Περπατούσα γρήγορα ώστε να την φτάσω. Αυτή η κοπέλα, τι φάση; οι γάμπες μου έχουν αρχίσει και πονάνε. "Νίκη!"την φώναξα. "Τι θες;!"με ρώτησε με νεύρα. "Περίμενε ντε"της είπα και την πλησίασα. "Ουφ! Είχα αρχίσει να πονάω.."παραπονέθηκα και ξεφύσηξε. "Τι συμπεριφορά ήταν αυτή πριν;"την ρώτησα και σταύρωσε τα χέρια κάτω από το στήθος της. "Δεν σε καταλαβαίνω"μου απάντησε και την κοίταξα. "Σοβαρά τώρα;"ανασήκωσα το φρύδι μου. "Σε ποιον τα πουλάς αυτά μαρή;"την ρώτησα και την έσπρωξα ελαφριά στο μπράτσο. "Μην σπρώχνεις μωρή, σου χώσω καμία.."είπε και καλύφθηκα καθώς, μικρή-μικρή αλλά βαρύ χέρι.."έλα πες μου τώρα"γκρίνιαξα. "Δεν ξέρω απλώς μου σπάει τα νεύρα..από τότε που τον είδα.."είπε. "Τον ήξερες ήδη;"την ρώτησα. "Όχι, αλλά είχα ακουστά για το τι κάθαρμα είναι"μου απάντησε και εγώ στένεψα τα μάτια μου. "Μάλιστα..Μάλιστα.."είπα και αρχίσαμε να προχωράμε..
"Έχεις σκεφτεί τι θα πεις;"με ρώτησε καθώς φτάσαμε σπίτι μου και σταμάτησα απότομα. "Την έχω κάτσει.."αναφώνησα και έκλεισα τα μάτια μου ώστε να ηρεμήσω. "Κατάλαβα.."είπε και ξεφύσηξε. "Λες να το έχουν πάρει χαμπάρι ε;"την ρώτησα. "Μπα.."μου είπε ειρωνικά και πέρασα το χέρι μου, νευρικά μέσα από τα μαλλιά μου. "Θα με βοηθήσεις;"την ρώτησα με μια ελπίδα στα μάτια. Έδειχνε να το σκέφτεται.."Καλή τύχη"μου ευχήθηκε και έστριψε για να φύγει. "ΓΟΥΡΟΥΝΑ"της φώναξα. "Ευχαριστώ φιλενάδα"μου είπε και γέλασε.
Ξεφύσηξα. Τώρα τι κάνουμε; Έλα ντε..νιώθω κάτι να βουίζει. Ωχ! Το κινητό μου καλέ..άρχισα να ψάχνω στις τσέπες ώστε να το βρω..'Κώστας<3: Στο πάρκο. Τώρα.'έγραφε..τι να με θέλει;..
Έφτασα. Δεν λες πάλι καλά που με γλύτωσε και από την θέση να μπω στο σπίτι;;..μα που είναι; Κοίταξα τριγύρω.."Κώστα;"είπα. Ένιωσα δυο χέρια να τυλίγονται στη μέση μου. "Γεια σου μωρό μου"είπε και με φίλησε στο μάγουλο. Χαμογέλασα. Ακουγόταν τόσο ωραία αυτή η λέξη από το δικό του στόμα. "Γεια σου και σε εσένα"είπα ντροπαλά και γέλασε αχνά. "Με ντρέπεσαι;"είπε και με κόλλησε απάνω του ώστε η πλάτη μου να ακουμπάει τον θώρακά του. Είχε βάλει το πρόσωπό του ανάμεσα στα μαλλιά και στον λαιμό μου και ξεροκατάπια. Κοκκίνισα. "Εε λίγο"είπα και το επόμενο λεπτό κοιτούσα το πρόσωπό του. Βασικά..έπρεπε να σηκώσω το κεφάλι.. Το ένα του χέρι βρισκόταν στη μέση μου και με κρατούσε ενώ με το άλλο είχε το χέρι μου. "Δεν υπάρχει κανένας λόγος"μου ψιθύρισε. Τον κοίταξα μέσα στα μαύρα του μάτια. Είχα χαθεί. Λες και ήταν η νύχτα. Ήταν τόσο σκούρα και μυστηριώδη που θα ήθελα να τα εξερευνήσω.."Ροδάνθη;"άκουσα και σαν να ξύπνησα τον κοίταξα. "Τι έγινε;"τον ρώτησα απαλά. "Τίποτα..απλώς έδειχνες χαμένη"είπε και γέλασα ελαφριά. "Δεν φταίω εγώ..τα μάτια σου.."απάντησα. Με έπιασε και με σήκωσε. Τύλιξα τα πόδια μου στην μέση του και τα χέρια μου στο λαιμό του. Κοιταχτήκαμε στα μάτια και κοκκίνισα. Δάγκωσε το κάτω χείλος του. "Μου αρέσεις πιο πολύ όταν κοκκινίζεις"του ξέφυγε ένα γελάκι και με φίλησε. Ήταν τόσο ωραίο και γλυκό που δεν ήθελα να σταματήσει...
"Κώστα;" "Ροδάνθη;" ακούσαμε τα ονόματά μας και σταματήσαμε. Γυρίσαμε τα κεφάλια μας και είδαμε τον Γιώργο με την Νίκη να μας κοιτάνε. Ντράπηκα ακόμη περισσότερο και εκείνη γέλασε. "Έχει γίνει σαν μπαντζάρι"είπε και γέλασε μαζί με τον Γιώργο. "Τι θέλετε;"ρώτησε ο Κώστας και εγώ του έκανα νόημα να χαλαρώσει λίγο γιατί το είπε κάπως έντονα. Κατέβηκα από πάνω του και τους κοιτάξαμε. "Εγώ απλώς θέλω να ζητήσω συγνώμη.."ξεκίνησε δειλά η Νίκη και ο Γιώργος την κοίταξε. "Και γιατί κοιτάς εμένα; Στον κύριο πες τα δίπλα σου"της είπε και εκείνη στριφογύρισε τα μάτια της. "Απλώς το λέω σε εσένα γιατί για χάρης σου"του απάντησε. "Τι εννοείς;"ρώτησε ο Γιώργος και ο Κώστας μαζί. "Εννοώ πως για χάρη του Κώστα, θα σου μιλάω...κάπως....καλύτερα"εξήγησε κοιτώντας τον Γιώργο. "Μόνο και μόνο επειδή είναι το αγόρι της κολλητής μου και εσύ είσαι κολλητός του"συμπλήρωσε με δυσκολία και κοίταξε αλλού.
"Βλέπεις βρε;"είπα στον Κώστα. "Τι βρε;"ρώτησε και με κοίταξε. ..θεέ μου κρατήστε με.."Για εσένα γίνονται όλα.."του είπα και γέλασα. Τον αγκάλιασα και με φίλησε στα μαλλιά. Ήμουν τόσο χαρούμενη....
------------------------------------------------------
VOUS LISEZ
Όσο Και Αν Θέλω ΣΕ - Υπο Διόρθωση
Roman pour AdolescentsΌσο Και Αν Θέλω ΣΕ Ροδάνθη-Κώστας Για οσους δεν το ξερουν ειναι το δευτερο ζευγαρι απο το Οσο Και Αν Σε Θελω.. Αποφάσισα λοιπον να φτιαξω και αυτο το βιβλιο για να ειναι μονο η δικη τους πλευρα <3 Περιγραφη στο πρωτο κεφαλαιο <3