douăzeci şi opt

1.8K 262 17
                                    

Dragă crush,

Azi ai venit într-o pauză la mine şi m-ai întrebat dacă poți să stai lângă mine la matematică pentru că avem bănci de trei persoane, iar eu am doar o colegă. Ți-am spus că e okay, iar tu ai plecat.

Nu ne-am mai vorbit până când te-ai aşezat lângă mine. Atunci am devenit cu adevărat nervoasă. Stomacul mi se strânsese într-un ghem, de parcă nu mâncasem nimic toată ziua, palmele îmi transpirau în ultimul hal şi le ştergeam încontinuu de pantaloni, iar gura mi se uscase, cu toate că doar ce băusem apă. Trebuie să recunosc că nu mă simt deloc bine în preajma ta, sunt mereu tensionată.

Aparent, trebuia să dăm test. Am făcut bine şi am terminat mai repede, dar nu am vrut să-i dau lucrarea profesoarei, dacă i-o dădeam, avea să mă trimită pe hol până terminau ceilalți. Aşa rămas în clasă, putând să trag cu ochiul şi să-ți observ muşchii încordându-se atunci când te gândeai la un subiect, pieptul ridicându-se şi coborând într-un ritm normal, buzele arcuindu-se într-un zâmbet angelic când găseai răspunsul, mâna dând uneori părul într-o parte atunci când îți venea în ochi. Eram fascinată de tine.

Mi-a părut cu adevărat rău când clopoțelul a sunat, iar tu te-ai ridicat şi ți-ai predat lucrarea, ieşind apoi pe uşa. Te-am urmat, dar când am ieşit tu nu mai erai pe hol.

Cu drag,
tipa care nu e iubita ta.

Okay, îmi pare rău că postez la ora asta, în mod normal ştiți că public capitolul pe la 6-7, dar m-am uitat la Shadowhunter şi la Teen Wolf şi aproape că uitasem. Uhm, o să dau dedicațiile în weekend, momentan am foarte multe teme şi nu am timpul necesar să intru pe calculator şi să iau fiecare capitol la rând şi fiecare nume al vostru şi să vă dau dedicație. Dacă mai doreşte cineva dedicație, poate să-mi spună. Şi îmi cer scuze dacă e vreo greşeală de tastare, dar acum l-am scris şi nu am apucat să-l recitesc.
Succes la şcoală!

Dear crush //editare//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum