Kapittel 12

108 5 4
                                    

"Jeg er forelsket i dig stefan".....

Stefan kigger lidt på mig. Fuck.. Nu har jeg sagt noget dumt og både ødelagt Mit og Pelles forhold, Og mit "forhold" eller hved jeg nu kan kalde det med stefan. "Jeg er virkeligt også forelsket i dig Nanna..." Jeg rødmer lidt, men begynder så at smile ekstremt meget. "vent..jeg var ikke færdig med at snakke", siger Stefan så. Nu panikker jeg. "Jeg har været forelsket i dig siden første gang jeg så dig.. Men jeg har aldrig været mand nok til at sige det til dig.. Jeg vil SÅ gerne være kærsester med dig, men jeg har ret ondt af Pelle, og jeg vil ikke splitte drengene.. så jeg er ked af at sige at....... jeg desværre ikke kan være ssammen med dig...undskyld". Jeg ser forskrækket på Stefan. Nu kommer tårende. Jeg begynder at græde. "nej, du skal ikke græde, jeg vil jo gerne. Jeg kan bare ikke gøre det mod drengene" siger han så, mens han tager fat i min arm. Jeg rykker mig væk. Som om det er pga. drengene. Jeg er så sikker på han bare er endu en af de mange f**kbois der findes her i verden. Jeg vender mig om og løber ud af døren. Da jeg er kommet helt ud kan jeg se at jeg er ved strøget. Jeg begynder at gå og "vindusshoppe" som det jo hedder. Ved en butik er der et stort fjernsyn. Jeg stopper op for at se hvad man nu kan se i det. Det er page fours musikvideo til fucking smuk. Jeg begynder at græde sådan totalt meget. For at det ikke skal blive alt for pinligt begynder jeg at løbe hjem. Jeg vil ikke ses af så mange. Da jeg løber har jeg fået okay meget fart på, så uden at tænke mig om løber jeg lige ind i en. "ej undskyld, det var ikke min mening at...." jeg når ikke at sige mere før jeg ser det er Jonas. "det gør da overhovedet ikke noget søde", siger han. Jonas kan altid få mig til at smile. "Hov vent, hvad er der galt?" spørg han. Han må kunne se at jeg har grædt Pis. Jeg ryster bare på hovedet. "hvad du hvad, hvis du ikke vil sige det, så tager du med mig hjem, så får jeg resten af drengene til at komme så vi kan muntre dig op. kom!" vent! det vil jo sige at både Pelle og Stefan kommer. Medmindre de ikke gider se mig, hvilket også er forståeligt...  

Efter 20 minutter kommer Lau. Jeg ser allerrede mere glad ud, hvilket jeg jo egentligt ikke er. Lau har taget en masse slik med. Efter yderligere 5 minutter banker det på døren. "Nanna, gider du åbne, vi er lige i gang med at hælde slikket op i skåle" råber Jonas. Jeg går ud og åbner døren. der står Pelle. Han kikker på mig, og prøver at få øjenkontakt. "hør Pelle det var ikk..." "stop Nanna, jeg gider ikke høre på dit pis mere, nu går vi ind og siger til resten af drengene at vi ikke er sammen mere okay! jeg nikker og skal lige til at flytte mig da Stefan kommer. Jeg skynder mig at gå ind til jonas og lau. Jeg vil ikke snakke med ham. faktisk vil jeg slet ikke snakke med nogen af dem. 

Da vi har sat os ned bliver der et øjeblik stille. Pelle avbryder stilheden. "hør drenge og Stefan. Jeg har slået op med Nanna okay". jeg er i chok over hvor kold han er da han siger det. som om han er totalt ligeglad. Der triller en tåre ned af min kind, jeg skynder mig at tøre den væk. Jeg vil kke have at Pelle skal se jeg er ked af det. "hvad, hvorfor, i var så søde sammen" Lau ser forvirret ud da han siger det. jeg kikker hen på  Stefan, men han ser bare ned i jorden. "ja, i var sq da det sødeste par i hele verden" Jonas er bare så sød ved mig, han er helt klart min alder bedste ven! "Ja i kan da spørge Stefan" siger pelle. Jonas og Lau kikker først hen på Stefan og så på mig. Da de kikker på mig rejser jeg mig op og går. Jeg kan ikke det her mere. "vent Nanna, kom tilbage....!!!" 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pelle & migWhere stories live. Discover now