Vyšla jsem z našeho pokoje a šla k Harrymu pokoji. Zaťukala jsem, Harry hned otevřel dveře.
,, Copak se stalo, lásko ? " řekl Harry.
,, Ahoj, To mě ani nepozdravíš ? " řekla jsem se smíchem.
,, Promiň " řekl Harry.
,, To je v pohodě. " řekla jsem s úsměvem a obejmula ho.
,, Nepůjdem k Eiffelovce ? " řekla jsem.
,, No dobře, ale prvně se najíme. " řekl Harry.
,, OK " řekla jsem a my jsme se šli nasnídat.
Když jsme se nasnídali, rozhodli jsme se že by šli s námi i Cat a Robert.
Došli jsme k mýmu pokoji a vstoupili. Robert Cat lehtal na posteli.
,, Hele nechcete jít s námi k eiffelovce ? " zeptala jsem se jich.
,, Dobře půjdem rádi. Viď Robi. " řekla Cat.
Rozešli jsme se k učitelce říct že jdeme na eiffelovku.
Vyšli jsme z hotelu. Cestou jsme si koupili zmrzku.
,, Počkej, já ti ji koupím. " řekl mi Harry.,, Dobře, ale příště platím já. " řekla jsem.
,,No jo ty kecko!. " řekl Harry se smíchem.
,, Já to myslím vážně ! " usmála jsem se a obejmula ho.
.........
,,Viděla jsi eiffelovku naživo? " zeptal se mě Harry.
,, Ne, nikdy jsem ji neviděla. " odpověděla jsem Harrymu.
Harry mi dal ruce na oči a řekl ,, Tak pojď za mnou. ,,. Někam mě vedl, za chvilku mi pustil oči a já se konečně koukla. Předemnou stála Eiffelova věž. Byla nádherná až moc. Všichni jsme si udělali fotky u Eiffelovky a sedli jsi tam u ní na lavičku.
Na pokoji
Cat a Robert šli ještě ven a my s Harrym jsme byly u nás na pokoji. Dělali jsme všelijaký blbosti (znáte to). Potom jsem s nim chtěla fotku, chvilku jsem ho přemlouvala, ale nakonec se semnou vyfotil.
Dnes jsem spala s Harrym u nás na pokoji. Ale museli jsme se přepašovat kvůli učitelce :D. Lehli jsme si do postele a sledovali film na notebooku, dokud jsme neusnuli.Tohle je fakt malá kapitolka, omlouvám se. Budu ráda za koment a vote, díky.
Vaše Káťa :*