פרק 9- הכנות למסיבה

199 7 0
                                    

בתמונה למעלה זאת לינוי.

אירגנתי את הבית ואת החצר, יש לי סוג של וילה, גינה ענקית עם בריכה, סלון גדול וקומה שנייה החדרים, המסיבה אמורה להיות רק בגינה איפה שהבריכה אבל זה די ברור שהם הולכים להיות בכל הבית ולעשות בלגן אז את כל הדברים היקרים נעלתי במחסן, אירגנתי שולחן גדול ועליו חטיפים, בלו, אקסל וכשההורים שלי יילכו אני יוציא את הוודקה והוויסקי, אני שותה אבל קצת ,מקווה שגם השאר יישתו קצת.
לא דניאל.
לא הולך לקרות.
לבשתי את השמלה שקניתי עם הבנות ואת העקבים השחורים הגבוהים שלי, ליאור היה עדיין עם הליאן הזאת בחדר ושמעתי אותם צוחקים, אני יכולה להישבע שראיתי אותה פעם.
״יואבבבבבב״ צרחתי והוא כמו חייל ירד במדרגות במהירות דפק גליץ׳ ונפל על התחת. ״חחחחחחחחחחחחחחחחחחח״ ניקרעתי מצחוק והוא הסתכל עליי במבט של ׳אני שונא אותך תתאבדי׳, ״מה רצית יקופה״ הוא אמר בחיוך וקם מהריצפה, ״תעזור לי לארגן פה את הדברים״ אמרתי בחיוך מתוק, ״ב..?״ ,״בבקשה״ אמרתי באנחה.
יואב עזר לי לארגן וחשבתי לעצמי כשהתסכלתי על כמה שהוא יפה, ואפילו שלא היינו דומים זה עדיין בסדר, אני אוהבת אותו כל כך וזה שלא יצאנו מאותו רחם לא משנה כלום.
סידרנו את הדברים והוא היה ניראה טיפה ממורמר..
״מה קרה?״ שאלתי בביטחון,
״כלום״ הוא אמר בחיוך מאולץ,
״נוווו אני ישבור עלייך צלחת תיזהר ממני״
״סתם..התקשרו אלי..״
״אם תגיד לי מי זה יעזור לי לנחש״
״התקשרו אליי מחסוי..היה קול של גבר..הוא אמר שהוא..״
״שהוא?״ שאלתי בסקרנות
״שהוא האבא הביולוגי שלי״, הוא אמר בקול רועד..
״מה מתי זה קרה ?״
״לפני כמה דקות״
״עוד מישהו יודע מזה?״
״לא,רק לך סיפרתי״
אף אפחד לא ידע שהוא מאומץ, ניסינו לשמור את זה בסוד כדי שלא יהיו מהומות, אבל בחיים לא התביישנו בזה, אנחנו אוהבים את יואב כמו שהוא, אז אם אף אפחד לא יודע מזה אז לא יכולים לעבוד עליו..אולי מי שהתקשר אליו זה באמת אבא שלו הביולוגי!
״וואו זה מדהים זה חדשות טובות יואביי! רגע אם זה חדשות טובות למה אתה עצוב?״ שאלתי אותו וראיתי שהוא מתחיל לבכות..
חיבקתי אותו,
״הוא אמר לי שהוא רוצה לבוא לאיפה שאני גר ולקחת אותי בחזרה, מבחינת החוק זה לא אפשרי, צריך לעשות משפט ואת ההסכמים של כולם, לא נתתי לו פרטים על איפה אני גר אבל הוא אמר שהוא יוכל להשיג ואני מפחד, אם הוא יחטוף אותי? אם הוא חולה נפש? אני מפחד מזה..״ הוא אמר בקול רועד..
״תקשיב, הכי בטוח שנעלה עכשיו לחדר של אמא ואבא ונאמר להם את זה, אבל מצד שני הם אולי יתקשרו למשטרה ויהיה בלאגן ואנחנו לא רוצים בלאגן״ חשבתי לעצמי בקול רם, אני לא יוכל לעזור לו אני לא מבינה בזה ואמא ואבא כן.. אויש למה כל הדרמות קורות לפני היום הולדת שלי?
״צריך לספר להורים, אבל בדרך כזאת שהם לא יתחרפנו״ הוא אמר בביטחון.
״ אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?״
״כן.״ הוא ניגב את הדמעות, שתה כוס מים ושתינו עלינו ביחד לחדר של ההורים, ״אני יילך לקרוא לליאור״ אמרתי לו בזמן שהוא חשב על איך לומר לאמא ואבא את זה מבלי שיתחרפנו,
דפקתי בדלת של ליאור והכלבה פתחה אותה, סליחה, ליאן פתחה את הדלת, ״ליאור אחותך מחפשת אותך״ היא אמרה בקול שחצני, רציתי להעיף אותה מהבית שלי.
״אה אחות?״
״תקשיב, אנחנו צריכים אותך, תשאיר את חברה שלך בחדר שלא תשמע מילה ממה שאנחנו הולכים לספר״ אמרתי לו בלחש.
״זה ממש חשוב?״
״זה קשור ליואב..״
״טוב דקה״
אחרי דקה הוא יצא מהחדר, לא יודעת במה הוא העסיק את הכלבה אבל כניראה הוא הביא לה בונזו או עצם.
״תקשיבו..״ יואב אמר כשכל המשפחה ישבה על המיטה של ההורים, הוא סיפר להם את הסיפור המלא, ההורין שלי וליאור ישר חיבקו וחיזקו אותו וחשבו על פיתרון ביחד, דבר ראשון לא לענות לאף מספר חסום שמתקשר ולא לפתוח את הדלת לכל אחד, במיוחד במסיבה היום ואמא שלי חפרה על עוד כללי בטיחות. אני גאה ביואב עשה את הדבר הנכון ואמר להם.
ההורים שלי הלכו למסעדה והם יישנו במלון אחרי הרבה שיכנועים, נועה באה אליי ראשונה , וואו היא מהממת.
לינוי שיר וניר באו אחריה ועזרו לי בהכנות.
יואב ירד בחליפה סקסית , ״מי זה החתיך הזהההה״ נועה צעקה עליו, ״שתקי נו״ הוא אמר לה בחיוך, הם כמו אחים, כל החבורה שלנו של :ליאור,יואב,נועה,שיר,ניר,לינוי ואני אנחנו כמו משפחה, חוץ משיר וניר שהם ביחד בתוך המשפחה.
ליאור ירד עם הכלבה ,סליחה שוב,ליאן.
והוא שם חליפה שהדגישה לו את העיניים וליאן לא הפסיקה לבחון את ניר ולקרוץ לו מבלי שליאור שם לב, שיר שלחה לעברה מבט רצחני ונישקה בלחי את ניר כך שהליאן הזאת תשים לב.
הלכנו לצד וניר ונועה הסכימו איתי שהיא לא באה בטוב בעין, ולינוי ויואב ושיר הצטרפו לדעה וריכלנו עליה טיפה.
טיפה הרבה.
שי הגיע(מי שלא זוכר זה החבר הכי טוב של רון וידיד של דניאל), ״כמה שאת יפהה״ הוא בא אליי וחיבק אותי, למרות העקבים הוא עדיין יותר גבוה ממני. אופ. ״חחחחח תודה, רון לא פה נכון?״ שאלתי בסקרנות, הוא עשה פרצוף עצוב וענה ״ישמצב הוא יבוא״.
״אה טוב״ התגעגעתי אליו, לא יכלתי לומר שלא.
״בואי תכירי, זאת לינוי, חברה של דניאל , זה שי ידיד של דניאל ואחרונה וחביבה זאת דניאל שכבר הכרת אותה״, ליאור עשה לכלבה סיבוב והכיר לה את כולם, שי הסתכל עליה מוזר, שמחתי שלא רק לי היא ניראתה כלבה.
״טוב מה נסגר?״ שאלתי את שי אחרי שליאור והכלבה הלכו.
״קוראים לה ליאן ?״ שי שאל אותי וקיווה לשמוע לא.
״כן, היא חברה של ליאור״
״פאקפאקפאקפאקפאק״ הוא עבר בעצבנות ומשך את שיערו.
״מה קרה?!״ שאלתי בסקרנות, הוא לקח את היד שלי תפס אותה בחוזקה ומשך אותי החוצה.
״מה קרה? מי זאת?״
״תקשיבי״ שי אמר, ״המסיבה? רון? השרמוטה? זאת היא, אני זוכר את הפנים שלה״ ,
״מה? אין מצב״
״דניאל, את סומכת עליי?״
״כן..אבל..״, לא ידעתי איך לעכל את זה, רון אמור לבוא עוד מעט ואם הוא יראה אותה? אם הוא יזהה אותה? יהיה פה בלאגן עם ליאור ורון ושי וליאן ואיתי ואני לא יוכל להחזיק את עצמי, ידעתי שאסור שרון יבוא לפה.
״דניאלל מזל טובב יפה שלי״, רון בא וחיבק אותי מאחורה. שיט מאוחר מדי, אסור שהוא יראה את ליאן!
״היי תודה.״ עניתי ביובש,
״בואי ניפתח דף חדש דניאלוש, אני אוהב אותך.. ומעולם לא הפסקתי״ הוא אמר וחייך ,אוף אני לא יכולה עם החיוך הזה.

עד שתעזובWhere stories live. Discover now