4 . Bölüm

109 7 4
                                    

" Kes sesini ! " diyerek boktan alarmımı susturmayı başardım . Yatağa uzanarak tekrar gözlerimi kapatmıştım ki yıl sonu partisi geldi aklıma . Hışımla kalkıp , alarmı susturmak için yere attığım telefonumu aldım . Bir şey var mı diye kontrol ettim . Allah ' tan bir şey yoktu . Telefonumu öperek yanıma koydum . Hızlıca üstümü çıkarıp yere attım ve banyonun serin sularına kendimi bıraktım . Banyom bittikten sonra telefonumu kapıp Aslı ' yı aradım . İki kere çaldıktan sonra açtı .

" Alo ? "

" Aslı çabuk buraya gel . Makyaj yapmayı ve en önemlisi topukluyla yürümeyi bilmiyorum ! "

" Allah senin cezanı vermesin Aylin ! Bekle geliyorum . "

Telefon kapanınca üstümü giyindim ve aynanın karşısına geçtim . Elbise gerçekten de güzeldi . Bacak boyumun uzun olması beni daha da seksi göstermiş miydi ne ? Aynaya bakarken kendimi partide havalı yürüyüşümü hayal ederken , hayalimi bozan öküz Aslı , kapıyı çat diye açtı .

" Ben geldiiim ! " dedi alaycı bir kahkahasıyla .

Beni gördükten sonra ağzı kulaklarına vardı tekrar .

" Aylin yine yakıyosun be ! "

" Yakıyorum yakmasına da havalı yürüyüş yapamayacağım . Dün anneme elbisemle ayakkabımı yürüyerek gösterirken ayağımı burktum . " dedim üzücü bakış atarak .

" Merak etme sen , kuaförde yirmi tur attıracağım sana . Öğreneceksin . " dedi kendinden emin bir tavırla .

" Kuaföre mi gideceğiz !? "

" Tabii ki de . O orman bacaklarınla gideceğini mi sandın !? "

Hayııııııııır !

~~~~~~~

" Abla lütfen yavaş ! Canım yanıyor ya !" dedim gözümden yaş düşerken .

Gerizekalı Aslı ' nın yüzünden bacaklarımı ağda yaptırıyordum . Sadece bir yer kalmış olsada istemiyordum . Gözümdeki yaşları sikerken , abla bir anda yapışkan bantı hızla çekti . Acısından inlediğimde bütün salon duymuş olacakki herkes susmuştu . Abla odadan çıkıp birşey yok dediğinde herkes eski haline döndü . Abla işi bittiği için çıkıp gidince kapıda Aslı belirdi .

" Ne oldu güzellik , çok mu acıdı ? Kıyamam yaa ." dedi uyuz edici bakışla .

" Allah senin cezanı vermesin . Siyah kilotlu çorap giyer çıkardım ya . Bu kadar acıya değer mi ? "

" Gerizekalıcım , hiç o elbisenin altına siyah çorap olurmu !? "

" Olur . Sen istersen her bok olur . "

" Giyseydin öyle seni keserdim . Bok gibi olurdu yoksa . Neyse hadi kalk , sıra koltukaltlarında . "

" Neee !? "

~~~~~~~

Ağda işim tamamlanmış , saçım fönlenmiş , hafif makyajım yapılmıştı . Bu kadar acıya değmişti aslında . Aynaya baktığımda bu ben miyim diye tekrar bakıyordum . Aslı ' nın ağda sıkıntısı olmadığından onun işi kısa sürmüştü . İkimizde çok şık olmuştuk . Parti yeri Boğaza karşı şık bir oteldeydi . Partiye bizi babam bırakacaktı . Partide kiminle dans etsem acaba diye düşünürken babam kapıda belirdi .

" Hazır mısınız hanımlar ? " dedi sinsice gülerek .

" Hazırız . " dedim .

Arabaya giderken etraftaki piçler bize bakıyordu . İkimizde babamın koluna girdik ve arabaya oturduk . Yarım saat süren yolculuktan sonra lüks , beş yıldızlı bir otele gelmiştik . Otele girmediğimiz halde boğaz gözüküyordu . Babamı öptükten sonra otelin bahçesine girdik . Öğrenciler bahçenin en uç kısmında , boğazın dibinde duruyorlardı . Öğretmenlerse camlarla kaplanmış otelin içindelerdi . Bahçeye doğru yürürken Aslı beni tek bırakıp diğer yakın arkadaşlarıyla takılmaya başladı . Biraz kızsamda barlarda olan yüksek masalardan birine geçtim . Etrafa bakındığımda herkes bana bakıyordu . Özellikle de erkekler ! Sanırsam herkes büyük bir şok geçirmişlerdi . Çünkü okula saçımı taramadan ve çapaklı gözlerimle giderim . Diğer kızlar gibi makyaj falan yapmam . Çünkü erkek tavlamak için değil , derslerimin iyi olması için liseye giderim . Ve tabiiki basket oynamak için . Etrafa göz gezdirirken yakın arkadaşlarımdan olan Selin ' in bana el salladığını gördüm . Bende el sallayarak yanına doğru yürümeye başladım . Yanına geldiğimde bu sen misin bakışları attı . Kahkaha atarak sohbet etmeye başladık . Sohbetimize devam ederken kopmalık şarkılar çalmaya başladı . Selin beni kolumdan çekerek bahçenin ortasına getirdi ve herkes gibi dansa başladı . İlk başta biraz utansamda bende dans etmeye başladım . Topuklularla dans etmek zordu ama başarabiliyordum . Herkes dans ederken yukarda havai fişekler patlamaya başladı . Ellerim havada , ayaklarımla tepiniyordum . Artık koltukaltımı rahatça açabiliyordum ( Ağda sağolsun ! ) . Tepinmemi yarıda kesen , romantik müziğin çalmaya başlamasıydı . İşte zurnanın zırt dediği yere gelmiştik . Bütün gün düşündüğüm şey şuan yaşanacaktı . Beni kimse dansa kaldırmaz diyerek boş bir masaya geçtim . Lisemizin playboyu Aras , bakalım hangi fingirdeğimizi dansa kaldıracaktı . Okulda yüzelli kız varsa yüz kırkaltısı orospuydu . Diğer dört kız ise ben , Aslı , Aslı ' nın yakın arkadaşı olan Mine ve Selin ' di . Bu yüz kıraltı kişinin arasında olmadığım için mutluyumdum . Kızlar Aras ' a yalvarırcasına bakarken , Aras birini arıyor gibiydi . Daha fazla ilgilenmeyip denize doğru gittim . Korkuluklara yaslanıp boğazı izlemeye başladım . Boğazı izlerken bir el belimden tutarak beni kendine çekti . Elleri belimden çekip arkamı döndüğümde karşımda Aras duruyordu ! Ağzım ve gözlerim açılmış , büyüleyici gözlerine bakıyordum .

" A - Aras !? "

" A - Aylin !? " dedi beni taklit ederek .

" Niçin beni kendine çekiyorsun ? "

Sözüme karşın büyük bir kahkaha patlattı . Bu sırada bütün gözler bize bakmıştı .

" Kendini bana çektirtmek için kavga çıkaran o kadar kız varki . " dedi egosunu tatmin ederek .

" Ne yapayım . Üstüne atlamamı mı bekliyordun ? "

" Ne güzel de tahmin ettin . Sana yaptığım şeyi diğer kızlara yaptığımda üstüme atlıyorlar . "

Daha fazla egolu konuşmasını çekemeyip boğaza doğru döndüm . Herkes bize bakıp konuşurken , bu sefer kolumdan tutup beni kendine çekti . Burunlarımız neredeyse değecekken yere çöküp elini bana doğru uzattı .

" Bu dansı bana lütfeder misiniz ? "

Neee !? Ne dedi ? Hayal falan mı görüyorum ? Hayal olduğunu düşünürken etrafa baktığımda hiç de öyle gözükmüyordu . Bu gerçekti ! Toparlanıp ne diyeceğimi düşünmeye başladım . Sonra ağzımdan sözcükler dökülmeye başladı .

" Aa şey ... E - evet . " dedim !

Aslında kibarca hayır diyecektim ama ağzımdan bunlar dökülmüştü .

" Başka ne diyebilirdin ki ? " diyerek elimden tuttu ve dans edenlerin yanına getirdi beni .

Belimi kavrayarak beni kendine doğru çekti ve elimi omzuna koydu . Diğer elimi ise onun eline koydum . Kalp atışım iyice işten çıkmıştı . Dans ederken kızların çatladığını hissedebiliyordum . Çok sevinmemeliydim aslında . Çünkü Aras bir playboydu ve her gece başkasıyla yatıyordu . Bende o kızlardan biriydim sanırsam . Tabii öyle yatma olmayacaktı ama onun bu gece seçtiği kız bendim . Mutluluk ve şaşkınlıkla dolu gözlerimi onun gözlerinden bir türlü ayıramıyordum . Koyu gözleri yakışıklılığının en büyük sebebiydi . Gözlerimiz bakışırken , kulağıma doğru eğildi .

"Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun ?"

Sözüne karşın birşey diyememiştim . Utancım iyice artmışken aklıma dün geceki mesaj dank etmişti ! Yoksa bu omuydu ? Bir dakika ! En son yaptığım maç günü soyunma odasındaki çocuk , birinin beni ne kadar çok sevdiğini anladım demişti . İşte şimdi gerçekler ortaya çıkıyordu . Demek baştan beri oydu . Ama Aras da olmayabilirdi . Tabii ben Aras ' ı kafama yazmıştım . Aslında çok mantıksız geliyordu . Bir playboy kimseyi sevmezdi ki . Bu kadar şeyi Aslı ' yla tartışım diyerek dansa odaklanmaya başladım . Bir süre sonra Aras gözlerime değil , dudaklarıma bakmaya başladı . Ne yapacağını tahmin ediyordum . Dudaklarıma bakarken dudağının , dudağıma geldiğini gördüm . Biraz geri çekilmeye çalışsamda yapamadım . Belimdeki eli izin vermiyordu . Neredeyse dudaklarımız birleşecekken geri çekildi . Ne olduğunu anlamaya çalışırken elimden tutup beni otelin arkasına götürmeye başladı . Geldiğimizde beni otelin duvarına yasladı ve kolunu duvara koydu . Beni buraya götürürken , şükürler olsun ki kimse kalabalıktan görmemişti . Dudağıma doğru eğilirken elimi omzuna koyarak ittirmeye başladım ama nafile .

" Aras , istemiyorum . Benim için daha erken . " dedim kırık sesimle .

" Korkma güzelim , daha başlangıç . "

Korkmaya başlamıştım . Nefesim daralmaya başlamıştı . Elini belimden aşağılara kaydırıyordu . Elini tutarak engellemeyi başardım .

" Çok korkaksın Aylin . Bir şey olmayacak . " dedi bir an önce başlamak ister gibi .

" Lütfen dur ! " diye bağırdım . Mağlesef müzik seslerinden duyulmuyordu .

Dudağıyla dudağımın arasındaki mesafe neredeyse kalmamışken bir anda Aras geriye düştü . Gözlerim açılmış , ne olduğuna bakarken , karanlıktan belli olmayan biri , Aras'ın üstüne çıkıp onu yumrukluyordu . Yumrukların arasına girdim ve vurmasını biraz olsun engelledim . Tanımadığım çocuk bana baktığında onu bir yerden tanıyordum . Ama bu bizim okuldan değildi . Bu Deniz ' di . En son oynadığımız basket maçındaki karşı takımın kaptanı olan Deniz ' di . Mesaj ve soyunma odasındaki çocuğun söyledikleriyle de eşleşiyordu . Evet , evet . Kesinlikle Deniz ' di . Bizim okuldan değil , basket oynuyor ve benim onu tanımadığımı ama gördüğünü söyleyen çocuktu . Tabii ya , nasıl Aras olabilirdi ki !

Yeni bölüm yayımlamam için sınır 5 vote . Teşekkürler 💙💚💜

Basketin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin