S Cat jsme museli vstávat v 5:00 ráno. S Cat jsme se připravili. Došla jsem do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby atd.
Došla jsem ke skříni a hledala co jsi vezmu na sebe. Nakonec jsem si vzala bílý rifle, černý tílko a moje nejoblíbenější černo - bílé vansky. Do vaku jsem si dala svůj iphone, polairod a nějakou tu vodu ve flašce.
Někdo nám zaťukal na dveře a já jsem šla otevřít. Ve dveřích stál Harry a Robert.,, Ahoj holky " řekl Robert.
,, Ahoj " řekl Harry Cat.
,, Ahoj lásko " řekl Harry mě.
,, Ahoj brouku " řekla jsem Harrymu.
Zatim se tam Cat s Robertem muchlovali.
,, Nechcete jít už na snídani ?"
Všichni jsme souhlasili.
V jídelně jsme se najedli a šli zpátky na pokoj. Vzali jsme si kufry a šli před školu, kde na nás čekal učitel s učitelkou. Přijel autobus a my si nasedli. Sedla jsem si s Cat. Přijeli jsme na letiště.V letadle
V letadle jsem si sedla s Harrym. Sním to bylo lepší <3. Povídali jsme si. Potom jsem vytáhla polairod a fotili se.Ještě chvilku jsme dělali kraviny a pak jsem usnula. Letadlo přistálo a mě Harry zbudil. Když Jeniffer (růžová barbína) vystupovala z letadla v těch svých růžových podpatkách, tak zakopla a spadla na zadek. Všichni dostali výtlem smíchu, nešlo se smát. Došli jsme k nějakýmu hotelu, kde nás učitelka a učitel ubytovali. Na pokoji jsem byla zase s Cat, nejlepší <3. Měli jsme nádherný pokoj, každá měla svojí velkou postel, bylo to super.
Oblečení jsme si dali do skříně. Z vaku jsem si vyndala iphone atd.
Vzala jsem iphone a zavolala mamce, že už jsme v hotelu.
Potom jsme se s Harrym, Cat a Robertem šli na večeři.
Potom jsme se rozloučili a šli chrupkat.Tady je další kapitola. Je velmi krátká, ale ty další budou delší.
Byla bych ráda za každý koment a vote. Díky vaše Káťa <3