8 . Bölüm

29 4 20
                                    

Çok çok özür dilerim arkadaşlar . Çok geç yayınladım çünkü 8. Sınıfa geçtim ve TEOG ' a gireceğim . Bu yüzden geç yayınlayabildim . Tekrardan kusura bakmayın . İyi okumalar 💕

Oflayarak başımı sağa çevirdim . Uzun süren yolculuğun ardından Antalya ' da 5 yıldızlı oteldeydik fakat ben mutsuzdum . Çünkü 1 saattir otel odasında boş oturuyordum . Hoca beni tek kişilik bir odaya koymuştu . Neymiş erkeklerle birşey olur da bilmem ne de . Bu yüzden otelin kahvaltı saatini beklemekten başka birşey yapamıyordum . Saat daha 7 : 30 ' du ve yemek ise 10 ' da başlıyordu . Kahvaltıdan sonra ise havuzla beraber bütün faaliyetler de başlayacaktı . Bu sıkıntıya daha fazla katlanamayıp balkona çıkıp manzarayı izlemeye başladım . Manzarayı izlerken içerden gelen telefonun sesiyle odaya girdim . Arayan Deniz ' di .

" Deniz ? "

" Aylin odanın numarası kaç ? "

" Neden ? "

" Ya bir sorma . "

" 302 . Neden ya ne- " diyemeden yüzüme kapattı . Sinirle yatağa oturdum . Neyin peşindeydi ki bu ? Telefonumdaki bildirimlere bakarken kapı çalındı . Kim olduğunu göremiyordum çünkü kapının deliği yoktu . Yavaşça kapıyı açtım .

" Aylin aç hadi içeri gireyim . Hoca falan görecek çabuk . "

Kapıyı sonuna kadar açtıktan sonra hızlıca kapadım .

" Deniz senin ne işin var !? Hoca görür . Yan odada hoca . "

" Yahu niye görsün işi gücü yok senin odanı mı gözetleyecek . Hem girsem ne olur ? Ne yapabilirim ki . " diyerek bana yaklaşmaya başladı  . Bense geriye doğru gitmeye başladım . Kaç adım geriye gitsem o adım kadar yaklaşıyordu .

" Deniz dursana ! "

Hala üstüme geliyordu . Ta ki benim geri geri gidip , sonunda yatağa çarpmamla durdu . Şükür ederken bu sefer de yaklaşmaya başlamıştı . Yatakla Deniz arasında kalmıştım .

" Deniz ! "

Takmayıp bu seferde yüzünü yüzüne yaklaştımaya başladı . Bense geri çekilmekten yatağa düşecektim . Artık durması için yalvarıyordum .

" Deni - ah ! " diyerek yatağa doğru düştüm .

Deniz ise zaferine karşın güldü . Bana doğru eğilerek bir elini sağıma , diğer elini soluma koydu . Ter içinde kaldığım kesindi . Kas katı kesilmiştim . İyice aramıza mesafe kalmadıktan sonra dudağıma kilitledi gözlerini . Sonra kibarca dudağımı öpmeye başladı . Öptükten sonra yavaşça geri çekildi .

" Sadece bunu yapacaktım , geri kaçmasaydın bu kadar kas katı kesilmeyecektin . " dedi ve kahkaha atmaya başladı .

" Nasıl korkuttum ama seni . " dedi ve tekrar bir kahkaha .

" Deseydin ya sadece öpeceğini . Direk üstüme gelmeye başladın ! İnsanın aklına kötü kötü şeyler geliyor ! " diyerek yatakta doğruldum . Gülerek yanıma oturdu .

" Kendimi zor tuttum ama . " diyerek yanağımı okşadı .

Bende kaşlarımı çattım fakat tekrar gülümsedim . Aslında öyle bir şey yapmayacağını biliyordum , ona çok güveniyordum ama bir an öyle düşünmüştüm işte . Esneyerek saate baktım .

" Saat daha 8 : 20 " diyerek tekrar esnedim .

" Kahvaltıya çok var . İstersen biraz kestirelim Aylin . İkide bir esniyorsun . "

Onaylayarak pikeyi açtım ve yatağa uzandım .

" Sende şu koltuğa uzan . " dedim .

Ters ters baktı .

" Boyum 1,80 ve bana 1 metrelik şeye uzan diyorsun . "

Oflayarak üstümdeki pikeyi açtım .

" İyi gel mızmız . " dedim gülerek .

Perdeleri kapattıktan sonra yanıma oturdu . Ayakkabılarını çıkarttıktan sonra yanıma uzandı ve pikeyi üstüne örttü . Sonra bana doğru döndü . Uzun bir süre bakıştık öylece . Bu çocuk gerçekten de beni benden alıyordu . Yanağımı okşadıktan sonra alnımdan öptü .

" Haydi kapat gözünü . Ben seni uyandırırım merak etme . "

Başımı olumlu yönde salladıktan sonra koynuna girdim ve gözlerimi huzurla kapattım .

~~~~~~~

" Deniz çatlayacağım valla . Yeter doydum . "

Umursamayıp ekmeğe bal ve kaymak sürdü .

" Bak birazdan maç yapacağız güç toplaman gerek . Hem şu haline bak . Zayıflıktan öleceksin . Hadi bak sonuncu bu ."

Gözlerimi devirip elindeki ekmeği alarak ağzıma attım .

" Benden bu kadar . Daha yiyemeyeceğim . " diyip ayağa kalktım .

Oda son lokmasını yedikten sonra ayağa kalktı .

" Maç 5 dakika sonra başlayacak . Burada bizim gibi bir grup varmış , onlarla yapacağız . "

Başımı tamam anlamında salladıktan sonra çantalarımızla spor salonuna gittik . Burası i - na - nıl - maz - dı ! Koskocaman basketboll sahası karşımda duruyordu . Bizim spor salonunun 2 katıydı nerdeyse . Deniz ' de şaşkınlıkla bakıyordu . Daha fazla dayanamayıp hocanın yanına gittik .

" Haydi çocuklar neyi bekliyorsunuz giyinin . Aylin sende banyoda giyin . " dedi .

Göz devirerek Deniz ' den ayrıldım . Banyoda giyindikten sonra direkt soyunma odasına gittim . Kapıyı tıklatarak sordum .

" Herkes hazır mı ? "

İçeriden kalın ' evet ' sesleri geldikten sonra kapıyı açtım . Hoca daha gelmemişti .

" Ooo yenge geldi . " diye bağırdı Berk .

Gülerek Deniz ' in yanına oturdum . Derin bir sohbetin ardından kapı açıldı ve hoca göründü . Ortamıza oturduktan sonra kimin nerede olacağını , ne yapacağını  bir çırpıda anlattı . Ben de ilk beşteydim ! Ee yani o smaçımdan sonra bir zahmet ilk beşte olayım . Tabii ki Deniz ' de ilk beşteydi .  Soyunma odasından çıktıktan sonra karşı takım da gelmişti . Sahada herkes yerini aldıktan sonra maç başladı .

Karşı takımdan topu kaptıktan sonra Deniz ' e pas attım . Deniz potaya yakınlaştıktan sonra Berk ' e pas attı . Berk ' te müthiş bir turnike yaptıktan sonra durum 32 - 54 oldu . Biz yeniyorduk tabiiki . Maçın 50 . dakikasındaydık ve ben çok yorulmuştum .  Karşı takım çok yormuştu . İyi oyuncular vardı ama biz onlardan daha iyiydik . Sayıyı attıktan sonra top karşı tarafa geçti . Başım ağrımaya başlamıştı . Umursamayıp , topu kapmaya çalıştım . Topu sonunda aldıktan sonra karşı takımın potasına koşmaya başladım . Deniz pas istemişti . Onaylayarak topu ona doğru atacaktım ki gözüm kararmaya , içim bayılmaya başlamıştı . Top elimden kaymış, sesler boğumlanarak geliyordu . Elimi burnuma tuttuğumda elimdeki kanı görmüştüm . Artık ayaklarım tutmuyordu . Görüntü artık yerini siyaha , bedenim de yeri bulmuştu ...

Basketin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin