"Ahoj zlato, už jsem doma" řekla máma. "Ahoj, já taky ?!" odpověděla jsem se smíchem.
Vstala jsem s postele, oblekla a šla do kuchyně na snídani. Dnes jsme měli míchaná vajíčka, chutnala božsky :3
Odešla jsem do koupelny a tam si vyčistila zuby, rozčesala vlasy a trochu se nalíčila ( v mediích). Když už jsem byla vzala batoh a šla se rozloučit s mámou. Čekala jsem zase na hřišti na Amy, přišla hned za 5 minut. Nastoupili jsme do autobusu a hned jsem ji začla vyprávět jak jsem se poznala s Erikem. Pak jsem se ji zeptala co Dominik.Emily: A co Dominik ?
Amy: No…… spolu tak trošku chodíme !?
Emily: No tak to je super ne ?
Amy: Jo to jo.
Už jsme vystupovali s autobusu a před školou stál Dominik. Přišel k nám a políbil Amy. Já už jsem zatim padala do třídy. Seděla jsem v lavici a připravovala jsi učení, v tom ke mně přišla nějaká holka.
Holka: Ahoj ty jsi Emily, že ?
Emily: Ano to jsem.
Holka: Já jsem Jessica, ale říkej mi Jess.
Emily: Ráda tě poznávám Jess.
Holka: To já tebe taky.
A takhle jsme si povídali, až do zvonení.Po škole jsme došli s Amy na autobusovou zastávku a jeli domů. " Tak co už jses ptala jestli můžeš na tu školu ? " … řekla Amy. "Ne ještě ne, já jí to řeknu dnes u večeře, a ty ?" … řekla Emily. " Já jí to taky řeknu dnes u večeře."… řekla Amy.Autobus zastavil a my vyšli, já chodim domů kolem hřiště. Doma v pokoji jsem popadla notebook a šla na facebook. Přišla mi zpráva od Erika.
Erik: Musíme si promluvit, kde se sejdem ?
Emily: Tak třeba v parku. A v kolik ?
Erik: Zachvilku
Emily: Ok
Popadla jsem mobil a šla do parku. Čekala jsem tam 10 minut, než konečně přišel.
Emily: Ahoj lásko, co jsi mi chtěl ?
Erik: Ahoj, musíme se rozejít.
Emily: To jako proč ?
Erik: Protože mám jinou.
Emily: Ty jsi takový hajzl !!
Dala jsem mu facku a odešla jsem .Došla jsem domů, sedla na postel a brečela.
……
"Večeře!!" … řekla máma.
"Jojo už jdu "… řekla jsemU večeře jsem to řekla mamce. "Mami,já bych ti chtěla něco říct."… řekla jsem mamce u stolu. "A co ?"… řekla máma
"Chci jít na jinou školu. "… řekla jsem. "A proč ?… řekla máma."Protože tam jde i Amy, a já nechci tady být sama."… řekla jsem. "Dobře, ještě si to rozmyslim."… řekla máma.Šla jsem do pokoje, dneska na učení jsem ani nemyslela. Rovnou lehla na postel a chvilku si četla knížku.
Tohle je další kapitola trochu malá, snad neva :(
Ale prosím napište mi váš názor na tento příběh.
Jinak možná zítra bude další kapitola. =)
Děkuju Káťa <3