5.kapitola

38 4 0
                                    

Byly jsme na snídani. Ke stolu si k nám sedl Harry, hned vedle mě a začal si se mnou povídat. Cítila jsem se trapně. Po snídani jsme s Cat šli na pokoj. Vzala jsem si učení a šla do třídy, sedla jsem si zase vedle Sam...... Chvíli jsme si povídali, po pár minutách zazvonilo , přišel učitel a řekl "rozespívejte se , zaspíváme si novou skladbu" . Celou hodinu jsme jen zpívali byla to nejůžasnější hodina na světě :) na konci hodiny nám řekl, že pojedeme na 11 dní do paříže. Odletíme v pondělí. Byla jsem hodně nadšená, už se moc těšim :).

Přišla jsem na pokoj, Cat tam nebyla, ale uviděla jsem papírek na mé posteli :

Ahoj, s Robertem jsme šli do kina ;). Příjdeme ve 19:00.

Na hodinách bylo 15:30.  Vzala jsem si notebook a šla na stránku facebook . Hned mi napsala Amy (Amy-A, Emily-E) :

A; Ahoj, tak co škola ?

E; Ahoj, jo dobrý a jak to u tebe s Dominikem klape ? ;)

A; Super;)

E; My se školou jedeme do paříže v pondělí na 11dní, určitě ti něco přivezu ;)

A; Dobře, už budu muset končit, tak ahoj.

E; Ahoj:)

Odhlásila jsem se z facebooku a šla se koukat na film. Pustila jsem si ,,Hatchiko" je to příběch psa moc krásný;)

Z pohledu Cat
Rozloučila jsem se s Robertem a šla na pokoj. Otevřela jsem dveře, všude tma jenom notenook svítil a za ním spící Emily. Vzala jsem notebook a vypla, došla jsem si do koupelny udělala si hygienu a lehla do postele.

Ráno
Crrr...Vypla jsem budík a vzbudila jsem Cat. Došla jsem si do koupelny učesala, vyčistila zuby a šla se oblíct. Na sebe jsem si vzala riflové kraťásky a černý crop-top s bílým nápisem swag , k tomu černobílé vansky. Nalíčila jsem se jenom slabě, potom jsem čekala na Cat, až bude hotová. Pak jsme šli nasnídani, sedla jsi k nám Sam. Po snídani jsme se vrátili na pokoj, aby jsme si mohli vzít batoh a jít do třídy.
Sedla jsem si zas vedle Sam. Celou hodinu povídali o tý paříži, což bylo super.

Po škole
S holkama a Robertem jsme se domluvili jít na pláž. Cat mi řekla jestli nechci pozvat i Harryho, s tím jsem souhlasila. Vyšla jsem z pokoje a namířila si to k Harrymu. Zaklepala jsem, on po chvilce otevřel a já se ho hned zeptala, on souhlasil a dali jsme si sraz u ná na pokoji v 13:50. Bylo totiž 13:15. Zase jsem si to namířila na pokoj. Převlekla jsem se do bikin a na to jsem měla kraťásky a tílko, na vlasy jsem si dala brýle. Popadla jsem tašku a do toho jsem dala ručníky,opalovací krém,mobil a můj světle modrý polairod. Kluci, už čekali před dveřmi a my mohli vyrazit.

Na pláži
S Cat jsme ze sebe sundali oblečení a skočili do vody, pak přiběhli kluci. Robert vzal Cat a Harry zase mě a vyhodili nás do vzuchu, bylo to super. Pak si Cat pučila polairod a fotila mě s tím         ( fotka v médiích). Potom zase mě vzal Harry kolem pasu a hodil mě do vody. Na pláži jsme byly 3 hodiny.

Emily; A nechcete se usušit a jít se k nám na pokoj dívat na film ?

Cat; To je dobrý nápad ne ?

Rob. a Harr.; Jo dobře :-)

Na pokoji
Pustili jsme si film, který se jmenoval ,,Hvězdy nám nepřáli". Pak jsme museli s Cat dojít pro coca-colu a sladkosti. Dali jsme naše postele k sobě, aby jsme se tam vešli všichni čtyři. Musela jsem nějak usnout, protože jsem se vzbudila na konci filmu. Když film skončil dali jsme věci zpátky do pořádku. (Teď už to bude spíše rozhovor)

Robert; Tak mi jdem s Cat se trochu projít.

Emily; Jojo dobře ;) tak jsi to užíte.

A hned byly za sebou zavřený dveře.

Harry; Tak já už taky půjdu, abych nerušil.

Emily; Zůstaň tady, ať tady nejsem sama :D.

Harry; Tak dobře.

Emily; Tak si třeba sednem na postel a budem na notebooku.

Harry; Skvělý já ti něco ukážu.

Ukázal mi to, že tam byla jedna webovka a tam byly videa kde dáš hlavu z fotky k tý postavě a když to spustíš tak jakože tancujete atd.

Bylo to super strašně moc jsem se nasmála. Potom jsme si s Harrym došli na večeři.

Před pokojem
,,Jéjda, vypadl mi z kapsy mobil" řekla Emily.

,,Počkej, podám ti ho." řekl Harry

,,Teda ty jsi gantlmen" zasmáli jsme se s Harrym.

,,No,úplně nejlepší." řekl Harry.

Naklonil jse ke mně a políbil mě, já jsem samozřejmě spolupracovala, když přestal řekl mi do ucha ,,Ahoj, tak zas zítra."

Byla jsem o dost rudá jako jahoda. Vsoupila jsem do pokoje, ale Cat tam keště nebyla. V koupelně jsem si udělala higienu a šla spát.

Dobrou :-*

Ahoj, tak konečně vyšla 5. kapitola. Prosím vás apište mi do komentu jaká byla vaše nejlepší kapitola ;) díky a budu ráda za každý Vote a Koment :) . Omlouvám se za chyby :'

Káťa:*

With Him I Always Best <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat