מלמעלה השימלה של דניאל.
״וואו אחותי״ נועה הסתכלה עליי במבט מאוהב, ״פאק את נראית מושלם״ , לינוי פירגנה לי כמו תמיד, ״זה ניראה כאילו תפרו אותה בשבילך״ , שיר אמרה בהתלהבות ,
״נעע לא יודעת זה לא ניראה משהו למסיבה״, אמרתי באדישות.
״שתקי כבררר״ כולן צרחו עליי ולחצו עליי שאני יקנה אותה.
אחח אני חולה על החברות שלי.
לינוי לקחה שמלה אדומה צמודה,מיני עם עקבים שחורים גבוהים,
שיר לקחה חצאית שחורה עם חולצת בטן לבנה שהיא תחבה לתוך החצאית עם נעלי בובה לבנות,
ונועה לקחה שמלה בצבע טורקיז-תכלת שמדגישות לה את העיניים והייתי מהופנטת מהיופי של חברה שלי.
המשכנו להסתובב בקניון כשהידיים שלנו עמוסות שקיות וישבנו ב׳מילקשייק׳ המקום הקבוע שלנו כשאנחנו יוצאות , קראנו למלצר והוא היה לא מהעולם הזה,עיניים ירוקות ושיער שטני כהה, וראיתי שלינוי והוא החליפו מבטים.
״אני רוצה מילקשייק תות בננה״ אמרתי בנימוס.
״בשבילי קיווי אגס״ נועה אמרה, ״אממ אני רוצה דובדבן ואפרסמון״ שיר אמרה ברעב, ״בשבילי תפוח לימון״ ,לינוי אמרה, המלצר שראיתי על התג שלו שקוראים לו ׳נדב׳ פנה ללינוי ושאל אותה ״את רוצה עוד משהו?״ היא ענתה בבישנות ״אממ לא יזיק לי המספר שלך״ ,והוא הסמיק ואמר בביטחון ״אין בעיה״ קרץ לה והלך.
״פשש יתוקפת לא הייתי מאמינה עלייך״ אמרתי לה בפרצוף גאה.
׳היי מאמי באלך ניפגש עוד שעה ככה אצלי?׳ רון שלח לי ,פחדתי,לא יודעת למה פשוט לא רציתי לראות את הפרצוף של הבוגד המגעיל הזה.
׳אממ ניראה חיים שלי׳ עניתי.
הוא לא מגיע לך.
דניאל, ה ו א לא מ ג י ע ל ך.
תפנימי.
דיברתי לעצמי בלב.
״הכל בסדר ?״ נועה שאלה, ״כן בטח סתם רון שלח לי הודעה״ עניתי בשקט, ״מה הוא רוצה ממך הפעם?!״ לינוי אמרה באגרסיביות.
״סתם שניפגש אצלו עוד שעה ככה״ אמרתי באדישות.
״את לא הולכת שיהיה לך מובן!״ שיר אמרה בהחלטיות, אבל אני אוהבת אותו, אחרי שהוא פגע בי אני עדיין אוהבת אותו ואני רוצה אותו כי אני מתגעגעת אליו.. הוא היה הנשיקה הראשונה שלי ואני רוצה שהוא יהיה האחרונה לפני שקוברים אותי .. חשבתי לעצמי בהירהורים.. אבל הוא לא מגיע לי אבל אני רוצה אותו.
אופ.
דניאל את לא החלטית.
תתאבדי.
נווווווווו.
YOU ARE READING
עד שתעזוב
Romanceדניאל, ילדה עם המון חברות וידידים, חבר חתיך, משפחה מאושרת ומאוחדת וכלב קטן ,צ׳ופי, ושני אחים גדולים ומגוננים. טובה בלימודים, מפיצה אהבה ושמחה לכל מקום, אבל בחיים שלה יש לא מעט דרמות. והיא מנסה להסתיר אותם מאחורי החיוך הכובש שלה, הצטרפו לסיפור מרגש...