Bylo půl sedmý ráno, aspoň to tak řekl budík :D.Vstala jsem z postele a šla do koupelny, tam jsem se umyla a nalíčila. Stála jsem v pokoji před skřínkou, když jsem nevěděla co jsi mám vzít na sebe. Po chvilce, když jsem se rozhodla jsem si vzala černo-bíle vansky, bílé džíny a tričko s nápisem CUTE GIRL:* . Vlasy jsem měla rozpuštěné, pak si vzala batoh a šla jsem do kuchyně." Dobré ráno " ... řekla jsem .
" Ahoj Emily " ... odpověděla mamka.
Mamka zrovna dělala palačinky ( mňam ). Dala mi je na stůl , tak jsem se do nich hned zakousla . Bylo čtvrt na osm, a já musela jít .
Došla jsem na hřiště, protože tam máme vždicky sraz s Amy.
Po 5 minutách konečne dorazila a mohli jsme jít na autobusovou zastávku . Když jsme seděli v autobuse začala mi Amy povídat co se jí stalo." Byla jsem u sebe v pokoji a slyšela jsem jak někdo zvoní ." ... řekla Amy.
" a co se teda stalo ? " ... odpověděla jsem ji.
" Šla jsem se podívat do kuchyně kdo to byl. Byla to mamky kamarádka s jejím synem. "... řekla Amy.
" Jako fakt ? :D "... řekla jsem.
" Jo, a mamka řekla jestli nemůže jít ke mně do pokoje. On byl tam roztomilý , tak jsem řekla že může . Byli jsme v tom mým pokoji a koukali na notebooku na film LOL. Zeptala jsem se ho jak se jmenuje . " ... odpověděla Amy.