Depo gibi bir yere gelmiştir,arabadan inip hemen kapıdan içeri girdik içim intikam ateşiyle yanıp tutuşuyordu. Bunlar benim kardeşimi öldürmüşlerdi, ben her gün bu intikamı beklemiştim,onlar kardeşime eziyet çektirdikleri anı birde video ya çekip bana göndermişlerdi. Şimdi içeri girip yıllarda içimde yanan intikam ateşini söndürecektim. Hepsinin ecdadını sikicektim, işkence çektire çektire öldürecektir onları yalvartacaktım daha yüzlerini görmedim ama o yüzleri birazdan tanınmayacak zaten.
"Aaa kimler de burdaymış ???"
Adam bağırmaya başladı bu Zahid Yücel di büyük düşmanım, şimdi bağırtıcam ben seni sikik herif.
"Sen kiminle uğraştığının farkında değilsin herhalde ben Zahid Yücel sen kız halimle bize kafa tutabileceğini mi sanıyorsun her birdi iki çapulcu adımınla".
Benim adamlar iyice gerilmişti sakin olun şincik buna gününü göstericez .
"Çözün""Aferin anladın suçunu " dedikten sonra şerefsizce güldü.
"Şok cihazını getirin". Dedim
Tabi benim adamlar tabi hiç sözünden çıkmaz,hemen getirdiler onların da işine gelir zaten.Adamlarını severim hep babam onları bana ayarlamıştı. Tabi aylıkla çalışıyor hepsi ama sadık insan hepsi canım.
" buyur Selin başkan."dedi Hakan.
"Kurun ." dedim
"Hemen Selin başkan"
Adamlar şok cihazını kurmaya başladı benim yüzünde alaylı bir ifade vardı .
"Ne oldu yüzünüz soldu biran haaa!!!!"
--ses yok--
"Haaah bunlar korkmuş beyler."dedim
" Evet Selin başkan baya tırstılar "
"Hazır mı??"
"Hazır."
"Bağlayın şunları cihaza,eğlenceyi başlatalım."
"Tamam başkan hemen bağlıyoruz."dedi bizim oğlan bir eğlenmişiz bir eğlenmişiz sormayın bizim adamlar gülmekten yerlerde ,adamların önceeden atıp tuttuklarına bakmayın sonradan kız gibi çığırmaya başladılar, adam mısınız lan siz?böyle bağırttırırım işte
"çocuklar tamam işimiz bitti herkes dağılabilir."adamları bırakıp dağıldık biraz sonra bizim adamlardan bazıları ambulansı arayacak onlara bu kadar işkence yeter herhalde akıllandılar herhalde o kadar işkenceden sonra bende akıllanırım valla ama gözümün önünden gitmiyor ya resmen çığırdı adam ya bide demim erkeğim diye geçiniyordu orda daşak geçiyorlar resmen siktim işte belanızı.
ben kendi arabama binip eve gittim bira annemle eğlenecektim benim annem çok saf biridir eğer benim bu yaptılarımı görse bana çok kızarda herhalde ah annnem ah annem kardeşim öldüğünde çok üzülüştün bende seni üzenleri üzmek için babamdan izin aldım oda bu görevi bana verdi sağolssun ben görevi yaparım babamda ipuclarını temizlerdi.
eve geldiğimde herkes yatmıştıbabam evde yoktu zaten o bir yerlere gidecekti iş gezisimi neymiş annemlerin odaasına gitttiğimde annem uyuyordu masum kadın hep böyle masum olsan sabahları beni çığararaak kaldırmasan terlik atmasan ne güzel kadın olursun sen varya , neyse bakalım annemin yanağından öperek odadan odama çıktım.
odama çıktm da çıkmasına ben açım abisi en son bizimkilerle yemk yemiştim.mutfağa indim kendime bir sandiviç hazırladım
" şimdi gece gece yemek de yiyozda bu dokunmasın şimdi?"
"dokunmaz dokunmaz canım allahım iyece delirip gidecem kendi kendme konuşuyom be ula ahh ahh ben bu hallere düşcek kızmıydım llaaaan!"
"Şimdi bana diyeceksiniz ulan Selin sen bok yiyon neyin kafasını yaşirsen git surda öl Selin."Aaa ben şok okuyucu A-101 ama amcaoglu bizim yüz yüzmiyir koşiyir. ZAAAAAA
Heh nerde kalmıştık abisi yemirem hiçbirşey giderem ben içimdeki lorke çeken ibrahim tatlısese selamlar,büyüksün..
odama geldim yatağa attım kendimi of of açım ben insafsızlar ,elbise dolabımın alt bölümünü açtım ,kendime depoladığım çikilotalardan alıp yemeye başladım,bakalım bizim sosyal medyada neler var neler yok dedim açtım leptopu yatağa uzadım .
abisi bu nedir loo olum senin neişin var orda kızların içinde yoksa..yoksa olum yapma bunu bana olum tiplisin kaslısın niye top olmaya seçtin otumuş orda kızlarla çikilota yiuyor deprosyana girmiş lafta len menopoza karılar gibi sömürüyor ....yanlış anlamayın haa çikilotayı tamam rezil oldum susun
bıraktım leptobu attım kendimi yatağa şimdi düşünme zamanıydı lan olum siz bakmayın içmdeki kötü ruha bunları sadece erkeklere çıkarıyom demiştim ben böyle biri olmayı istwmwmiştim gerçekten bakın ben birzamanlar bende kimseye kin güdmezdim ama beni çileden çıkardılar kardeşimi öldürenler önce sonra ise sevgilim olacak şerefsiz beni hemcinslerinden soğuttular. Sonra selin niye kötü oluyor off off bırak selin düşünmeyi yat yat ..........................................................
lan ben uyuyamıyom napcaz millet koyun sayıyo ama ben sayıcam bilin bakalım tabikide ARİANA GRANDE sayıcam ayy çok tatlı oya yerim ben onun yanaklarını ,1 ariana ,2ariana ,3 ariana 4 ariana 5 ariana ...................................................................................................................................................*********Merhaba sevgili okuyucuların bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz .
Aslında daha çok bölüm yayınlamak isterdim ama okul yüzünden yaşamıyorum birde tatilde hocalar ödev kaktırdı .
Sizi çok seven yazarınız ebru ☺❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayatlar
De TodoKendini Yeni bir şehir yeni bir okul yeni aşkin içinde bulan erkeklerden nefret eden kızın okulda herkesin korkulu belası olan zorba korkunç çocuğa olan aşkı ve bu aşkı inkar edişi..