Σχέδιο...

528 66 5
                                    

Οι σειρήνες του ασθενοφόρου ακούστηκαν.Ο Γιώργος δεν σταμάτησε να βρίζει γιατί την έβλεπε με τα αίματα και υπέφερε.Η Ροδανθη συνήλθε και άρχισε να κλαίει. Οταν επιτέλους έφτασε το ασθενοφόρο και την πήραν δεν άφησε κανένα να μπει μέσα ο Γιώργος όμως τους παρακάλεσε καιβετσι πηγε αυτός ..Εγώ πήρα την Ροδανθη και πήγαμε σπίτι να αλλάξουμε. Έβαλα μια γκρι φόρμα ένα μπλε φούτερ και το αμανικο μου.Έκανε λίγη ζέστη αλλά είχε και κρύο...Η Ροδανθη έβαλε μια μαύρη φορμα και ένα μαύρο φούτερ. Πήρε μια ζακέτα μου και φύγαμε. Όταν φτάσαμε μας είπαν ότι την έχουν πάει στο δωμάτιο. .Πήγαμε κι εμείς εκεί."Έλα ρε μωρό μου ξυπνά "έλεγε και ξανά έλεγε ο Γιώργος "Ας την ρε μαλακα την επριξες "είπα θυμωμένος εκεί συνέχεια. .Θα ξυπνήσει του το έλεγα αλλά εκείνος τον χαβά του."Πεθενω"ακούστηκε η φωνή της και μετά ένα συνεχόμενο ΜΠΙΠ...

Βγήκα έξω και φώναζα για ένα γιατρό..Που στο διάολο εθβαιτοταβ τους χρειαζόμαστε. ...Ο Κώστας έμεινε να προσέχει τον Γιώργο. ..Ήταν έτοιμος να λιποθυμήσει. .Όταν βρήκα τον Γιατρό μας έβγαλε έξω και τηνς επανέφερε. ..Μας είπε να περιμένουμε.

Το επόμενο πρωί αφού πήγαμε εκεί της πήρα κακάο που ξέρω ότι της αρέσει. Είχε ξυπνήσει αλλά δεν θυμόταν τίποτα. Έτσι μόλις μπήκα στο δωμάτιο είδα τον Γιώργο να έχει ξαπλώσει δίπλα της και να την κρατάει αγκαλιά μόλις μας είδε σηκώθηκε και πήρε τον καφέ από τα χέρια του Κώστα..Εγώ πάλι έβαζα το κακάο κοντά στην Νίκη και σε κλάσματα δευτερολέπτου είχε πεταχτεί και αρπάξει το κακάο.Και το έπινε....

"Αγόρια έξω"μας είπε αφού ήρθε ο γιατρός να την εξετάσει. .Θυμόταν. ...Το κατάλαβα από το πως φώναξε την Ροδανθη ."Ρε έκανες μαλακία που ειπες ότι είσαι το αγόρι της όταν θυμηθεί την έχεις γαμησει ασχημα"είπα και με κοίταγε λυπημένος "Ο μόνος τρόπος να την έχω είναι τα ψέμματα αν θυμηθεί τώρα θα την χάσω .Αν αργήσει να θυμηθεί θα την κάνω ευτυχισμένη "ειπε και μόλις είχα σιγουρευτεί ότι ο Γιώργος ήταν ερωτευμένος με το στρουμφακιι. ...Τώρα μένει να το παραδεχτεί εκείνη..Πράγμα πανδυσκολο ...

"Λοιπόν έτσι και ξανακανετε μαλάκια σας εχω παρατήσει. .ρε πηγε η ψυχή μου στην κουλουρη "φώναξε με νεύρο ο Γιώργος αλλα και πάλι είχε δίκαιο. .Δεν ήταν και τόσο σωστό αυτό που έκαναν..."Γιώργο ΣΚΑΣΕ και φυγε"ειπε η Νίκη και την ακουσε και έφυγε..Έλεος αυτός έρωτας τους τους απομακρύνει....

ΑΧΝΕ έβαλα κεφάλαιο τι κάνετε? ? Θέλω να πω κάτι ...Διαβάστε την ιστορία μου Πετάω Ψηλά θα την βρείτε στο προφίλ μου...Τεσπα αυτά ηθελα νέο κεφάλαιο θα μπει ΜΆΛΛΟΝ την Παρασκευή. ..
ΦΙΟΛΟΥΣΚΕΣ 😙

Όσο Και Αν Θέλω ΣΕ - Υπο Διόρθωση Where stories live. Discover now