פרק 6-בכי ונשיקות

273 10 0
                                    

בתמונה למעלה זה נתן.

״ליאור? יואב?״ צעקתי כשהגעתי הביתה. שמעתי אותם יורדים במדרגות במהירות ואני בינתיים הלכתי באיטיות לכיוון המראה בסלון, הסתכלתי על עצמי במראה והעיניים שלי היו אדומות ונפוחות והשפתיים שלי רעדו, הלחיים שלי היו שחורות מהערבוב של המסקרה והדמעות שלי.
״דני?! מה קרה?? מי עשה לך מה? אני מוריד לזין הזה את הראש!!״ ליאור אמר בעצבנות.
ליאור זה אח שלי הגדול, הוא בן 17 וחצי ,יש לו עיניים כחולות בהירות ושיער בלונדיני-שטני, הוא תמיד מגן עליי ורןצה רק טוב בשבילי.
יואב זה האח הגדול המאומץ שלי..היה בעיה עם הרחם של אמא שלי פעם זה סיפור ארוך. אבל אנחנו מקבלים אותו כאילו יש לנו קשר דם ולפעמים זה כאילו באמץ ככה אבל זה שהוא מאומץ לא מפריע לאף אחד.
יואב בן 19 וחצי, יש לו עיניים בצבע חום ושיער שחור בהיר כמעט חום ויש לו קוביות והוא תמיד סביב הבנות.ליתר דיוק כל הבנות מסביבו.
״זה רון הוא מחרפן אותי לפעמים ..ניפרדנו כוסעמק וגם כן הנתן הדפוק הזה שיתאבד כבר!!״
אמרתי בעצבנות.
״רגע רגע נתן ,רון שנייה התבלבלתי״ יואב התבלבל וזה היה ניראה כאילו הוא עומד להתעלף עוד שנייה.
סיפרתי להם את הסיפור המלא והם התעצבנו ורצו להרוג את רון ואת נתן. הרגעתי אותם שירדו מהרעיון אבל אני יודעת שזה לא יעבוד. הם תמיד מגוננים עליי אני אוהבת אותם כלכך ואני מעריכה אותם המון.
-נקודת מבט לינוי-
״חחחחחחח וואי אתה כלכךך מצחיק״ שיחקתי בשיער בזמן שנדב ואני דיברנו. הוא מקסים ומצחיק וחמוד כל כך!!
״אני חושב שהגענו״ הוא אמר בקול כזה חמוד אין אני מאוהבת.
פשוט מאוהבת.
מ א ו ה ב ת.
אה רגע הייתי בחלק שהוא אמר שהגענו למתחת לבית שלי. פאק לא באלי שהיום הזה ייגמר היה לי כלכך כיף היום עם נדב.
״טוב אממ ניפגש מתישהוא ונדבר״ אמרתי לו. את טיפשה לינוי. פשוט טיפשה.
״חחחח אוקיי״ הוא אמר בחיוך כובש, והתקדם לנשק אותי. חשבתי בהתחלה שאולי אנחנו ממהרים ואחרכך חשבתי לעצמי מה כבר יש לי להפסיד?
התנשקנו.
אין אני מאוהבת.
-נקודת מבט נדב-
פאק פאק פאק
ישלי פרפרים בבטן אני יוצא גיי רצח עכשיו אבל באמת שאני מאוהב.
אוי שיט מרוב שהייתי מהופנט שכחתי שאני לא יכול להיות עם לינוי, היא תיפגע אני לא רוצה את זה, יואו נדב אתה כזה דפוק.
סיימנו להתנשק, היא חיבקה אותי והלכה לכיוון הבניין שלה.
הלכתי הביתה כשמלא מחשבות מפוצצות לי את המוח.
איך היא תבין את זה שאין לי הורים ושאני גר עם דוד שלי ? ושהוא מעשן מלא כל יום ואני זה שמפרנס את הבית בשביל החרא הזה אמי מעדיף כבר שמשפחה אחרת תאמץ אותי. יואו מסכנה לינוי למה התחלתי את זה בכלל ? בגלל הניצוץ שהיה לה בעיניים היפות שלה ? למה??
הגעתי הביתה וכרגיל ריח כבד של סיגריות,
״הבאת את החומר מאבי?״ דוד שלי אמר בקול צרוד, ״כן קח וזה פעם אחרונה שאתה מבקש ממני להביא לך סמים !! אני לא מתכוון להיתפס וללכת למשטרה בגללך!״ צעקתי עליו וזרקתי לו את החפיסה.
״בואנה יבן זונה אם לא אני היית גוסס עכשיו באחד מהרחובות על הריצפה מבקש כסף.״ הוא אמר בלי רגש. ״אם לא אתה ההורים שלי היו חיים עכשיו יא רוצח בדם קר !״ צעקתי עליו.
״תשתוק יא בן זונה אתה רוצה שהשכנים ישמעו אותך ? ישימו אותי בכלא ואז מי ייטפל בך ? אה ?״ הוא אמר וקם אליי אני כל כך שונא אותו.
הלכתי לכיוון החדר שלי טרקתי את הדלת ונעלתי איתה שלא ייכנס,
תבינו,דוד שלי הרג את ההורים שלי כי הוא היה שיכור ואבא שלי היה חייב לו כסף או משהו כזה, המשטרה לא תפסה אותו כי הוא הפליל מישהו אחר שעכשיו נימצא בכלא והוא לא אמור להיות שם בכלל, ודוד שלי איים עליי שאם אני ילשין למשטרה או לכל מישהו אחר הוא יירצח גם אותי ואת האנשים שהכי קרובים אליי, לא שנשארו כאלה.. אבל עכשיו יש את לינוי, וואי במה סיבכתי אותה?

עד שתעזובWhere stories live. Discover now