& 4.BÖLÜM &

152 38 4
                                    

Medya :yayla ve koy arası yayladan köye dönerken.

~Baharın ağzından ~

Sabah uyandığımda yorgun gibiydim hiç kalkasım yoktu köyde fazla yatmak farklıydı özellikle kızlar için evde kalacan gözüyle bakılır.
Ne alaka bilmiyorum o yüzden laf yememek için kalktım çayımı koydum sofrayı hazırladım babamların inmesini bekledim.
Köyde herkesin evi normal tek katlı gecekondu gibi ya da taştan yapılmıştı bir tek bizim ev farklıydı dublex modeli iki kat yeni yapılmış çok güzel bir evdi. Önünden geçenlerin böyle evimiz olsun 40 milyar borcumuz olsun dediğini bile duymuştum .
Rahattık su evden akıyor İstanbul'da ki gibi ama diğer evlerde öyle değildi lavabolar dışarda ve suları da köyün çeşmelerinden getirirlerdi. İki katlı olan evimizde nenem yaşıyordu benle nenem alt katta babam ve annem üst katta kalıyordu, o yüzden sabahları annemlerin inmesini beklerdim. Annem namazında niyazında dinine çok bağlı bir kadındır. O yüzden başka yerde kalamıyordu .Gece namaz kılmak için kalktığında su ve lavabo sorunu olmadığından bu evde rahattı .
Emre'nin babası köyün muhtarıydı. Yan yana iki evi vardı bizim evden sonra en iyi ev onlarındı. Muhtar evi diye herhalde farklıydı onların da lavabosu ve suyu evin içindeydi. Onlarda lavabolarını bizim gibi özel yaptırmışlardı. O yüzden annem orada babamın kalma fikrine bir şey dememiş bir kaç gün kalabiliriz demişti. Annemle babam geldiklerinde kahvaltı etmiş Emre'lere gitmiştik.
Onu hiç görmemiştim akşama kadar nerde olduğunu merak ettim ama neden merak ettiğimi de bilmiyorum sonra yaylada olduğunu öğrendim .
Yaz aylarında köylerde yaşayan insanlar yazın hayvanların otlaması rahat olması için yaylalara çıkarlar evini taşırlar bazıları ailenin yarısı köyde yarısı yaylada olur .İki yerde de evleri vardır yayla ile köy arasında uzunca bir çayır vardır.
O zaman yaylaya çıkıldığını unutmuştum bizim hayvanımız olmadığı için ve İstanbul'dan geldiğimiz için misafirdik sadece gezme amaçlı yaylaya giderdik .
Emre'lere geldiğimizde onlar oturmuş sohbet ediyorlardı. Babam Emre'yi annesine sorduğunda Emre'nin yaylada olduğunu ve nenesiyle kaldığını söyledi Rahatlamıştım biraz onu görmek pek istemiyordum utanıyordum zaten kendisinden. Böylesi daha iyiydi stresim olmazdı en azından her an karşılaşacağız diye. Emre'nin abisi Ömer vardı bir tek köyde ailesinin yanında. Herkes oturmuş sohbet ederken annemin telefonunun titremesiyle telefona baktım mesaj vardı benim telefonum yoktu o yüzden annemin telefonunu paylaşıyorduk çoğu zaman, mesajın Esma'dan geldiğini gördüm.
"Kuzi nerdesin". Yazıyordu.
Hemen cevap verdim.
"Knka bişey diyecem ama kızmayacaksın"
'Neymiş noldu '
"Şey ben sana söylemeyi unuttum babam bizi Ömer'lere getirdi gece burada kalacakmışız "
'Ve benim şimdi haberim oluyor öyle mi yoksa sende Ömer için mi gittin?! '
"Esma saçmalama istersen benim ne ilgim alakam var Ömer'le niye onun için geleyim babam annem geldiği için geldim "
'Tabi canııım kesin ondandır kandırma beni '
Çok sinirlenmiştim beni hiç tanımamış mıydı nasıl yapardı? Böyle düşünürken telefon tekrar titredi elime alıp baktığımda yine Esma'dan olduğunu gördüm.
'Benim sevdiğimi biliyordun oraya gittin sende mi seviyorsun? O yüzden mi bana ''saçma bir aşk vazgeç '' dedin kendine yapmak için mi ?'
"Esma saçmalıyorsun benim kimseyle alakam yok kimseye âşıkta değilim isteyerek gelmedim. Bu zamandan sonrada sana bir şey demiyorum istersen Ömer'e senin onu sevdiğini de söyleyebilirim inanmıyorsan "
Diye sinirle mesaj attım .Cevap hemen gelmişti.
'Söylesene lan sıkıyosa söyle söylemezsin de zaten!'
Doğru demişti aslında nasıl yapacaktım ben erkeklerle konuşmuyordum Ömer'le hiç konuşmamıştım iki kuzen değilde yabancı gibiydik.
Cevap olarak 'tamam söylerim o zaman ' yazdım .
Nasıl söyleyecektim bilmiyorum aklımda hep bu vardı . Söylemesem esma Ömer'i sevdiğime ondan gittiğime orda kaldığıma inanacaktı .
Akşam olmuş annemin uykusu gelmişti yatak sermek için Emre'nin ablasına yardım ediyordum yan yana olan iki evlerinden birinden alıp diğerine götürüp sarıyordum sardıktan sonra herkes yatmaya gitti bende yatağa girdim ama uyuyamıyordum sürekli nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum babamın da uyumadığını sigara içmek için balkona çıktığını gördüm . Saate baktım 2 ye geliyordu gece bende kalkıp yanına gittim köyde yıldızlar çok yakındı bakınca hava temiz olduğu için çok güzel görünüyordu izlemeye dalmıştım .
Ömer'in sesiyle irkildim birden 😵

Yorumlarınızı bekliyorum tatlı okurlar ☺️

DAREYNİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin