בתמונה למעלה זאת שיר.
אני ליאור ויואב הגענו הביתה וישבנו לאכול קציצות בשר ואורז, כשסיימנו לאכול הייתה דפיקה בדלת, הלכתי לפתוח וראיתי איזה ילדה אחת עם שיער בלונדיני, עיניים כחולות ראו שאלה עדשות והיא הייתה רזה היא שמה אודם אדום חזק, קיצר שרמוטה.
לא יודעת למה אבל מהרגע הראשון שראיתי אותה ובחנתי אותה שנאתי אותה ברמות.
״היי ,ליאור נימצא?״ היא שאלה בקול חלש, ניראלי היא פחדה ממני. יופי שתפחד.
״כן, מי את?״ שאלתי באדישות וסקרנות עוד שנייה הבאתי לה איזה אחת שייצאו לה העיניים עם העדשות. יש לי תחושה לא טובה לגביה.
״אני ליאן, נעים להכיר״ היא אמרה לי בקול מתנשא וכאילו ׳לא נעים לי להכיר׳, ״ליאווורר״ צרחתי לו שיבוא, הוא ירד, הוא היה בלי חולצה כך שהקוביות שלו היו עוד שנייה בתוך הפה של ליאן, ״היי מאמי מה קורה?״ הוא שאל אותה והביא לה נשיקה,
״ליאור יש לך חברה ולא סיפרת לי?״ אמרתי בחיוך מתלהב, ״חחחחחח כן אני מצטער זה היה אתמול בערב כזה לפני שבאת הביתה״ הוא אמר עם חיוך כובש, אם הוא לא היה אח שלי הייתי אונסת אותו ממזמן.
הם הלכו לחדר של ליאור והלכתי לחדר שלי התקלחתי והתחלתי להתארגן ליום הולדת שלי, אבל הליאן הזאת..הייתה מוכרת לי מאיפשהוא לא ידעתי מאיפה וכל כך שנאתי אותה אני לא יודעת למה אבל היא כלבה.
למה?
כי ככה החלטתי.
אבל שיהיה לליאור בכיף.
התקשרתי לנועה ועשינו וועידה עם לינוי ושיר.
אני: ׳לא יודעת היא נראית מוכרת לי׳
נועה: ׳עזבי אותך בטח ראית אותה בקניון או משהו׳
לינוי: ׳כן אל תתני לזה להפריע לך, במיוחד לפני המסיבה׳
שיר: ׳דניאל נוו מה נסגר איתך? אני לא מכירה אותך ככה, תתני לליאור שיהנה איתה אבל אם ישלך תחושה מוזרה לגביה אז הכי שאת יכולה לעשות זה רק להזהיר אותו ולדעת שעשית את שלך׳.
שיר אמרה והיא צודקת בתכלס. אבל לא יודעת זה היה מוזר.
אני:׳ טוב אתן צודקות בנות הלכתי להתארגן למסיבה, תתארגנו גם אתן!! ובלי איחורים! ושיר אל תשכחי את ניר׳
שיר: ׳אל תדאגי הוא בידיים טובות׳
צחקנו דיברנו עוד קצת, רכילויות וכאלה ואז ניתקנו.
YOU ARE READING
עד שתעזוב
Romanceדניאל, ילדה עם המון חברות וידידים, חבר חתיך, משפחה מאושרת ומאוחדת וכלב קטן ,צ׳ופי, ושני אחים גדולים ומגוננים. טובה בלימודים, מפיצה אהבה ושמחה לכל מקום, אבל בחיים שלה יש לא מעט דרמות. והיא מנסה להסתיר אותם מאחורי החיוך הכובש שלה, הצטרפו לסיפור מרגש...