1.6

3K 150 0
                                    


Pár perc elteltével kilépett a fürdőajtón és felém vette az irányt. Megállt előttem.Megfogta a karomat és felállított.

-Menj és öltözz át. Utána lemegyünk kajálni.

-Oké. -kiszabadultam enyhe szorításából, megfogtam a ruháimat majd bementem a fürdőszobába.Felöltöztem és egy kicsit igazítottam a hajamon. Kiléptem az  ajtón és szembe találtam magam zöld szemeivel. Egy darabig elvesztünk egymás szemeiben, de neki muszáj volt egy kicsit...öhm.. "bevadulni". Megfogta a derekamat és magához húzott. Végig nézett az arcomon majd megcsókolt. A keze lejjebb vándorolt és a fenekembe markolt. Egy jól eső halkabb nyögés hagyta el a számat.

-Tetszett mi? -vigyorgott. Bólogattam.Beleharaptam az alsó ajkamba és nem vettem le a szememet az ő szeméről. Újra megcsókolt, majd beleharapott az ajkamba.

-Ezt én akartam. -elengedett majd az ajtó felé ment. Kinyitotta a kulccsal ami a zsebébe volt majd kiment. Hallottam ahogy le megy a lépcsőn. Erőt vettem magamon majd én is így tettem. Lementem a földszintre. A konyhában Tayler, Leon és egy fiú volt. Beszélgettek és sörözgettek. Már reggel be akarnak rúgni? Ez szuper.

-Kaja a pulton cica. -kacsintott rám Tayler. A kaja tényleg a pulton volt. Rántotta. Elvettem és leültem a srácokhoz. Elkezdtem enni ők pedig beszélgettek a tegnap esti meccsről.

-Na majd jövök. Hali. -felállt az asztaltól majd elment. Egy darabig csendben tűrtem ezt, de aztán nem bírtam.

-Hova megy Leon? -kérdeztem Taylertől.

-A csajához. -válaszolt az ismeretlensrác.

-Csaja?! -döbbentem le.

-Aha. Mivan meglepett? -röhögött.

-Miért röhögsz? -néztem értetlenül.

-Cica, te is látod, hogy Leon nem valami közönséges csávó. Érted..

-Jah értem. Mióta van barátnője?

-Pár hónapja. De a csaj már egy csomószor megcsalta. Bár ez a kapcsolat nem komoly.

-Nem?

-Nem. Tudod ilyen szex és más semmi.-röhögött- Amúgy, Patrick vagyok.

-Lodovica..

-Örülök cica. -vigyorgott. Megettem a rántottámat és felmentem az emeltre. Oké.. Leonnak van barátnője, de ma engem csókolgatott. Jó elvileg nem komoly ezzel a csajjal, de hát akkor is. Velem ne játsszon. Leültem tv-zni. Egy csomó idiótaság ment a tvben. Ráuntam az egész életemre. De komolyan. Semmi társaságom, nincs semmi a tvben és még telefonozni sem tudok!

-Szia. -lépett be az ajtón a zöldszemű iste.. Leon.

-Szia. -köszöntem vissza mosolyogva.Bezárta az ajtót majd mellém ült. Ránéztem. Ő feszülten nézett maga elé majd felém kapta tekintetét. Ismét az enyémbe fúrta.Közelebb ültem hozzá így az arcunk közelebb kerültek egymáshoz.Vágytam a csókjára. Vágytam, hogy újra úgy érezzem, hogy csak mi ketten létezzünk. Sajnos várhatok még rá ugyanis felállt és bement a fürdőbe. Szótlanul ültem az ágyon és azon gondolkodtam, mi lenne ha utána mennék.

-Lodovica! -kiabált ki a fürdőszobából.

-Tessék?

-Gyere be!

-Oké. -lassan benyitottam a fürdőbe.Leont nem láttam. Becsukódott az ajtó mögöttem. Leon csukta be.Mellettem állt. Közelebb húzott magához. Közelebb hajolt.

-Ez mi? -kérdezte mosolyogva közben a kezében tartotta a melltartómat.

-Szerintem tudod.. -válaszoltam zavartan. Tuti tiszta vörös lehet az arcom.

-Tudod.. ahogy nézem ezt az jut eszembe ho..-nem tudta befejezni mert félbe szakítottam.

-Hogy egy kislánynak is nagyobb melle van? Igen tudom.

-Nem pont ezt akartam mondani, de oké.

-Akarsz még valamit? -kérdeztem fejemet lehajtva. Megfogta az államat és felemelte a fejemet.Tekintetünk ismét találkozott. A fülemhez hajolt.

-Téged.. -suttogta. Meg fagyott bennem a vér e szó hallatán...




ElrabolvaWhere stories live. Discover now