Dr. Ludwig'in ölümünden sonra soruşturma başlatan Dedektif Joe ve West aşırı derecede ürkütücü olan bu kayıtı Candsberg Laboratuvarı'nda çalışan Dr. Danielle Payne isimli şahısa götürmek amacıyla yola koyulmak üzeredirler.
Joe;
Tanrım. Bu kesinlikle hayatımda gördüğüm en ürkütücü suç vakasıydı.West sakalını kaşıyarak;
Sence sana da garip gelmiyor mu bu olay?"Ne demek istiyorsun?"
"Yani bu olay yaklaşık 20 yıl önce olmuş kayıtta yazdığı kadarıyla.Ama nasıl bu zamana kadar bulunamadı? Ve neden? Sence Dr. Ludwig'in asıl amacı neydi? Esasında amacı neydi?"
"Haklısın.Belki de bu suç mahallini çok daha derinden incelemeliyiz."
Dolaptan tıkır tıkır sesler gelmeye başlar.
Joe cebinden tabancasını çıkartır.Ve West'e bakarak;
"Sen etrafı kolaçan et.Ben bununla ilgilenirim."Joe yavaşça dolaba doğru ilerler.İçindeki korku ve adrenalin hissi her saniye gittikçe büyümektedir. Kalbi adeta her saniye hatta her salise yere düşen yağmur damlacıklarına benzemekte olan Joe dolabı yavaşça açar.
Binlerce deney tüpü yere düşüp kırılır. Ortalık adeta kan gölüne dönmüştür.Elleri ve bacakları delicesine titreyen Joe'nun sadece altına kaçırmadığı kalmıştır. West ile Joe uzun süre birbirleri ile bakışarak önlerindeki kapıyı gözleri ile işaret ederler.
West;
"Belki de bu sefer kapıyı ben açmalıyım."Joe onaylayan bir tavırla;
"Ben etrafı kolaçan edeyim.West kapıyı açmaya çalışır. Fakat kapı açılmamakta kararlıdır.
West haykırarak;
"Dostum! Lanet olsun! Kapı kilitli. Anahtarı bulmamız gerek-"
Arkadan ard arda üç defa ateş sesi gelir.Sesten irkilen West aniden arkasını döner. Ve gördüğü şey karşısında gözleri dolar. Hayretler içerisindedir West.Diz çöker ve ağlamaya başlar.
"Bunu neden yaptın Joe?!? Lanet olsun! Neden?!?"
Joe tabancayı ağzına tutup intihar etme eylemine teşebbüs etmiş ve hatta bunda başarılı olmuştur.
Elleri kanlı yerde diz çöken West telsizini çıkarıp;
" Lanet olsun! Buraya hemen bir ambulans gönderin. Olay yeri Ianwillker tünelinin içine inşa edilmiş klübe. Çabuk olun! Joe'yu kaybediyorum! "
Bir andan ağlayan West Joe ile konuşmaya çalışıyordu."Joe iyi olacaksın. Herşey düzelecek. Gözünü kapama Joe! Benimle kal. Lütfen! Ambulans yolda. Seni burdan çıkaracağız. Sadece biraz dayanman gerek. Seninle çok anımız oldu. Beni burda öylece bırakamazsın! Beni duyuyor musun?!? "
Joe bir anda kalkıp kan kusmaya başlar. Çığlık çığlığa bağırır.
" West! Lanet olsun! Öldür onu!! Arkanda! Baksana gülüyor!!"
Öğürmeye başlayıp anahtarın bir parçasını kusarak çıkartır midesinden Joe. Ve yere yığılıp son sözlerini söyler;" Öldür onu West. O tam bir canavar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Deney
Misterio / SuspensoHer yiğidin harcı olmayan bir kitap olmakla birlikte okuyan kişiye iliklerine kadar korkuyu hissettirecek bir hikaye. Korkmak isteyenler ve cesareti olanlara şiddetle tavsiye edilir. Psikolojisi kaldıramayacak olan insanlar kesinlikle okumamalı.