6.bölüm ❤isteğim❤

115 4 2
                                    


Çikilitili yazarınız iş başında ve yeni maceralarıyla 6.bölüm karşınızda tatatata!!!!!"

Bölüm şarkısı ;
Ariana Grande=focus on me

hızlıca sınıfa geçtim ve sırama oturdum -sıram da arasın yanı-yanıma bizim gruptan buse ile senem geldi onlar benim bir önüme geçti

"selin birsorun mu var?"dedi buse tabi benim yaşadıklarımdan hiçbir haberlerii yoktu bir süre boyuncaarasın istediklerinni yapacağımımdan haberleri yoktu başkası onlara böyle birşey söylese gülüp geçerlerdi çünkü onlarda bilirlerdi benim böyle birşey yapmıycağımdan .
"yok birşey canım siz dvam edin ben biraz uyuycam kimse rahatsız etmesin tamam mı?"
"tamam selin sen uyu"dedim ve bşmı kollarıma gömüp yattım bu sabahki yaşadıklarım biraz beni yormuştu uykuda benim en sevdiğim şeydi .

yanımda bir hareketlenme olduğuda hemen kalktım önce gözlerimi ouşturdum sonra bulanık gözlerle yanımdakine baktım arastı pişmiş kelle gibi sırıtıyordu..

"ne var ne oldu ne bakıyon yle öküzün trene baktığı gibi"
Diğer yanımda bir hareketlilik hissedince diğer yanıma baktım aman allahım bu hoca ne zaman dan beri burda duruyodu hiç iplemeyim dedim önüme döndüm hoca hala duruyo allah allah ne oluyo acaba .
"kızım selin sana bir soru sordum duymadın mı yoksa cevabını mıbilmiyorsun?"

ne sordu acaba "şey hocam ben soruyu tekrar alabilirmiyim."allahım düştüğüm duruma bak.

"tabi.......................nedir " allah allah türkçemi konuşuyo bu kadın yada ben anlayamıyorum .
arasa baktım hala sırıtıyo beyinsiz ya.

ne yapalım artık cevap vermedim hoca sırasına gitti ve bana döndü :

"bundan sonra eğer derste uyuycaksanız gelmeyin "dedi bilmiş bilmiş. mal garı ürtük fahişr giydiğin eteğe bak da konuş utan lan utan dersmi anlatmaya geliyon koca mı bulmaya .bişey demedim arık kalkıp bir güzel döverdim de öğretmene saygım var. sonra öğretmenler dövüldümü niye dövüldü oluyo bide televizyona mağdur olarak çıkıyo.

zil çalınca sıramdan kalktım tam gidiyordum biri kolumdan tutuyo öff aras yine ne var.

" ne istiyon "

"bana borcunu nasıl ödeyeceğini buldum"

"nasıl"

" akşama doğru sana msm atarım "

"tamam "deyip sınfın çıkışına yöneldim .

"nereye" dediğinde bir an afalladım ne saçmalıyo gine bu onane

"sanane!!"

"sana nasıl sms atmamı düşünüyorsun telefon numarını versene "

'tamam ' deyip verdim

"ama eğer fazla bişeyle karşılaşırsam hemen ordan giderim ona göre "

"tamam ya"deyip oda sınıftan çıktı.bende kantine indim. aras'a bir kz sürtüyordu yine sinirleniyorum. aman neye sinirlenijyorsam malmıyım ben aras benim eyim oluo ki sevgilim mi yine saçmaladım ben.
bizim grubun olduğu masaya doğru gittim kendime sandalye çekip oturdum.sarpa bana kahve getirmesini söyldim.telefonumdan sosyal hesaplarıma girdim instagramdan arası arattırdım. baktığımda hep kızlarla fotoları veya kaslarını sergileyen fotoları vardı buse telefona akmaya çalışınca hemen çıktım.

"ne oldu busecim neye bakmıştın" dedim

"selin hiç kıvırma neye baktığını gördüm "

" uff tamam be neyi gördüğünü biliyorum ama düşündüğün gibi değil"

"aa ben bişeymi dedim sen kendin uyduruyorsun hem ne düşünüyormuşum ben hıı"dedi

"off tamam hadi kalkın derse gidelim."

"hadi gidelim "hesabı ödeyip sınıfa çıktık yerime oturdum ve hocann gelmesini bekledim 5 6 dakika geçtikten sonra sınıfa aras girdi geldi gine yanıma ourdu o ürtüğün yanına otursaydı ya off banane yaa ben hm bu akşamne yapıcaktım hııı ev kafes dövüşleri izlmye gidecektim erkekleri kavga ederken izlemek hoşuma gidiyordu bi çeşit zevk gibiydi bnim için .

en sonunda oca derse girmeye teşvih edebilmişti,sırasına geçti ve anlatmaya başladı ,arada sıraların arasında geziyor v anlatmaya devam ediyordu

Aras bana doğru kaymaya başladı,kulağıma eğildi ve;
" yapacağın şeyi buldum."

"Söyle hadi hoca bize bakıyo!"dedim.

" bu akşam ......yerdeki kafes dövüşlerinde biriyle dövüşmeni istiyorum."

"Ahahaha bu benim için bir ceza değil canım ödül" diyerek yüzüne alayla baktım.

"Görücez bakalım ama dövüşeceğin adamı ben seçicem ona göre, eğer kabul etmessen ikici seçeneğin de birlikte bara gidicez ve sen benim seçtiğim elbiseyi giyeceksin."

"Ben birinci seçeneği alayım her türlü diğerinden iyi" dedim.

"Tamam o zaman akşam seni sahilin kenarından alırım."

"Tamam "

Salak beni küçük lokma sanıyo
Yaa çok güçlü adam seçerse.. Bi bok yiyemez oben de güçlüyüm o kadar dersi boşuna almadım canım.

Hafi bakalım görücez..

Evet millet bölüm sonu inşallah beğenirsiniz diğerki bölüm çok heyecanlı olacak.
Hafi bayt❤❤❤❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin