היי, אממ זה סיפור ראשון שלי כזה אז תנסו להיות נחמדות כזה😂 אם יש לכן הערות או משהו שמפריע או לשיפור אני ישמח לשמוע וללמוד ממכן. מקווה שתהנו❤️
״יאא מחר את בת 16!!!״ נועה צרחה לי באוזן. ״כן אני יודעת, לא הבנתי מה את כלכך מתלהבת מזה כאילו זה היום הולדת שלך ״ אמרתי לה בחיוך, ידעתי שהיא מתרגשת יותר ממני וגם ראו את זה עליה. נועה זאת החברה הכי הכי הכי טובה שלי אנחנו עושות הכלל ביחד והיא החברה הכי טובה שאי פעם יכלתי לבקש לעצמי.
״נו שתקי את חולה עליי״ נועה אמרה ופתחה את העיניים הכחולות שלה יואוו אני נשבעת אני יכולה לטבוע בתוכם. נועה כזאת יפה ורזה ויש לה שפתיים דקות ושיער ארוך שטני עם קצוות מחומצנים והזכרתי כבר תעיניים המדהימות שלה ?!
״בואי בואי לכיתה שלא נאחר״ צעקתי לה, ״מה אכפת לך אם נאחר יחננה יש לנו שיעור עם יונית עכשיו היא בדוק שוב חולה או שוב עברה תאונה״ היא אמרה וגיחכה. ״ נוווו נועה אני ירביץ לך אני חייבת להתחיל להשקיע בלימודים אנחנו באמצע שנה עכשיו ומחצית קודמת לא ממש השקעתי ועכשיו אני חייבת להש..וואו!״ נועה הסתכלה עליי בפרצוף עקום ושואל ואז הצבעתי על ילד שבדיוק נכנס בשער הוא היה עם כובע גרב ובלורית שבלטה מחוץ לכובע ועיניים ירוקות-אפורות יפות כלכךך נמסתי במקום. ״דניאל? דניאלללל? ״ נועה אמרה וצבטה לי את היד. ״אאוץץ״ צרחתי לה. ״הוא מתקרב לפה שתקי נו״ .
״היי״ הוא אמר וחייך חיוך כובש ועוד שנייה התעלפתי שם. ״אתן יודעות איפה כיתה י7? ״ הוא אמר וישר עניתי במהירות ״כן כן ברור זאת הכיתה שלי אממ בוא אני יראה לך איפה זה ״ הלכתי איתו ונטשתי את נועה וסובבתי תראש וראיתי שהיא מחייכת לי מבט כזה של יתחמנית לכי תתקפי אותו .
״קוראים לי נתן, איך לך?״ הוא שאל בחיוך, ״אממ דני.. דניאל כאילו לא דני רק דניאל״ אמרתי והסמקתי הרגשתי כמו עגבנייה. ״הגענו״ אמרתי לו בחיוך ועמדנו ליד הדלת של הכיתה, ״אחרייך״ נתן אמר לי וקרץ קריצה קטנה. נכנסתי לדלת ונתן אחריי ויכולתי לראות את המבטים של הפרחות בכיתה בוחנות אותו ומסתכלות עליי בקינאה.
אה שכחתי לספר לכם עליי, אני דניאל כפי שאתם כבר יודעים, אני לא משהו מיוחד יש לי עיניים חומות-דבש שיער בצבע חום בהיר עור שזוף, אני רזה יחסית עם גוף ממוצע יש לי חבר, רון, הוא לא חבר מהטיפוס הקנאי הוא יותר מגונן ונותן חופש הוא לא מהבית ספר שלי הוא מבית ספר אחר בעיר שלי , כפי שהבנתם יש את נועה שהיא חברה ממש טובה שלי ותיארתי לכם אותה מקודם, ויש לי עוד שתי חברות טובות , שיר ולינוי.
שיר-עיניים חומות-שחורות שיער שחור מתולתל וצבע עור כהה. יש לה חבר מהשכבה ,ניר.
לינוי-עיניים כחולות-ירוקות שיער בלונדיני כהה כזה היא טיפה מלאה אבל היא הבן אדם הכי מושלם בעולם ותמיד אפשר לסמוך עליה.
-נקודת מבט נתן-
וואי יש מלא פרחות בכיתה הזאת , חוץ מכמה והילדה הזאת ? דניאל? נחמדה אבל הבנתי ממנה שיש לה חבר, כן היא טיפה חפרה לי בדרך לכיתה. אבל הילדה הזאת שהייתה איתה ? וואו היא משהו לא מהעולם הזה מקווה שדניאל תכיר לי אותה.
נכנסתי לכיתה המורה הציגה אותי מול כולם כ׳התלמיד החדש׳ וניראה לי שהמורה ניסתה לפרלטט איתי ,מקווה שאני טועה.
החברה הזאת של דניאל נכנסה כמה דקות אחרי לכיתה. פאק. היא מושלמת.
-נקודת מבט נועה-
נכנסתי לכיתה ראיתי את הילד החדש הזה ישבתי במקום הקבוע שלי ליד דניאל ורשמתי לה על השולחן ׳יואו הוא באמת חתיך אבל לא הטעם שלי׳ דניאל החזירה לי בתשובה ׳אז יותר לי..׳ צחקתי בשקט ורשמתי לה ׳ שתקי את ישלך חבר בכלל׳ ואז דניאל הסתכלה עליי במבט שישר קלטתי מה הוא אומר.. היא רשמה לי ׳בהפסקה לספסל הקבוע שלנו?׳ הנהנתי לה בחיוב.
-נקודת מבט דניאל-
איך אני יספר את זה לנועה עכשיו היא תקבל את זה קשה יותר ממה שאני קיבלתי את זה וואי אני לא יודעת מה לעשות היא בדוק תהפוך את כל העולם ואין לי כח לזה עכשיו.
-צלצול-
הלכתי לספסל ונועה אחריי, דיברנו טיפה על נתן עד שהגענו לספסל, לינוי ושיר הצטרפו אלינו ואחרכך גם ניר, חבר של שיר, אני וניר ידידים טובים ומה שקשה לו עם שיר הוא מתייעץ איתי.
״ נוו דברי כבר״ נועה אמרה באי סבלנות. ״על מה דניאל צריכה לדבר?״ שיר אמרה ולינוי גם עשתה פרצוף שואל. ״אוף נו..״ אמרתי במלמול והתחלתי לבכות.
ניר ולינוי ונועה ושיר ישר באו וחיבקו אותי. אני כל כך שמחה שהם מבינים אותי ויודעים לתת לי זמן לדבר.
״זה קשור לרון,״ התחלתי,״לפני כמה זמן הלכנו למסיבה והוא שתה והכל והיה ממש שיכור ואמרתי לו שאני מזמינה מונית ואנחנו הולכים והוא צרח עליי וקילל אותי ושי(חבר של רון וידיד טוב שלי) אמר לי שזה רק האלכוהול ושאני לא ישים לב״ התנשמתי ניגבתי את הדמעות שעוד היו לי על הלחיים והמשכתי,״ הלכתי למחוץ למועדון והזמנתי מונית ואחרכך נכנסתי למועדון לחפש את רון ..מצאתי איזה שרמוטה אחת נמרחת עליו והוא נוגע בה והם מתנשקים והכל ורון לא ראה שראיתי אותו אז פשוט חיכיתי לו בחוץ..שי הוציא אותו ונכנסו למונית עם רון.. רון נישק אותי ואמר לי שהיה כיף ושהוא שמח שבאתי והכל והסתכלתי עליו נגעלת ולא ידעתי מה לעשות פשוט רציתי לצאת מהמונית ולהקיא ולהישאר שם על הריצפה״ אמרתי באנחה.. ״יואו מה את סתומה ?! למה לא אמרתי לנוו ?!״ לינוי אמרה עם דמעות בעיניה. ״ אני עכשיו הולכת למצוא את הבן זונה ולתלוש לו את שתי הביצים ״ נועה אמרה וצחקנו.
״תודה חברים שלי אני אוהבת אותכם אבל אני נשארת עם רון אני לא רוצה להישאר לבד וחוץ מזה אני לא צריכה דרמות לפני היום הולדת שלי״ אמרתי בחיוך מאולץ.
״תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב,״ שיר אמרה בקול כמו של אמא שלי, ״אחרי היום הולדת שלך את זורקת את הזבל הזה שיהיה לך מובן !״ .
אופ יש לי חברות מדהימות ודואגות אבל אני בעצמי לא ידעתי מה לעשות איך הם ידעו ?
חזרתי הביתה עם הקלה בליבי שפרקתי את זה.
חיממתי לעצמי שניצלים ורשמתי בקבוצה של הווצאפ של היום הולדת שלי ׳מי בא מחררר?׳ 78 הילדים שהיו בקבוצה ענו בחיוב והייתי מאושרת שיש לי כל כך הרבה חברים שתמיד שם לצידי.
ביפ.ביפ.ביפ.
אויש המיקרוגל הוצאת אץ השניצל עם האורז ושמתי קטשופ על האורז בדיוק איך שאני אוהבת ^^
״אני בביתתת״ אמא שלי נכנסה בדלת וצעקה בקול החמוד שלה.
לאמא שלי קוראים רונית, אני חולה עלייה היא גם אמא וגם חברה טובה.
״מתי אבא חוזר מהעבודה?״ שאלתי אותה, ״בחמש ככה,למה?״ היא שאלה. ״סתם מתגעגעת אליו ״ אמרתי בחיוך, ״ואליי לא ??״ אחח אני חולה על האמא הזאת וקמתי וחיבקתי אותה.
׳בנותת באלכם היום שופינג ליום הולדת של דניאל ?׳ לינוי רשמה בקבוצה של הבנות.
׳וואלה באלי בטוב׳ שיר החזירה.
׳גם אני חייבת לחדש את המתלחה שלי׳ נועה שלחה עם סמיילים צוחקים.
׳ברבע לחמש ניפגש בקניון, הולך?׳ רשמתי בקבוצה וכולן ענו שברור שכן וכאלה.
YOU ARE READING
עד שתעזוב
Romanceדניאל, ילדה עם המון חברות וידידים, חבר חתיך, משפחה מאושרת ומאוחדת וכלב קטן ,צ׳ופי, ושני אחים גדולים ומגוננים. טובה בלימודים, מפיצה אהבה ושמחה לכל מקום, אבל בחיים שלה יש לא מעט דרמות. והיא מנסה להסתיר אותם מאחורי החיוך הכובש שלה, הצטרפו לסיפור מרגש...