6.část

2.3K 152 7
                                    

Tato část je věnována Peyef a SolangeloPercico55. Vaše komenty mě dokopou napsat další část :3

Jinak všem moc děkuju za aktivitu :3

A jinak se omlouvám za to, že jsou ty části krátké.
Zatím bye ^°^

~~~~~~~~~~~~~~~

Nevěděl jsem, co dělat. Strašně jsem se klepal a doufal jsem, že to vezme v klidu.

Napsal jsem mu, že se mu moc omlouvám a že jsem to měl poslat někomu jinému.

A víte co mi odepsal?

TOHLE!

Karel:
Já stejně vím, že seš teplej -_-

Akorát mám takový menší problém.
Dělám si z vás legraci.
Tohle mi doopravdy odepsal:

Karel:
Joooo v pohodě :D
Aspoň, že si mi odepsal ;)

LOL

Někdy mě docela fascinuje, že si chce Kája dopisovat. Se MNOU! S neznámým KLUKEM! Chápete to?

Vůbec to není tím, že si s ním nechci dopisovat. Jenom mi to připadá... Já nevím.... ZVLÁŠTNÍ?

No aspoň jsem měl ujištěno, že to vzal v klidu. Teda, jestli nepřemýšlel nad tím, že jsem totální magor, ulevilo by se mi ještě víc.

Bohužel, zjistit jsem to nemohl.

Já:
No jenom aby sis o mně nemyslel, že jsem pošuk :D

Karel:
Ty? Pošuk? Pfffff :D ty nejsi pošuk ;)

Nejvíc mě fascinoval ten smajlík, co byl na konci. Nevím, připadá mi takový... Ironický? Sarkastický?
Vůbec jsem netušil, jak to myslel, ale to už bylo jedno.

,, BAF!'', leknutím jsem povyskočil, když se otevřely dveře. Podíval jsem se, kdo to je.

Nemohl jsem uvěřit vlastním očím.

Stál tam... on tam stál...

ERIK! Panebože!

Trochu jsem si promnul oči, jestli nemám halucinace.

Ale on tam stál s usměvem na tváři.

Byl skutečný.

Zakalili se mi oči. Brečel jsem. A víte proč?

Protože po pěti letech jsem viděl tady stát mého nejlepšího kámoše!

,, Ty brečíš!'', zasmál se Erik a šel mě obejmout.

,, J-a-a-k''?, zeptal jsem se ze vzlykem.

,, Jak?'' ozvala se ode dveří mamka.
,, Vše jsme měli předem naplánované před tvýma narozeninama. Mezitím, co Erik přiletěl do Česka, ho vyzvedla jeho babička, aby mohl u ní přespat. Jak jsme skončili v práci, tak jsme ho vyzvedli''.

,, A teď tu stojím a objímám se s tebou'', zasmál se mi Erik.

Byl jsem nadšený. Tohle byly ty nejlepší narozeniny mého života!

,, Tohle jsou ty nej narozky!''. No jo, už jsem to musel říct nahlas.

Mezitím jsem přestal brečet. Nevím, asi jsem byl citlivka poslední dobou.

,, Hned ti přinesu dárek'', řekl a rozběhl se po schodech dolů. Popravdě řečeno, nemusí mi dávat žádný dárek. Hlavní bylo, že přijel.

,, Tady to je'', usmál se Erik. ,, A ještě ti jednou přeju všechno nejlepší!!''.

,, Díky, ale tos nemusel'', vzal jsem si to od něj.

,, Tak já vás tu nechám samotný'', odešla mamka ode dveří. Ani jsem si nevšiml, že tam ještě stála.

,,Tý vooole'', uvnitř balíčku ležely vodní repráky. ,, Děkuju ti moc''.

,, A ještě tu mám pro tebe takovou drobnost'' uculil se Erik pobaveně.

,, Ty jseš idiot'', zasmál jsem se mu. Na mé dlani totiž ležel celý balíček one erection kondomů. Proč zrovna tyto?!

,, Já vím'' , mrkl na mě.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,, Ještě se podíváme na toto!'' ukázal na Hobita. Ano, koukali jsme se na filmy a už jsme skoukli dva, které trvali dvě hodiny.

Mrknul jsem na hodinky. Půl druhé ráno? To uteklo nějak rychle.

,, Vždyť už je půl druhé. Vsadím se, že po půl hoďce sledování filmu usneš. Nemám pravdu?''

,,Ne-e'', zakroutil hlavou.
,, Jsou totiž prázdniny a já vydržím klidně být nonstop vzhůru bez únavy''.

Jako fakt? To já bych nevydržel. I v tuto dobu jsem byl unavený jak prase.

,, Hmm, já si teda dojdu pro energiťák'', vstal jsem a vyrazil do kuchyně.

Než jsem stačíl vyrazit, zavolal za mnou Erik:

,, Mů.. e.. sit..na..cebook''!?

,, Co?'', neslyšel jsem ho.

,, Můžu se přihlásit na facebook!!!?''.
Teď to řekl o dost hlasitěji.

,, Jo!''

Jenže, že byli rodiče v práci. Asi by se jim nelíbil tento řev.

Ale byli jsme tu sami, takže jsme mohli řvat, jak jsme jen chtěli. Teda, jen Erik.

Mezitím jsem se konečně mohl z kuchyně docupitat zpátky do pokoje. Vzal jsem i nějaké chipsy a dva energiťáky. Přece jsem mu taky jen vzal.

,, Hele přinesl jsem ti ta.... proč si čteš mé zprávy od Karla?!''

V mém hlase byla docela velká naštvanost. I na Erikovi jsem viděl překvapení.

Ale nemusel si číst mé zprávy...

Internet - Mavy ( Kovy+Martin )Kde žijí příběhy. Začni objevovat