treizeci şi cinci

1.7K 244 21
                                    

Dragă crush,

Nici măcar nu ştiu de ce îți mai scriu. De când ne-am întâlnit la cafenea mă ignori. Nu văd de ce eu continui să-ți dau atenție, continui să țin la tine.

Simt că nu pot renunța la tine, simt că e o conexiune între noi pe care doar eu o văd, nu şi tu. Sau, poate începi să o vezi ? De ce te-ai enervat atunci ? De ce acum mă ignori ?

Mi-e dor să te joci cu părul meu, să îți explic lecțiile sau să mi le explici tu, să îmi atingi mâna sau umărul din greşeală, să stai lângă mine când colega mea lipseşte. Aş renunța chiar şi la iubitul meu pentru astea. Nici măcar nu ştiu de ce sunt cu el, poate doar pentru că el se poartă frumos cu mine, în timp ce tu eşti mai schimbător ca fețele lunii.

Cu drag,
tipa care nu e iubita ta.

Îmi pare rău că nu am postat ieri, dar m-am simțit rău, nici nu am fost la şcoală *yasss* şi am dormit aproape toată ziua. Am cele mai grele săptămâni de şcoală, profesorii nu înțeleg ce stresanți sunt şi că nu există doar materia lor în şcoală, iar eu simt că-mi cedeaza fiecare nerv şi fiecare muşchi. O să intru în vacanță cu un chef imens de somn.
Şi dacă cineva citeşte şi cealaltă carte a mea, "Forget me not", ştiu că nu am mai actualizat-o de o lună sau ceva de genul, dar nu am avut timp, însă azi-noapte am reuşit să mai scriu şi probabil voi posta un nou capitol în curând.

Dear crush //editare//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum