evdeki dövüş

171 5 0
                                    

Çocuk yere yığıldı bende taksiye binip gittim..

Aras'ın ağzından;
Kızı yolda yürürken görünce aklımdan neler geçmediki önce arabaya atıp eve götürünce filan daha neler neler, çok güzeldi ve Bellini daha bakireliği alınmamış ti o gün bana 'ben senin bildiğin kızlardan değilim demişti'.
Çok güçlüydü beni çok etkilenmişti, arabayı durdurdum otaksiye doğru gidiyordu taksici biraz mırıldandı 'hadi abla gelmiyor musun ?falan filan bende 'gelmiyor'dedim.onu kolundan sürükledim niyetin onu arabaya bindirmekti sonra kolunu çekti bir an afalladım sonra sert bir şekilde yumruğu geçirdi yere düştüm.kız sonra taksiye binip yol almaya başladı ayağa kalkıp kendimi toparladım,arabaya binip kızı takip etmeye başladım.o kızı gebertecektim bana yaptığının hesabını verecekti.taksi durdu kız arabadan inip bir eve girdi,bende arabadan  inip hemen eve girdim  mutfağa doğru ilerledim,masada o kızla beraber birkaç kişi daha yemek yiybaşladı"Sen demek  bana yumruk atarsın ha seni anadan doğduğuna pişman edeceğim,seni altımda  inleteceğim ,inlete inlete öldüreceğim ve ben bunları yaptıktan sonra seni başkalarına bırakacağım biraz da onlar tadına baksın."adamların bazıları bana doğru gelmeye başladı ,beni döveceklerini sanıyorlardı ,birisi iyice yaklaştı bana tam bana yumruk atacaktı ki son anda çekildim ve yumruğu atan kişi ben oldum ardından birkaç kişi daha gelmeye başladı onlarda beni dövebileceklerini sanıp benim onları dövmemle büyük bir hüsrana uğradılar. Nefes nefese kalmıştım olduğum yerde biraz dinlendim,ve oda ne kız ayağa kalktı bana doğru gelmeye başladı, ve bana doğru yaklaştı bana doğru eğilp şunları söyledi.
"Demek beni altında inleteceksin haa nasıl yapmayı düşünüyorsun bunu bakalaım anlatsana." dedi
"Nasıl mı tamam anlatıyım onca seni tenha bir yere götüreceğim orda ...devamını da anlatmamı ister misin?"
Kız önce yüzünü bira ekşiktti sonra gülmeye başladı, gelmesi iyice artmaya başlamıştı.
"Ve sen bunları yaparken bende öylece bakacağım ha senin bunları yapmanı izleyeceğim."
Başka şansın mı  var? "Dedim bunları söylerken yüzümde alaylı bir ifade vardı.
Sonra geriye doğruldu yüzünde alaylı bir ifade vardı bende olduğu gibi.
" Acaba benim sana yaptıklarından sonra bunları yapabilecek misin?"dedi,ne gibi şeyler yapacaktı hala beni alt edebileceğini sanıyordu.
"Ne gibi şeyler yapmayı düşünüyorsun? Tabi yapamayacaksın da oda ayrı bir dert" dedim ve yüzüme Piç smile gülüşü takdim onu sinir etmeye çalışıyordum büyük bir ihtimalle de başarmıştım.Bana doğru gelmeye başladı beni alt etmeye geliyordu lafta ama tabiki yapamazdı o yumruk sadece bir kerelikti boşluğuma gelmişti, son adımını attı ki aniden telefonun sesiyle bir küfür mırıldanıp geri çekildi ve telefonu açtı
"Evet ,"
"Ne olmuş?"
"Tamam geliyoruz" dedi ve telefonu kapattı bana doğru ve
"Bence bu hesabı sonraya saklıyalım çünkü benim işim çıktı" dedi osırada benim telefonun da çaldı arayan kaandı acil bir işin olduğunu acilen oraya gelmemiş söyledi.Benimde burdakilere haddini bildirdiğim için başka işim kalmadığından bende gitmeye karar verdim. Geri mutfağa döndüğümde herkesin gittiğini gördüm. Bende dışarı çıktım, arabaya binip gittim.

Selin 'in ağzından
O çocuğa haddini bildirecektir ama bizim adamlardan biri aradı yapmamız gereken dövme olayı olduğunu söyledi,bizim adamların hepsini birer birer dövdü bunun hesabını bizim adamlardan alacaktım ,bir güzel dayak yediler beni yerin dibine soktular onları bu dayagın üstüne birde ben döveceğim çocuğun da telefonu çaldıkdan sonra adamları toplayıp dayak atacağımız yere gittim ,oda herhalde giderdi bir süre sonra ben de o yüzden hiç tereddüt etmeden hızlıca çıktım ,arabaya binip gittik.
"Hızlı sür lan şunu zaten dayağı yediniz ben sizi dayak yeyin diyemi tuttum ,"

"Özür dileriz abla  adam güçlü çıktı"
"Birincisi bana abla demeyin diye kaç kez söyledim,ikincisi herhalde siz güçsüz olduğunuzu kabul ediyorsunuz has"

"Selin abla ama bak bizi yerin dibine sokuyorsun"
"Lan bak yine abla dedin dayak manyağı yaparım sizi"

Karanlık HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin