4.kapitola

60 5 4
                                    

"Emily, pojď mi pomoct prosím s tím nákupem."... řekla máma. "Jojo, už jdu"... řekla jsem klidně.
U vyndavání nákupu mi mamka řekla že můžu jít na tu novou školu. Musela jsem to hned volat Amy. Byla jsem dost nadšená. Potom jsem šla ven s fenkou Bellou a psem Chatči. Bella je za rasu německý boxer,je úplně nádherná. Chatči je za rasu Akita-inu.Chvilku jsem se zastavila u obchoďáku, zavázala jsem pejsky a šla do vnitř. Koupila jsem si colu a Be-Be. Přišla jsem domů psy byly úplně utahaní, lehli si do svého pelíšku, kterej je v mým pokoji. Na nový škole budeme mít pokoje a vlastní koupelnu už se těšim.

......
"Vstávej, jdeš do nový školy." řekla máma.
"Jojo, už vstávám." řekla jsem.
Rychle jsem se oblékla a nalíčila. Věci už jsem měla zbalené. Jenom se nasnídala a mohla jsem jít. Sešla jsem se s Amy u hřiště. Stála jsem před školou, byla velice hezká. Vstoupila jsem do vnitř, chodby byly fialové.
Šla jsem do ředitelny, kam mám jít do třídy. Dala mi klíče od pokoje, který měl číslo 78. Po pravé straně chodby byli kluci a po levé straně dívky. Vešla jsem do pokoje, zdi byli světle modré. Nebyla jsem tam sama, byla jsem s nějakou spolubydlící, která v tom pokoji právě teď nebyla. Do skříně jsem si dala oblečení. Potom jsem se šla kouknout do koupelny, byla nádherná. U zrcadla byly dvě poličky, ta jedna už byla obsazená, tak jsem si voňavky a kosmetiku dala na tu druhou.Vyšla jsem z koupelny a před dveřmi stála holka. Hrozně jsem se jí lekla, to asi bude moje spolubydlící.

"Ahoj, ty jsi moje nová spolubydlící, že ?" řekla holka

"Ahoj, jo to jsem se já , jmenuji se Emily, a ty ?" řekla jsem a podala ji ruku.

"Já jsem Cat. Koukám že jsi si už vybalila." řekla Cat.

"Ano, to jo" řekla jsem.

"Tady toto je tvoje postel." řekla Cat, když ukázala na postel, která byla na pravý straně. Z tašky jsem vyndala notebook a dala ho na postel. Teď jenom jít do třídy. Na pokoji už Cat nebyla, tak jsem zamkla. Napsala jsem cestou ještě mamce zprávu, že je to tady pěkný. Vešla jsem do třídy. Byli tam skoro samý kluci.

"Ahoj, mohla bych si k tobě přisednou ? " zeptala jsem se jedný holky.

"Ahoj, jasně můžeš. Já jsem Sam a ty ?" řekla Sam.

"Já jsem Emily" řekla jsem, když jsem si sedla vedle ní.

Povídali jsme si, dokud nezazvonilo.

Amy si nakonec rozmyslela, že jsem chodit nebude. Ale já jsem tady chtěla zůstat. Vždyť se budeme potkávat o víkendech a všechno si můžeme říct. Když skončila hodina, šla jsem do kabinetu učitelky, jestli mi nedá rozvrh hodin. V tom mě někdo zastavil, byl to nádherný kluk s modrými oči a s hnědými vlasy.

"Ahoj, ty jseš ta nová že ? " řekl kluk.

"Ano, to jsem. Jsem Emily." řekla jsem.

"Já jsem Harry. Moc mě těší, Emily " řekl Harry.

'"Mě taky, ale už bych měla jít. Zatim ahoj." Řekla jsem.

Odešla jsem a rovnou si to zamířila do kabinetu učitelky, že mi dala rozvrh a mohla jsem jít. Bylo 12hod. a my jsme šli na oběd s mou spolubydlící Cat. Po obědě jsme šli na pokoj, vlastně jenom já, protože Cat šla ještě za kamarádkami.Byla jsem strašně unavená. Odemkla jsem dveře a vešla do pokoje.
Pustila jsem si film na notebooku a koukala se.

Ťuk-ťuk

"Dále." řekla jsem.

"Ahoj, je tady Cat ?" řekl nějaký kluk.

"Ahoj, zrovna teď ne zkus to za chvíli." řekla jsem.

"Já jsem Robert a ty ?" řekl kluk

"Já jsem Emily" řekla jsem.

"Hezké jméno. Tak já už půjdu, ahoj" řekl kluk, když otevřel dveře že vyjde.

Otočila jsem se zase k notebooku a poslouchala. Po chvilce přišla Cat. Řekla jsem ji, že jí tady hledal nějaký Robert. Cat řekla že je to roztomilý. A že s nim chodí. Došli jsme si na večeři, když jsme přišli, zamířila jsem si to do koupelny tam se vykoupala a učesala. Lehli jsme si každá na svoji postel a řekli jsi dobrou.

Ahoj, tady je další kapitola. Snad se vám líbí. Teď nemám čas, takže další kapitola asi bude až za týden. Omlouvám se za chyby. Na obrázku je Cat (v mediích).
Děkuji Káťa :*

With Him I Always Best <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat