4. část

2.5K 159 6
                                    

Tahle část je věnována pro mikkipanda. To ona byla mou první čtenářkou :3.

Já jsem se vlastně chtěla tohohle příběhu vzdát, protože jsem si myslela, že to nikdo nečte. Ale jednoho dne když jsem kontrolovala wattpad jsem zjistila, že je docela hodně čtenářů. Moc vám děkuju!!! Jinak bych ho smazala :'D
A ještě jedna věc, jak jsem popisovala Kovyho, že má akné, nebyl to hejt aby bylo jasno.

Jinak si užijte tuhle část.

Luf ya mavyčátka :3.
Zatím bye ^°^.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vůbec jsem nečekal, že si mě bude chtít přidat do přátel na facebooku. A ještě si se mnou dopisovat!

Sice by mě zajímalo, proč jsem tak šílel. Choval jsem se jak nějaká puberťačka, která je nadšená, když jí napíše její idol. Akorát Kovy nebyl můj idol.

Na jeho kanále jsem se dočetl, že se jmenuje Karel Kovář. Aha, tak proto se jmenuje Kovy.

Docela se mi ulevilo, když nebyli žádné fakeové účty. Prostě jenom JEDEN PRAVÝ účet.

Měl kolem pět seti přátel, ale typoval bych, že většina z nich jsou jen fanynky. A já tam budu patřit. Kluk. Do společnosti holek. Vtipné, co? :D.
Ne, Martine!

Chvíli jsem se rozmýšlel, jestli mu mám fakt poslat tu žádost. Co když to je nějaký vrah nebo...Úchyl?!?

Ano, určitě to bude vrah pod speciálním názvem ' Kovy'
a ještě se na internetu projevuje. Nad mým myšlením jsem se musel zasmát. Přeci mám někdy IQ houpacího koníka.

Klikl jsem na žádost. Už jsem to udělal. Nešlo tomu zabránit. Možná. Bože, můžeš mi vysvětlit, proč jsem byl tak nervózní?!?

Mezitím jsem napsal Erikovi, že po mně chtěl, abych si ho přidal.

Erik:
To jako fakt? Jak jste k tomu došli ?
:'D

Já:
Pár zpráv. Nic zajímavého.

Erik:
O.o on tě chce :'D

Já:
Eriku! :D

Erik:
Aaa ty ho chceš taky, protože když jsem na tebe psal různý gay narážky, byl si na mě očividně nasranej. A teď mi tady píšeš řechtacího smajlíka, jako kdyby bylo vše happy.

Já:
Tím chceš říct, že jsem gay?
:oo

Erik:
Eeeeeeeeee....... Jo!

Já:
Já nejsem gay! :D

Erik:
Už zase ten smajloš :).

Já:
No a? A když ti napíšu tolik smajlíků :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D byl bych král gayů?

Erik:
Přesně tak.

Já:
Sereš mě....

Erik
Heh

Ach jo. Retard.

Mezitím mi přišlo upozornění, že mi Kovy mou žádost přijal. Nad tím jsem se pousmál.

Netrvalo to ani chvilku a on mi napsal:

Karel:
Tak máš nějaké otázky? :D

No sice jsem neměl žádné otázky, a tak jsem musel něco rychle vymyslet. Jako třeba tohle:

Já:
Kolik ti je?

Bože! Já jsem takovej dement! Moje IQ stojí za bobka! Kdyby o téhle otázce věděl Erik, hned by měl inteligentní připomínky, jaký to jsem gay.

Jenže jsem vůbec netušil, jak mi odpoví. Co se mu asi honí hlavou? Že patřím do společnosti šílených fanynek? A ještě horší:

Že jsem takový.....

JÁ NEJSEM GAY!!!!

Bože, prosím, můžeš mi dát stroj času, abych mu napsal jinou, ale aspoň trochu inteligentní otázku?!?

Sakra, odepsal mi.

Strašně jsem se bál to rozkliknout. A co mi na to odpověděl?

Karel:
Ježiší, co ti je do toho, buzno! Hej, radši si tě bloknu ať od tebe nechytnu homonemoc!!

Ale tohle mi nenapsal....

TOHLE MI NAPSAL:

Karel:
Je mi 19 :D. A tobě?

Vážně se mi zeptal, kolik mi je? Jako fakt? Začínal jsem pochybovat o tom, že se spíše on chce se mnou více seznámit.

Hej, ty sis začal s touhle podivnou seznamkou. Takže drž tlamu!

Já:
Je mi 18 :D.

Určitě si řekne: , On kecá! Určitě mu je patnáct'!

Karel:
No, jaksi jsem se na tohle ptát nemusel. Totiž jsem teď zjistil, že si měl včera narozeniny. Osmnáctý :D

Tak počkat, on si prohlížel můj účet?
To znamená, že viděl mé fotky, příspěvky a mnoho dalšího!

Co to je za úchyla?!?

Není to úchyl, ty demente! Prostě si jen prohlíží tvůj profil, nic víc.

Já:
No jo no :D

Nemohl jsem vymyslet, co mu napsat. No, tak jsem vymyslel tuhle prkotinu.

Karel:
Odkud jsi?

Vždyť se to mohl dočíst na mém profilu. No počkat, já jsem si tam vastně nastavil, že jsem z New Yorku. A tomu určitě nevěřil.

Mě to připadá, jako pěkně vypatlaná seznamka.

Jako nic proti němu.

Já:
Z Prahy :D Totálně strašné město :D

Karel:
Ani ne :'D. Taky bych tam chtěl bydlet. :D

Já:
Nedoporučoval bych ti :D Je to děsné... ( pozn. autorky: nic proti Pražanům, aby bylo jasno :D )
A odkud si ty?

Karel:
Z Pardubic... Pro mě to je totální zapadákov :D. ( pozn. autorky: též nic proti Pardubicím nemám :D )

Připadá mi to jako pěkně ulítlej eDarling nebo se mi to jen zdá?








Internet - Mavy ( Kovy+Martin )Kde žijí příběhy. Začni objevovat