2-Bu Daha Başlangıç

217 10 0
                                    

----Aras------

''Sen kimsin lan?'' diye bağırdı. Ben kimim öyle mi? Ben okulun belalısıyım. Bunu herkes biliyor. Okulda şehirde biliniyorum fakat mafyayla işim olmaz. Ailem zengindi ama öldüler yani ben öyle biliyordum. Fakat bütün herşeylerini bana bırakıp yeni bir hayat için gitmişler. Bu benim herşeye öfkelenmem için ideal bir neden idi. Bana kimsin sen diye bağıran kişiyi takmadım. Biraz olsun alışmıştım bunlara. Beni omzumdan tutup geriye çevirdi ve yumruk atmaya çalıştı. Elim cebimde ondan kaçıyorum ve vuramıyor bile. Ellerimi hiç çıkarmadan bir çelmeyle yere yapıştı. Sonra kalktı ve üstüm geldi.''Ailen sana hiç terbiye öğretmemiş yazık.'' dedi. Tabi ben durur muyum ? 

''Artık yettin ha!'' diye bağırdım ve yumruklarımı art arda atmaya başladım. Yere düştü üstüne çıktım ve yumruklamaya devam ettim bütün okul etrafımıza toplanmıştı. Arkamdan bir ses duydum. ''Artık benden korkun ondan değil!'' diye bağırdı. Baktığımda o bir kızdı ama bana kafa tutamaz. ''SEN KİMSİN LAN BANA KAFA TUTACAK!?'' diye kükredim bütün sinirimi boşaltırcasına. Karşımda alaycı bakışla duruyordu ''Ben mi?'' dedi alay ederek yine. Dudağının yanı hafif yukarı kalktı. Bu kız nasıl benle alay eder. Tam vuracaktım ki yana eğildi karnıma bir yumruk geçirmesiyle ben kalakaldım. Sonra sırtımda bir dirsek hissettim ki yeri boylamıştım. Anlık boşluğumdan yararlanmıştı. Bi kızın beni yere sermesini bırak bana hamle yapmasını bile beklemiyordum.Bayılmıştım.

*********************************************************************************************

Uyandığımda okulun revirindeydim. Kimdi lan bu kız? Yanıma Ilgın geldi tek dostum yani. Kızdı ama dostum hatta kardeşimdi. Aynı mahallede büyüdük o ailesini bir trafik kazasında kaybetti,benimkisilerde çekip gitti zaten. ''iyi misin?'' Diye sordu kafamı sallayarak onay verdim. Ayağa kalktım ve eve gittim. Bu kızın kim olduğunu bulmam gerek

Bizim çeteden arafa bu kızı araştırmasını söyledim ve oda sözümü ikiletmeden kız hakkında birçok bilgi serdi nüme. İnatçı diye bilinen bir kız.Soy adını bikaç ay kadar önce karanlık diye değiştirmiş. Sanırım herkese karanlık olduğunu kanıtlamaya çalışıyor . Ailesi hakkında hiç bir şey yazmayan kağıtlarda kızın sabıkalarıyla doluydu. Ama bana asıl gerekli olan ailesiydi işkence yapıp öldürdüğü insanlar yada okadar insanı öldürüp nasıl serbest kaldığı değil. Arafa arayıp ecelin ailesi hakında bilgi toplamasını söyleyip onun vereceği cevabı dinlemeden telefonu suratına kapattım. Nasıl olsa benim istediklerimi yapmak zorundaydı yoksa sonuçlarına katlanırdı .O kız bi anlık boşluğumdan yararlanıp bana vurmuş olabilirdi ama şunu bilmeliydiki o daha gerçek beni tanımıyordu . Bekle beni ECEL KARANLIK senin ecelin olmaya geiyorum. Sana o kadar güzel şeyler yapıcamki sen bile olanlara inanamıycaksın...

Ecelden önce halletmem gereken bikaç pislik var bu pislikler kimmi? benim kardeşim dediğim kıza laf atan pislikler . bizim çeteden Can söylediğim gibi ikisinide benim bodrumuma getirmişti . Şimdi onları halletme zamanı.

Yavaş yavaş merdivenlerden aşşağı iniyordum ben indikçe o köpeklerin yalvarma sesleride artıyordu. Ama ben aslağa kimseye acımazdım şimdide acımıycaktım hele benim kardeşime laf eden pisliklere hiç acımazdım. ikisininde yanına gittim küçüklükten beri yapmaya alışkın olduğum şeyi yapıp ilk adarını sordum. Adlarını sormamın sebebi öldürdüğüm her insanın adını yazdığım bir duvar vardı. Şimdi bu ikisinide öldürüceğime göre isimlerini öğrenmem gerekirdi.

ARAS : kimsiniz lan siz benim kardeşime laf atıyosunuz?

- Abi biz senin kardeşin olduğunu bilsek laf atarmıydık nolur acı abi bize nolu. Bak abi vallaha bidaha yapmayız hem istiyosan onu biz kollarız kimsenin ona bakmasına bile müsade etmeyiz .Nolur abi acı bize

ARAS : Kesin lan sesinizi.

arkamı döndüm bizim çeteden cenk arkamdaydı karşımdaki pisliklerin adını sordum ona . Birinin adı Burak diğeri ise Mert'miş .Ne haltsa diye mırıldanıp önüme döndüm ikisinide inceledim sonra ilk kurbanımı seçtim. Karşımda bana tir tir titreyerek bakan cocuga yakaştım ve

ARAS : Adın ne

- Burak

Peki Burak senden başlıyacağım o zaman diyip cenkten bi kerpeten istedim. Kerpetenle Burakın tırnaklarını tek tek sökmeye başladım .Bi yandan bağırıp bi yandan yalvarıyordu. Sonra cenkten bıçak alıp tekrar burağa döndüm:

ARAS : Demek benim kardeşime laf atarsın kesiyimde dilini gör bakalım gününü.

Ben ona yaklaştıkca o yalvarmayı arttırıp birde üstüne ağlamaya başlamıştı. Ona iyice yaklaşıp dilini kestim dilini kesmemle bağırmaya başlamıştı. Cenke dönüp bu sefer ucu sivri bir bıcak vermesini istedim. Cenk elime bıcağı verdiğinde Burak'a döndüm ağlaması artmıştı .Yavaş yavaş ona yaklaşıp elimdeki bıçağı sakince sallamaya başladım. Ben böyle yaptıkça onunda korkusu artmaya başlamıştı. Elimdeki bıçakla ilk önce tek tek tüm tırnaklarını kestim sonrada cenkin getirdiği içinde tuzlu su dolu kaba soktum elini. O bağırırken ben diğer elinede uyguladım aynı işemi. Ama fazla kan kaybetmişti o yüzden biraz hızlanıp ona daha acılı bir ölüm bahşettim. Bütün vücudunda derin kesikler açtım ve bağıra bağıra ölümünü seyrettim. Sıra yarım saattir beni korku dolu gözlerle izlleyen Mert'e gelmişti. Ona daha farklı bi işlem uygulamak istiyordum o yüzden ilk önce vücudunun birkaç yerine kezzap döktüm. malum yerinide atlamamıştım elbetteki. Döktüğüm kezzaptan sonra deli gibi bağıran Merte baktım ve onun farketmediği ama benim çok önceden bildiğim kelimeleri fısıldadım BU DAHA BAŞLANGIÇ.










PİSKOPATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin