7. Bölüm

58 9 16
                                    

Uykumun en güzel sıralarında telefonumun alarm sesiyle - bir dakika bu alarm sesi değildi , çünkü bugün pazardı . Kesin biri arıyordu ! Tanrı aşkına sabah sabah ne diye arıyorsunuz ! Telaşla telefonumu elime alarak tanımadığım numarayı açtım .

" Alo !? "

" Alo Aylin ? "

Ne ne ne ? Bu Deniz ' di ! Tanrım , ne diye alo diye bağırdım ki ! Rezil oldum kahretsin !

" A - aa şey Deniz sen misin ? "

" Evet benim . Kusura bakma sabah sabah aradım ama basket hocam baskette olan herkesin telefon numarasını verdi . "

" Niçin ? "

" Basket kampı varmış , Antalya ' da . 5 yıldızlı bir otelde kalınacakmış . Hergün kendi aramızda maç yapacakmışız otelin spor salonunda. "

Ne kadar güzel ... Hergün basket ve havuz . Zaten bu yaz tatile de gitmeyecektik . Hayal kurması bile güzel ... güzelde , ben tek kızım . Yani erkeklerle aynı odada kalmama izin vermezler . 5 yıldızlı otelde de tek başına bir odada kalmak sıkıcı olabilir de neyse .

" Gerçekten mi ? Ne kadar güzel  olur . Peki ücreti ne kadar ? "

5 yıldızlı bir otelse baya iyi bir fiyatı vardır bence .

" Onu ben bilmiyorum , katılmak isteyenler bugün bizim kulübe gelerek hocadan bilgi alabilirler . "

" Peki . Söylediğin için teşekkürler . "

" Rica ederim görüşürüz . "

" Öptüm , görüşürüz . "

Bir dakka ... Öptüm dedim ! Ağağağ ! Tamam sakin ol Aylin , tamam . Nerdeyse sevgili gibiyiz değil mi ? Yoksa değil miyiz ? Off !

Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım . Mutfaktan güzel kokular gelince mutfağa yöneldim . Annem yine sabab sabah döktürmüştü . Babamın yanına oturarak çayımdan bir yudum aldım .

" Günaydın . "

" Günaydın Aylin "

Ağzıma peyniri tıktıktan sonra konuyu açtım .

" Anne sabah beni kulüpten biri aradı . Antalya ' da basket kampı varmış , 5 yıldızlı otelde . Nolur gideyim anne nolur ! "

" Bir ücreti de öğrenelim öyle . "

" O zaman kulübe gidiyoruz . Hadi hızlı yeğin . "

Kahvaltımız bitince üstümü giyinmeye başladım . Siyah sporcu taytı , üstüne de uzun askılı , pembe tişört . Sütyenim gözüktüğünden , içime de siyah yarım atlet giydim . Saçımı tarayıp tepeden at kuyruğu yaptım .

Odadan çıktığımda annem de hazırdı . Kulüp yakında olduğundan yürmeye başladık . Geldiğimizde kulubün içi tıklım tıklımdı . Bütün veliler gelmişti nerdeyse . İçeri girip hocanın kapısını tıklatıp içeri girdik . Girmez olaydık . Deniz , oturmuş paraları sayıp , bir kağıtda hesaplar yapıyordu . Annem yanımda diye bir şey de yapamadım . Deniz kafasını kaldırmadan konuştu .

" Kulüp hocası şimdilik burda değil , onun yerine işleri ben yapıyorum . İşlerim bitince sizi çağıracağım , kusura bakmayın . "

" Önemli değil . " dedim .

Dediğim anda kafasını kaldırıp bana baktı ! Demez olaydım . Sesimden tanımıştı . Deniz şaşırmış bir halde bana bakıyordu . Gözlerimle yanımdaki annemi işaret ettim . Anlayınca beni baştan aşağı bir kez daha süzdü ve tekrar işinin başına döndü . Odadan çıkıp oturaklardan birine oturduk . Annem anlamamıştı şükürler olsun ki .

Basketin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin