Multimedyada ki Aylin ' in parti elbisesi .
Taksim ' e geldiğimizden beri tam üç saat olmuştu ve ben hala güzel bir elbise bulamamıştım . Yok o çok açık , yok bu çok uzun . Kafam allak bullak oldu . Biraz dinlenmek için bir kafeye oturduk . Garsona ' İki çay alalım ' dedikten hemen sonra bildiğin sidik gibi çay getirdi . Açık dememiştik , hatta açığın açığı da dememiştik . Ne diye getiriyorsun sidik gibi çayı emekçi arkadaşım ? Ne kadar kızsam da boşverip ikimizde içmeye başladık .
" Aylin bak hadi çabuk iç gidelim . Bak saat dokuz olmuş . Daha ayakkabısı var ve biz daha elbise bile alamadık . Aha bak şurada bir mağaza var . Oraya girelim. "
" İyi be tamam bitti çay . "
Çayın son yudumunu da içtikten sonra hesabı aldık . Hesaba baktığımda gözlerim fal taşı gibi açıldı . Aslı ' yla bakışıyorduk . Çünkü hesap on iki lira tutmuştu . Abi sidik gibi çaydan altı lira mı istenir ?! İşte burası Taksim , bize çok geliyor buralar . Garson parayı vermemizi bekliyordu .
" Şu sidik gibi çaydan altı lira mı alınır lan ?! "
Garson şaşırmış olmalı ki anlamamış gibi bana bakış attı .
" Ne bakıyorsun aval aval ya ! " diye çıkıştım . Sonra cüzdanımdan on iki lira çıkartıp masaya çat diye koydum ve Aslı ' ya kalk işareti yaparak kafeden çıktık . Herkesin bize bakması umrumda değildi . Kafeden çıktıktan sonra Aslı , caddeyi inletecek kadar büyük bir kahkaha attı . Gerçekten de yaptığım komikti . Sonra bende gülmeye başladım . Kahkahamız bitince karşıdaki mağazaya yöneldik . Vitrindeki beyaza yakın , toz pembe olan straplez elbise dikkatimi çekti . Alt kısmı kabarık ve tüllerle doluydu . Ne kadar abiye elbiselerden nefret etsemde bu elbisenin içinde tatlı bir kız olarak duracaktım . Ama tabii ki herkes beni küfürbaz ve kabadayı olarak biliyordu .
İçeri girdiğimizde Aslı ' ya elbiseyi gösterdim . Yüzünü kırıştırarak
" O ne be şeker kız candy gibi . Seni yarın oraya seksi bir kız olarak götüreceğim . " dedi .Bu Aslı ' da böyle çatlak biriydi . Onun bu özelliğini çok seviyordum . Annesinin ölmesine karşın mutluluğunu hiç bozmamıştı . İçinde burukluğu vardı tabii ama belli etmiyor ve unutmaya çalışıyordu .
" Seksi ne alaka ? " diyerek güldüm .
Tam cevap verecekken görevli bir kadın tam Aslı ' nın tarifine göre seksi bir siyah elbise getirdi ve " Bu olur mu hanımefendiler ? " diye sordu . Aslı ' nın gözleri kamaşarak baktığı elbise siyah , sırt dekoltesi nerdeyse götüme kadar gelen kısacık bir elbiseydi . Ben bunu partide giysem herhalde partiden çıkamazdım . Aslı ' ya el hareketlerimle olmaz işaretini yapsamda hemen elbiseyi kapıp beni kabinlere götürdü . Bende Aslı ' yı kırmayıp elbiseyi alıp kabine girdim . Elbisenin içine bir tülü giremiyordum . Çünkü çok küçük , daracıktı . Yarım saat sonra elbiseye girmeyi başardım ve kabinden çıktım . Aslı eliyle yüzündeki şaşkınlığı kapamış bana bakıyordu . Ama harbiden ' sexy bitch ' olmuştum . Ne kadar güzel görünsemde biraz eğilip kalksam elbisenin yanları patlayacaktı . Sonra elli yaşlarında ki görevli gelerek toplu saçlarımı açarak beni orda tam tur döndürdü ve eliyle oldu diye işaret etti .
" Kanka çabuk çıkar şunu da biri almadan alalım . Acayip güzel , seksi oldun kızım ! "
Aslı elbiseye ve bana ölüp bitmişti ama fiyatı ve bir de annemin bu elbiseye ne gibi tepkisi olacaktı ?
" Aslı ' cım annem bu elbiseyle beni görse şuracıkta doğrar beni . " dedim .
" Ne alaksı var ya . Hem biliyorum ben , annen de sevecek kesin . Bu arada bunun fiyatı kaç abla ? "
Abla dediği görevli üstümdeki elbisenin etiketine baktı ve " üçyüz doksan size üçyüz diyelim . " dedi . Bizim yanımızdaki para ise ikiyüz doksandı .
" Aslı bizim bu kadar paramız yok ki . " diyerek üzgün bir bakış attım . Abla da üzülmüş olacakki suratını astı .
" Çocuklar siz üzülmeyin size kıyak yapacağım . En son ikiyüz elli . Daha yok ama , tamam mı ? "
Aslı ' yla sevincimizden sarıldık ve ablaya çok teşekkür ettik . Kasaya gidip parayı ödedikten sonra vitrindeki siyah topuklu ayakkabı dikkatimizi çekti . Fiyatı ise kırk liraydı . Elbiseden kalan para da kırk liraydı . İlla bir yere gidince paranın tamamını harcardık biz . İkimizde onaylayınca ayakkabıyı da aldık ve sonra yorgun argın evin yolunu tuttuk .
~~~~~~~
Saat onbire gelmişti . Aslı evine gitmişti ve ben çoktan anneme elbisemi ve ayakkabımı göstermiştim . Annem , ben cicilerimi giydikten sonra ağladı ve ne kadar güzel olduğumu söyledi . Aslında ' bu ne be orospu işi ' demesini bekliyordum . Galiba içine melek falan kaçmıştı . Bunlar olduktan sonra yorgunluktan üstümü değiştirmeden kendimi yatağıma attım . Tam uykuya dalacaktım ki telefonuma mesaj geldi . Mesaj tanımadığım bir numaradan gelmişti .
Yarın ki yıl sonu partisinde ne kadar güzel olacağını tahmin bile edemiyorum . Galiba beni tanımıyorsun . Ama beni önceden gördüğüne kesinlikle eminim . Yarın seni bekliyor olacağım .
Bu ne lan ! Bu sapık kim ki ? Bizim okulda olsa tanırım . Gördün falan diyor . Hiç bir bok anlamadım ya . Bizim okulda değil ve partide beni nasıl görecek o da ayrı konu . Partiye giremez yani . Korktum şu an valla . Özel numaradır diye takmayıp güzel uykuma daldım . Parti ve tanımadığım sapığım için çok heyecanlanlıydım . Bakalım yine beni neler bekliyordu .
Merhaba arkadaşlar ❤️💕 Bölümü beğendiğinizi umuyorum . Bölüm hakkında yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin 💗😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketin Aşkı
Teen FictionDeniz ' e şaşkınlıkla bakarken Deniz Aras ' ı yerden kaldırıp duvara itti . " Bir daha böyle bir şey olmayacak ! Aylin tanıdığın kızlardan değil Aras ! " Beni koruması hoşuma gitmişti . Hayranlıkla Deniz ' e bakarken Aras başını evet anlamında hızl...