Εκεί που ονειρευεσαι οτι είσαι μεσα σε ενα καζάνι με σοκολάτα και είναι όλη δική σου..είναι τόσο παραμυθένια αίσθηση... Τσουπ χτυπάει το ξυπνητήρι...
"Ωωω σταμάτα πια σε άκουσα"είπα και το έκλεισα.Σηκωθηκα βαριεστημενα απο το κρεβατακι μου και πήγα προς την κουζίνα.. Μετα στο μπάνιο ναιι κάνω ολόκληρη διαδρομή είναι η αλήθεια. Αφού πλύθηκα πήγα πάλι στην κουζίνα.
"Καλημερααα"είπα και φιλησα την γιαγιά μου και τον νονο ου που καθοντουσαν στο τραπέζι.
"Καλημέρα σαμιαμιδακι"είπε ο νονός μου και γέλασε..ναι με λέει σαμιαμιδακι κακό είναι.
"Ροδανθη πιες το γάλα σου και ετοιμασου"είπε η γιαγιακα μου..
"Νταξει ρε γιαγιά ηρέμησε λίγο"είπα θυμωμένη
"καλααα"είπε η γιαγιά μου και προσποιείται την θυμωμένη (...)"άντε Ροδανθη να ετοιμαστεις εχεις σχολείο..Άντε Γυμνάσιο πας.."
"ναιι γιαγια ...." είπα και έφυγα..
(...)Φέτος πάω Πρώτη Γυμνασιου και η κολλητή μου παει Έκτη...
Τώρα θα μου πείτε ενα χρονο διαφοράς και κολλητές;
Ναι...Μπαίνω στο κτήριο του Γυμνασίου και μπροστά μου εμφανίζεται ενα αγόρι.. Ψηλος μαύρα μαλλια και καφέ μάτια. Ο Κώστας ένας απο τους ωραίους που είχαμε στο δημοτικό πάντα μου άρεσε είναι η αλήθεια και ονειρευόμουν κάποια μέρα να τα φτίαξω μαζί του.
Άρχισα και κοιταγα τριγύρω μέχρι που ενιωσα την παρουσια του πίσω μου να μου πιάνει τον ώμο....γύρισα και τον είδα. Έμεινα και τον κοιταγα..
"είσαι καλά;"είπε το μαναρι.Ο Κώστας εννοοούσα.αχχ μιλάει.. γιατι καλέ τι επαθα και ρωτάει αν είμαι καλά;"Ναι γιατι;"είπα και προσπαθούσα να κρυψω τον ενθουσιασμό μου.
"Οο..απλα σε βλέπω μονη εδώ..και αναρωτιέμαι αν θες την παρέα μου.."είπε και χαμογέλασε αχχ λιωνω ..αν την θέλω λεειιιιιι..
"Εμμ ναι..Ροδανθη χαρηκα.."είπα και του έδωσα το χερι μου.
"Η αλήθεια είναι πως σε ξέρω. Αλλά δεν πειράζει είμαι ο Κώστας. "είπε και ξαναχαμογέλασε."Εεμ τι τάξη πας;"είπα και κοίταξα κάτω..
"Δεύτερα εσύ;"ρώτησε και έψαχνε για το βλέμμα μου...
"Πρωτη.."είπα και τον κοίταξα δειλά.
"Δεν με θυμάσαι μάλλον απο το δημοτικό.. Η κολλητή σου δεν είναι αυτή που είναι στην ομάδα βόλλευ του σχολείου μας;"ρώτησε..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όσο Και Αν Θέλω ΣΕ - Υπο Διόρθωση
Ficção AdolescenteΌσο Και Αν Θέλω ΣΕ Ροδάνθη-Κώστας Για οσους δεν το ξερουν ειναι το δευτερο ζευγαρι απο το Οσο Και Αν Σε Θελω.. Αποφάσισα λοιπον να φτιαξω και αυτο το βιβλιο για να ειναι μονο η δικη τους πλευρα <3 Περιγραφη στο πρωτο κεφαλαιο <3