&1.bölüm& ~Başlangıç~

382 57 22
                                    

Mrshazra arkadaşlar yeni hikayemde bana destek olmanızı yorumlarınız eksik etmemenizi istiyorum yanlışlarım olursa düzeltilebilir
Geçmiş ;
Her şey Köyü'me gitmemle  başlamıştı
gitmek istemiyordum aslında ama ailem gittiği için mecbur kalıp gitmiştim bilemezdimki hayatımın tamda orada değişeceğini
Ogün kuzenlerim buket ve esma ile birlikte çayırda
oturmuş sohbet ediyorduk;

buketin sevgilisi esmanın da hoşlandığı çocuk tu .
buket konuşmadıklarını onu görmeye gelmediğinden şikayetciydi esmada bi yandan ona destek olup aralarını yapsada oda hoşlanıyordu emreden  sanki ,yanlış mı hissediyorum bilmiyorum ama zamanla öğrenecektim daha cok burdayım nede olsa !
o gün 3 kuzen oturmuş dertleşirken buket:
"esma Emre neden böyle beni sevmiyor mu acaba ?hiç konuşmak bile istemiyor benimle ,hep benim zorumlaydı şimdi hiç görmüyorum bile görünce ona görüşmemiz gerektiğini söyler misin ?"
"tabiki !" dedi esma
Esma bahara dönüp
"hadi bahar Çeşme başına gidelim su getirmeye belki Emre'yi görür söyleriz ne dersin ?"
"peki hadi gidelim ama Emre için değil sıkıldım köyü gezmek için geliyorum zaten boş işlerle uğraşıyorsunuz bence ne buluyorsunuz bu çocuktan anlamıyorum ,ikiniz de seviyorsunuz galiba ben hiç aşık olmadım ama asla sizin gibi de olmam bi kere imkansız bu aşk ikinizde kabullenin bunu hem sen hani Emre'nin abisini seviyordun şimdi neden Emre ile konuşmak istiyorsun ,anlamıyorum hadi yürü bunları evde konuşucaz evdekiler merak etmeden gidip gelelim "

Birlikte yürümeye başlamıştık hem geziyorduk hemde çeşmeye gidecektim ben cok severdim köyde Çeşme başına gitmeyi, çeşmeye yaklaştıktığımızda esmanın bi an beni çimçikleyip karşıyı göstermesiyle karşısıma sinirle baktım

"bak kim geliyor bahar iyi insan lafın üstüne gelir mi demeli ?"

"Hayır canım !! bence iti an çomağı hazırla demek gerekiyo,bu gelen deme sakın ikinizin paylaşamadıgı cocuk "
"Paylaşamamak degil bahar ikimizde seviyoruz diye birşey yok buket seviyor ben sadece yakın olmak istiyorum ona abisine yakın olmak için
Neyse bahar sen dur yanımda bişey deme ben söyleyecem buketin dediklerini ona "

"Îyi peki söyle bakalım"

Karşıdan Emre yaklaşıyordu ama anlamış gibi sanki uzak durmaya çalışıyordu
gözlerimiz bi anda birleştiginde duraksadı .
esmanın konuşmasıyla bakışını çevirdi bende arkamı dönüp su doldurmaya başladım bi yandan da onları dinliyordum .

"Emre neden bukete böyle Soğuksun senden haber bekliyor hiç oralara da gitmiyorsun ?"

"Esma beni rahat bırakın !!bukete de söyle bana ikide bir haber yollamasın ! onu istemediğimi söylemiştim .

kendimi zor tutuyordum emreye karşı
"Ne demek istemiyorum ya o kız seni seviyor ki uğraşıyor " diyerek patlamıştım hemde, ben kendimi toplayıp geri çekildim Napıyordum ben sonuçta o bi erkek ve banane ben niye konuşuyorum dedim içimden pişman olmuştum
ama Emre sanki duymamış gibi gitmişti bizi öylece bırakıp !
"Al işte sevdiğiniz çocuğu görün esma rezil olduk sayenizde istemiyor hala uğraşıyorsunuz böylesine aşık mı olunur ? başka aşık olacak kimse bulamadınız mı ?
diyip sinirle yürümeye başladım
Arkadaşlar biraz kısa oldu çünkü yazma konusunda endişeliyim eğer beğenilirse devamı gelecektir yorumlarınızı bekliyorum ..

DAREYNİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin