בתמונה למעלה זה נדב.
״בוקר טובבבב״ רונית(אמא שלי) קפצה על המיטה שלי והעירה אותי.
״נווווו אימוש תני לי לישון עוד קצת יום שבת היום והיום בערב יש את המסיבת יום הולדת שלי ואני צריכה שנת יופי!״ אמרתי בקול מעצבן.
״את יפה גם בלי שנת יופי״ אורן (אבא שלי) ניכנס לחדר שלי ופתח את התריס של החלון.
״מזל טוווב קופה שלנווו״ ליאור ויואב השמנים האלה קפצו עליי עוד שנייה המיטה נישברה.
״תודה משפחה שליי אני אוהבת אותכם !!״. אמרתי בהתרגשות.
אין היום הזה הולך להיות מושלם!
נכנסתי לווצאפ, היו לי מלא שיחות של מזל טווב ומלא ברכות ופשוט ניתקע לי האייפון. קמתי ,ציחצחתי שיניים והתקלחתי, לבשתי עליי את הטי שרט עם ההדפס של גלידה עליו ורשום מתחת באנגלית ׳I WANT ICE CREAM ALL THE TIME ' שהפירוש של זה :׳אני רוצה גלידה כל הזמן׳ ,זה חמווד. לבשתי שורט ג'ינס בהיר וואנס וורודות בהירות.
ירדתי למטה וכמובן שהמשפחה שלי פיצצה את הסלון בבלונים והיה עוגה על השולחן שהיה רשום עליה ׳מזל טוב דניאל!׳ ולמטה 16 בגדול כזה, והיו מלא שקיות של מתנות על הספה. אין על המשפחה שלי איןן!
״יאאא תודה אני אוהבת אותכם מלאא״ צעקתי בהתרגשות.
״פתחי כבר את המתנות!!״ יואב אמר בהתרגשות.
״רגע, קודם עוגה^_^״ אמרתי מרוצה, ״שמנהה״ ליאור ואבא שלי צעקו באותו הזמן.
אכלנו עוגה ומיד אחרכך פתחתי את המתנות,
ליאור הביא לי שרשרת מזהב אמיתי שיש עליה תליון בצורת לב ולמטה רשום משפחה באנגלית ומצוייר עליה שני הורים ושלוש ילדים.
״יאא אני אוהבת את זה ! תודה תודה תודההה!!״ צעקתי וקפצתי על ליאור בשמחה וישר ענדתי את השרשרת.
יואב הביא לי מסגרת ענקית ויש מלאמלא ריבועים עם תמונות של המשפחה ,כל חוויה שעברנו נמצאת שם, זה היה כל כך חמוד וישר רצתי ליואב ואמרתי לו כמה מתוק זה מצידו ותלינו את המסגרת מעל הספה בסלון.
אבוש ואמוש הביאו לי 500 שקל כל אחד שאני אוכל לקנות לי מה שאני רוצה.
״תודה !! אני אוהבת אותכם!!״ אמרתי לכל המשפחה ועשינו חיבוק משפחתי.
״מי אמר מתנות ולא קיבל ?״ נועה אמרה ונכנסה בדלת יחד עם לינוי,שיר וניר.
״ חחחחחחחחיואו מה אתם עושים כאן??״ קפצתי מהתרגשות.
״גם אנחנו הבאנו לך מתנות שמנה^_^״ נועה אמרה בהתרגשות ובאה לחבק אותי.״ מזל טוב אהובתייי״ נועה אמרה תוך כדי החיבוק ולינוי ושיר וניר קפצו עליי ואמרו לי מזל טוב.
פתחתי את המתנות שלהם,
נועה הביאה לי שלוש חפיסות ענקיות של גלידה בן אנד ג'רי כי היא יודעת שאני חולה על זה וגם שרשרת מכסף ושימלה קייצית חמודה.
לינוי הביאה לי איפור של ׳מאק׳ וג'ינס חמוד עם קרעים וחולצת בטן שפתוחה מאחורה.
שיר הביאה לי במתנה משותפת עם ניר דובי ענק בגודל מטר וחצי שמחזיק קופסת שוקולדים ורשום לו על הבטן ׳אוהבים אותך! מזל טוב׳ ,
יואו זה כזה חמוד.
״תודה לכולם!! אני אוהבת אותכם מלאא!, מה דעתכם יום כיף בבריכה לפני המסיבה?״ שאלתי וכולם ענו בחיוב.
ליאור ויואב עלו למעלה עם ניר, שמו בגדי ים, ואני והבנות עלינו והבאתי להם גם בגדי ים ושמתי עליי בגד ים שמצוייר עליו אננסים ויצאנו.
-נקודת מבט נועה-
״דניאל הוא כבר שעה מסתכל עלייך״, אמרתי לדניאל בזמן שהשתזפנו על המיטות שיזוף והצבעתי עם הראש על איזה אחד שישב עם חבר שלו בקצה הבריכה.
״נעע לא הטעם שלי״ דניאל אמרה בצחקוק, ״פאק הוא קם איך אני נראית?״ דניאל אמרה בדאגה,
״אבל הוא לא הטעם שלך״ חיקיתי אותה וצחקנו.
-נקודת מבט אוהד-
״פאק אחי תראה את הכוסיות האלה שם״ שניר אמר ונשך את השפתיים שלו,״ההיא משמאל באה לי בטוב״ אמרתי לו בביטחון.
״אז לך אליה, הם דופקות לך מבטים בוחנים יחתיך״ שניר אמר בקול ערס יותר ממה שהוא ערס.
״לא יודע נו כוסררבק״ אמרתי בעצבנות, הסתכלתי עליה ומה שעבר לי בראש זה רק על לזיין אותה על המיטת שיזוף,פאק היא מושלמת.
״טוב אני קם אליה, בתנאי שאתה בא איתי לשנייה״ אמרתי לשניר, ״יאללה בוא כבר יזין.״
-נקודת מבט דניאל-
פאק הם מתקרבים לפה,בדקתי את הבגד ים ואת השיער והסתכלתי לבריכה, ראיתי שיואב,ניר,ליאור,לינוי ושיר קופצים ומאושרים במים ולא שמו לב ששתי הערסים האלה התקרבו. יופי.
אם ליאור או יואב היו רואים אותם הם היו מטביעים אותם פה במים.
״היי״, איזה אחד בא ופנה אליי, ״אני אוהד וזה שלידי זה שניר״. הוא אמר בביטחון.
אוהד היה חתיך ברמות! הקוביות שלו והעיניים הירוקות-כחולות שלו פאק.
וגם שניר היה חתיך, יש לו עיניים חומות בהירות כמעט בצבע חרדל-דבש והיה לו קוביות ושיער שחור.
״היי״ נועה ענתה להם וקטעה את מחשבותיי,״אני נועה וזאת דניאל״, היא אמרה ולא יודעת למה אבל הסמקתי ובדרך כלל אני לא כזאת.
לפעמים.
נו אני תמיד כזאת.
אבל עדיין.
״באלך שניכנס לבריכה?״ אוהד אמר לי בחיוך חרמן.איכס.
״כן בטח למה לא?״ דניאל את דפוקה. פשוט דפוקה.
נכנסתי איתו לבריכה ודיברנו והוא דווקא היה מצחיק, ראיתי שליאור ויואב נועצים מבטים חושדים. שיט הם התקרבו לפה יואווווו, ראיתי את נועה מרגישה לא ממש בנוח עם השניר הזה, ואת מי ראיתי נכנס לבריכה?
את הבן זונה הלא מתחשב הזה נתן.
נתן ישר קלט את נועה והתקדם אליה.
״מה הולך פה?״ יואב שחה אלינו ואמר לאוהד. מתחת למים הרגשת את אוהד לוקח את יד שמאל שלו ושם אותה על הגב שלי והיא לאט לאט ירדה לכיוון התחת שלי.
״כלום הכל טוב״ אוהד אמר בחיוך.
״תוריד ממני את היד שלך עכשיו!״ אמרתי לאוהד הדפוק הזה. הוא לא הוריד, ליאור שחה אלינו וישר הבין מה קרה פה ונתן לו בוקס בתוך הפרצוף, שחיתי לכיוון המדרגות ויצאתי מהבריכה, נתן בינתיים הבריח את שניר וחבר של נתן הסתכל עליי בזמן שיצאתי מהבריכה, איכס עוד חרמן אחד, הוא בחן אותי מלמטה למעלה ושוב.
״יש בעיות?״ התקרבתי למקום שלי ושל נועה והתיישבתי על המיטת שיזוף ושמתי על עצמי מגבת.
״הכל דבש פה,מתוקה״, נתן ההומו הזה סינן לעברי, ״מתוקה תאמר לאמא שלך״ התעצבנתי וראיתי אותו מחייך.
״היי אני אור״, חבר של נתן התקרב אליי והושיט את היד, לחצי לו את היד בחזרה ״אני דניאל״, אמרתי באדישות ושתיתי עוד מהבלו שלי.
אור התיישב על המיטת שיזוף והתחיל לדבר איתי ובאמת שהוא מצחיק וחמוד חוץ מהקטע הזה שהוא חרמן.
שיט כל העיר החליטה פתאום להגיע לבריכה? ודווקא היום? ראיתי את רון ,ראיתי שהוא הסתכל עליי ועל אור מדברים ומבלי לחשוב פעמיים התקרבתי אל אור ונישקתי אותו והוא החזיר כמובן ושם עליי את הידיים שלו,נועה ונתן הסתכלו עליי מהצד מופתעים, נועה הבינה שרון שם,״בואנה יבן זונה תוריד את הידיים שלך מחברה שלי!״ רון הרים את אור וצעק עליו, ״חברה שלך?יחתיכת חוצפן נפרדנו אם לא הבנת!״ ,רון עזב את אור ובא אליי, ״יכלבה אני לא יביא לאף אחד לגעת בך או להסתכל עליך, תגידי תודה״ הוא אמר בעצבים, ״כלבה? אמא שלך כלבה יבן זונה!״ לא יודעת מאיפה זה יצא ממני אבל פשוט דחפתי את רון לתוך המים.
אור הסתכל עליי מופתע וחייך אליי, ליאור יואב ניר לינוי ושיר ישר יצאו מהבריכה ומחאו לי כפיים. ״חחחחחח שתקו נו זה היה מגיע לו״ אמרתי בחיוך.
״טוב חמודים אני צריכה ללכת הביתה להתארגן להיום בערב, אור אתה מוזמן״ אמרתי לו והבאתי לו את המספר שלי שישלח הודעה ואני יסמס לו את הפרטים, אור ונתן הלכו בינתיים למיטות שיזוף אחרות לשים עליהם את הדברים שלהם ונתן פנה אליי ״אני יכול גם לבוא..? נועה טיפה הזמינה אותי..״ הוא אמר בבישנות ופחד שאני יעיף לו כאפה,״כן בטח בוא״ אמרתי לו ללא חשק ודפקתי מבט של ׳אני יהרוג אותך׳ לנועה.
כולם אספו את הדברים שלהם וכל אחד הלך לכיוון שלו, אני ליאור ויואב הזמנו מונית והשאר חזרו או באוטובוס או ברגל.
YOU ARE READING
עד שתעזוב
Romanceדניאל, ילדה עם המון חברות וידידים, חבר חתיך, משפחה מאושרת ומאוחדת וכלב קטן ,צ׳ופי, ושני אחים גדולים ומגוננים. טובה בלימודים, מפיצה אהבה ושמחה לכל מקום, אבל בחיים שלה יש לא מעט דרמות. והיא מנסה להסתיר אותם מאחורי החיוך הכובש שלה, הצטרפו לסיפור מרגש...