1. Bölüm

283 14 5
                                    

Herkese merhabalar . Ben Gizem . Umarım kitabımı beğenirsiniz . Beğenirseniz oy vermeyi unutmayın . Multimedyada ki Aylin .

" Atsana lan ! Ne bekliyorsun ? Mal ! "
Berk ' e saydırırken kafama birşey ' tak ' diye çarptı . Kafama çarpan şeyin top olduğunu çok geçmeden fark ettim . Hiç birşey olmamış gibi davrandım , fakat yüzüm sanırsam çoktan maymun götüne dönmüştü . Hakem düdüğü dudağının arasına alıp üfledi . Gerek yok der gibi elimi salladım . Hakem anlayarak çok geçmeden düdüğü tekrar çaldı .

Maçın bitmesine 10 dakika kala , 2 farkla yenildiğimiz karşı takım için hırs yapmıştım . Hedefim karşı takımdan bir çocuğa fake atmaktı . Bu tabiiki çok güzel birşey değildi fakat benim için büyük bir başarıydı . Bunu yapabileceğimi pek sanmasamda yapabilirdim . Düşündüğümü biliyordu Berk . Çünkü o benim değerlim , kankamdır . Tabiiki de bana pas attı . Sevindim ve koşmaya başladım . Götümden terler akıyordu . Alnımdaki terleri elimle sıyırdım . Gözüme bir çocuk seçtim . Çocuğa ' seni seçtim pikaçu ' bakışı attım ve işe koyuldum . Çocuğa yaklaştım . Atakan hemen çocuğun arkasında , Berk sağ çaprazımda duruyordu . Berk ' e kaş göz yaptım . Tabii Berk ' ciğim anladı . Çocuğa dik dik baktım . Çocuk hipnotize olmuş gibi bana bakıyordu . Sonra atak yaptım ve Atakan ' a pas atçakmış gibi yapıp sonra Berk ' e pas attım . Bu tabiiki de çok çok iyi bir fake değildi fakat benim için sımaç basmak gibi birşeydi . Kendimle gurur duyarak ' piç smile ' tavrını yüzüme yerleştirdim . İçimde ' we are the champion ' şarkısı kopuyordu . Sonra düdüğün çaldığını duydum . Anlam veremeyip sağ ve sol yukarıya , seyircilere baktım . Seyirciler beni alkışlamak yerine yuhluyorlardı . Uzaylı görmüş köylü misali ne olduğunu anlamaya çalışırken düdük sesi duyuldu . Hakem steps yaptığımı söyledi . Orada , tam o saniyede , havam götüme kaçtı . Ama umursamadım . Çünkü hocam sayesinde . İkidebir bana ' senin diğer kızlardan çok güzel bir ayrıcalığın var . Çünkü sen basketin kraliçesisin.' derdi . Tabii ki benimde götüm kalkardı . Bu sayede herkese orta parmağımı kaldırarak , götünüze girsin işareti yaptım . Seyirciler şoka girdi . Herkese gösterirken bir şey fark ettim ve ponçiklenmiş kadar oldum . Anam bana , ben ona bakıyordum . Anam ' hele bir eve gel ' bakışı attı . Sinirle arkama döndüm . Hoca beni iyi tanıdığından sakinleştirerek ' sen yaparsın ' şeklinde koluma vurdu . Biraz rahatladım . Sonra düdük çaldı, oynamaya başladık .

~~~~~~~

Aramızda Osman'ın sayesinde fark kalmamıştı . Ali bana pas attı ve son hız potaya ilerledim . Bu sefer beynim sadece kazanmaya yönelik çalışıyordu . Potaya yaklaşırken hiç yapamadığım 'sımaç basmak ' geldi . Boyum uzundu sonuçta . Sahaya baktığımda hepsi arkamda kalmış , soluk soluğaydılar . Bu fırsat hiç bir zaman olmaz diyerek son gücümle koştum ve zıplayarak topu yuvasına geçirdim . Ben şok , ben iptal , ben vefat . Bu sefer yuhlama yerine beni alkışlıyorlardı . El hareketime karşın birde . Yerim lan ben sizi . Sevinçten zıpkarken düdük sesi duyuldu ve maç bitti .

~~~~~~~

Soyunma odasınsa , sürünerek , zor bela gitmeyi başardım . Çok ama çok yorgundum . Kendimi güç tasarruf moduna aldım ve üstümü çıkarıp yere attım . Bu keyif çok güzeldi . Çünkü bu takımda tek kız bendim . Yani kıyafetleri yere atınca kimse aval aval bakmayacaktı . Sonra mutlulukla , güç bela direkt banyoya gittim . Banyo yapmadan önce annemin kaslı kollarıyla , sanki hiç açmayacakmışım gibi bağladığı saçımı açmaya çalıştım . Çalıştım ama nafile . Açana beş lira verecektim . Birtürlü saçımı açamadım . Saçlarımın neredeyse yarısı dökülmüştü . Söverek saçımı açmadan banyo yapmaya başladım .
Yenmemizin şerefiyle bağırarak şarkı söylüyordum . Şarkım tabiiki de ' we are the champion ' dı . Sonra bağırmamın ses tellerime verdiği acıyla sustum . Banyodaki işim bitince çıktım . Bornozumu giyerken kapının açıldığını duydum . Bu gelen tabiiki anamdı . Yavaş adımlarla sese doğru yöneldim .

" Anne ! Kuzucum . Yerim seni . Nasıl sımaç bastım değil - " .

Sözümü tamamlayamadım . Şokların efendisini geçiriyordum çünkü . Karşımdaki manzarayı biraz daha görmemek için geriye ışık hızıyla çekildim . Hayatımın şokunu yaşıyordum . Karşımdaki , karşı takımdan tanımadığım bir çocuktu . Öyle bakmayın tabii ki bu hayatımın şoku değil , asıl o çocuğu çıplak görmemdi ! Yani çıplak dediğim , üzerinde sadece baksır vardı . Birde o beni neredeyse yarı çıplak görmüştü . Çünkü üzerimde sadece bornoz vardı . Çocukta aynı şoku geçirmiş olmalıydı ki o da geri çekildi hemen . Aman tanrım !

Basketin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin