Næste morgen vognen jeg hved at Min min mor kalder. Jeg tager nået tøj på og løber ned til hende. Da jeg er kommet der ned står Pelle der. Jeg kikker forvirret på både ham og min mor. "Vi skal have en hygge dag hvor du bestemmer alt hvad vi skal lave, og så i aften tager vi til fest", sagde Pelle. Jeg kikkede undrende på mor som nikkede.
Vi startede dagen med at tage ud til punktum. Jeg prøvede at lære Pelle at gøre en hest klar. De gik ikke så godt. Derefter red jeg lidt rundt og sprang et par spring. Da jeg var færdig, fik jeg Pelle op på punktum. Jeg longerede ham i skridt. Og derefter satte je ham i trav og så galop. Det så ret sjovt ud. Så nu var vi færdige og tog over til Pelle for at gøre os klar. "Pelle, vil du ikke lige lyne min kjole?", sagde jeg. Pelle kom styrtende op, men stoppede i døråbningen, da han så mig. "Du jo smuk skat! Den her aften kan bare ikke gå galt", sagde Pelle. Jeg griner lidt og så tager vi af sted.
Vi er ankommet til festen nu. Jeg føler mig ret utilpas hved at være her. Der er mange drenge der kikker underligt på mig. "Jeg henter lige nået mere at drikke", siger jeg til Pelle og går over mod baren. Da jeg er kommet derhen, sidder der en eller anden dreng. Han begynder at snakke til mig. Nået med nogen dårlige score replikere. Jeg kan se at Pelle har rejst sig, men jeg hved ikke hvor han er gået hen. Jeg bliver revet ud af mine tanker, da ham her drengen begynder at kysse mig. Jeg trækker mig hurtigt væk. Og ser til min skræk Pelle stå med tåre i øjnene. "Pelle..", prøvede jeg, men ham løb bare sin vej. Så nu var jeg helt alene og jeg hved ikke hvordan jeg kommer hjem...
YOU ARE READING
Pelle & mig
FanfictionKan man både have en kæreste og fokusere på ridning? Nanna er endelig nået ret lang med hendes ridning da hun møder Pelle. Hun tror hun kan håndtere det hele men kan hun.