Medya\=Selin BarkınBölüm şarkısı \=Taylor Swift: wildest dreams
Sabah Selin'in rüyası;
("Yapma browni bunu bana litfen aşkım bırakma beni
"Selin sen beni çok üzdün küstüm ben sana"
"browni aşkım söz bir daha seni yavaş yiyecek söz veriyom bak nolur affet beni hadi gel buraya gel ben seni öpe öpe yiyim tamam mı aşkım?"
"Tamam selin bebiş geliyom."
"Ayy browwni yerim ben seni.")
RÜYA Son/&"Kızım kalk artık hadi okula geç kalcan "
"Uff anne ya browni aşkımla aramıza girdin yaw ben tam onu yiyordum."
"Sus anneye uff denmez hem senin aşkın kim haa"
"Yaw anne tamam ya sus"
allahım neydi günahım benim ne güzel tam browninin tadınna bakacaktım annem aşkımla aramıza girdi amaan rüyayı okulun kantininde gerçeğe çevirirm diyip banyoya gittim yüzümü yıkadım ufak bir duş aldım dişlerimi fırçaladım üzerime iç çamaşırlarımı giyip odama gittim aslında genelde okula okul kıyafetleriyle gidilir ama bizim okul değişik bir okul olduğu için okul kıyaftide giyilmiyordu,bende günlük birşeyler aramaya başladım ve siyah popomun 3parmak aşağısında biten bir şort üzerine ise kurukafa baskılı siyah sıfır kol bir tişört ve üstünede ince ceketim,ayakkabı olarakta siyah blekten botlarımı giydim mor kulaklıklarımı belki kllanrım diye çantamın kenarına koydum makyaj yapmayacaktım ama sonradan sürme ve eyeliner çektim ve çantamı alıp aşağıya indim anam benim bee döktürmüş yine .
"anaların en güzelini ne yaptı sen böle yaa."
" ne yapmışım kızım ne oldu ?""anne diyom sen aynı anda hem bu kadar aşkın hem çığırtık hemde nasıl hamarat oluyon?"
"valla kızım bunu iltifat olarak mı algılayayım yoksa başka birşey mi anlayamadım?"
"hah annelein bir tanesi yerim seni yağğ temiz kalpli kadın " deyip annemin boynuna atıldım ve onu yanakların şapur şapur öptüm.
yazar:millet bence herkes annesi veya bir sevdiğine hayattayken sevdiğinizi söyeyin veya başka yollarla gösterin sonra pişman olmayın
"tamam bee yalaka seni hadi oturda kahvaltıı et bak okula geç kalcan"
"anne üniversiteye geçtim hala aynı replikler"
"ne diyeyim kızım kalk amuda kalkalım mı diyeyim?"
"ayy şaka da yaparmış hadi ben yedim yiyeceğim kadar kaçıyom ben "
"tamam hadi hayırlı dersler paran var demi?"
"var annem var karedi kartım yanımda yaa."
"tamam tamam hadi git ."
aşşağıya inip arabama bindim babam bunu bana 3 sene önce almıştı benim ensevdğim arabadır nerdeyse hep bunu kullanırım .Acaba bizimkiler ne yaptı bizimokula kaydoldumu acaba dur bi şunları arayayım
teli çantamdan çıkarıp sarpı tuşladım
"alo efendim selin başkan "
"sarp kaydoldunu mu benm okula ?"evet başkan "
"tamam tamam hadi bayy"
cevap beklemeden telofonu kapattım e arabayı çalıştırdım gaza kökledim .
okula geldiğimde arabayı otoparka parketmeye geçtim boş yer arıyom yaw herkesin mi arabası olur hepsindende para kokuyo gelçi benim de onlardan dabir farkım yoktu aha bir boş yer buldum hemen parkettim çantaı aldım sınıfa çıkıcam hayvan gibi baya kaslı bir çucuk önümde durdubizim adamlarda yok şimdi bu benle ileri geri de konuşursa bende sonra sinirlen sonrası sıçtık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayatlar
RandomKendini Yeni bir şehir yeni bir okul yeni aşkin içinde bulan erkeklerden nefret eden kızın okulda herkesin korkulu belası olan zorba korkunç çocuğa olan aşkı ve bu aşkı inkar edişi..