket som helst sted vi skal spise. For vi tager nemlig til Paris nu!
Jeg kikker op på Pelle, og giver ham den største krammer. "Du er bare den bedste, tak skat!!" Siger jeg. Jeg kommer til at kikke hen på Stefan, han ser ret ked ud af det. Det gør mig ret trist. "Er der noget galt skat?" Jeg blir revet ud af mine tanker. "Nej slet ikke, jeg er bare glad," siger jeg så.Efter en times tid tager Pelle og jeg til Paris. Vi ankommet til vores hotel kl. 16:45. Og går med det samme i gang med at gøre os klar. Jeg tar den røde kjole på, og alle smykkerne. Og skal lige til at gå ud af badeværelset da jeg får en besked...
YOU ARE READING
Pelle & mig
FanfictionKan man både have en kæreste og fokusere på ridning? Nanna er endelig nået ret lang med hendes ridning da hun møder Pelle. Hun tror hun kan håndtere det hele men kan hun.