" Deniz !!! "
Deniz klozetin üstünde oturmuş pozisyonda baygın bir halde duruyordu . Ellerim titremeye başlamıştı . Hemen musluğa gidip elime su tuttum . Sonra da Deniz ' in yanına dönüp sulu ellerimi yüzünde gezdirmeye başladım . Yanaklarına ufak tokarlar atıyordum . Elimdeki damla damla suları tekrar yanaklarına akıtmaya başladım .
" Deniz hadi uya - "
Birden Deniz gözlerini açıp yanağındaki ellerimin üstüne ellerini koydu ve ayağa kalktı . Ellerimi minik dokunuşlarla okşuyordu .
" Deniz !? "
O umursamayıp beni kabinin kapısı ve kendinin arasına aldı . Ellerini kabinin kapısına koydu . Hala böyle bir şey yaptığına çok kızgındım . Bu gerçekten çok kötü bir şakaydı .
" Deniz bu gerçekten çok kötü bir şakaydı ! "
Bana iyice yaklaşmıştı . Konuşsa dudakları dudaklarıma değecekti sanki . Ben sinirle suratına bakarken o kahkaha atmaya başlamıştı .
" Demek benim için korktun ha ? "
İyice sinirlenmeye başlamıştım .
" Yoo , ne korkması . Başka biri de olsaydı aynısını yapardım . " dedim fakat kalbim tam tersini söylüyordu .
" Tabii ki canım ." dedi ve tekrar kahkaha attı .
" Sana yapsam ne yapardın acaba ! Niye yaptın ya. Ölecektim az kalsın ! "
Bu sefer kahkaha atmayıp çenemi tutup yüzünü yüzüme sabitledi . Kalp atışlarım iyice işten çıkıyordu yine .
" Benim için endişelendiğini görmek istedim sadece . O parlak kehribar rengi gözlerinin benim için koyulaşmasını görmek istedim . Gerçekten harikaydı . "
Bunları söylerken gözleri dudaklarıma kayıyordu .
" Eğer seni çok korkuttuysam özür dilerim . Sadece bunu görmek istedim . "
Beni ikna etmeyi başarabiliyordu . Sözleri beni adeta büyülemişti . Karnımda kelebekler uçuşuyordu sanki . Bir gecede hemen birine yakın hissetmem doğru muydu ? Büyülenmiş gibi gözlerinin güzelliğine bakarken yavaşça dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı . Nefesim kesilmişti . Kasıtlımı yapıyordu bunu ? Gözleri gözlerimi bulunca konuşmaya devam etti .
" Dayanamıyorum. Artık yapacağım. "
Neyi kastediyordu ?
" Ney - "
Sözümü tamamlayamadan bir çırpıda dudakları dudaklarıma kavuşmuştu . Ne karşılık veriyordum , ne de nefes alıyordum . Gözlerim şaşkınlıktan kaşlarıma kadar açılmıştı . O ise karşılık almadan öpmeye devam ediyordu . Kalbim hadi karşılık ver desede yapamıyordum . Utanıyor muydum ? Bu çok saçma bir gerekçeydi . Bunları düşünürken dayanamayıp bende karşılık vermeye başladım . Aslında yapmayacaktım fakat başka biri içime girmiş , karşılık vermeye başlamıştı sanki . Bir yandan elleriyle yanaklarımı okşuyordu . Ne zaman sonra hatırlamıyorum , öpüşmemizi kestik ve gülmeye başladık . Sonra kabinden çıkıp parti yerine geldik . Partinin bitimine bir saat kalmıştı . Süre azaldı diye üzülürken Deniz ' le birlikte Boğaz ' a doğru baktık . Herkes dans pistinde doyasıya dans ediyordu . Aslı da dahil . Nedense çok huzurluydum . Deniz iki sandalya kapıp yine Boğaz ' a karşı koydu . Oturduk .
" Bu arada ilk yardım dolabı bomboştu . Ama ben bir yöntem buldum bile ! "
Bu beni meraklandırmıştı .
" Neymiş o ? "
" Bekle görürsün . "
Birini arar gibiydi . Sonra gözleri bir yerde takıldı ve oraya doğru gitti . Peşinden baktığımda masada bir kovadan buz çıkartıyordu . Sonra gülümseyerek yanıma geldi ve yere diz çöküp ayağımı kendine doğru uzattı .
" Kokteyler için buz da koymuşlar . Buraya gelirken gördüm . "
" Teşekkürler Deniz . "
Deniz tane buzları alıp burkulan yere koydu . Sonra buz düşmesin diye peçeteyle ayağımı sardı .
" Çok sağol Deniz . "
" Rica ederim . Her zaman ! " deyip eliyle iyi işareti yaptı .
" Artık daha iyi . "
Biraz daha manzarayı seyrettikten sonra uzun uzun kendi hayatımızla ilgili herşeyi birbieimizle paylaştık . Artık onunla ilgili herşeyi neredeyse biliyordum . O da benimle ilgili . Ayak numarasını bile biliyordum . O derece yani . Bugüne kadar neler yaşamış , hepsini çekinmeden anlattı . Bende . Artık güvendiğim bir erkek arkadaşım vardı . Yoksa sevgili miydik ? Hakikaten , şuan neydik biz ? Konuşacak başka konu bulamamış , iki dakikadır eğlenenleri izliyorduk . Dayanamayıp bu soruyu sormam gerektiğini anladım .
" Deniz ? "
" Efendim güzelim ? "
Güzelim mi ? Aman tanrım !
" A - aa şey . Biz neyiz tam olarak ? Sevgili mi ? Yoksa sıradan bir arkadaş mı ? "
Bu soru ona da mantıklı gelmişti . Sahi ilişkimizin adı neydi ? Biraz düşündükten sonra konuştu .
" Sevgiliyiz . "
Kısa ve net bir cevap beni bugüne kadar hiç mutlu etmemişti . Beni sevgilisi gibi görmesi gerçekten güzeldi .
" Fakat çıkma teklifi olmadan nasıl sevgili olduğumuzu söylüyorsun ? Ya kabul etmezsem ? " diye söyleyerek gülmeye başladım .
O da kaşlarını kaldırmış bana yandan sırıtıyordu . ' Vay be ' dercesine .
" Peki o zaman . Göreceğiz . "
" Neyi ? "
" Benimle çıkıp , çıkmayacağını . "
Ve burda biter ... Votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin . İyi ki varsınız .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketin Aşkı
Teen FictionDeniz ' e şaşkınlıkla bakarken Deniz Aras ' ı yerden kaldırıp duvara itti . " Bir daha böyle bir şey olmayacak ! Aylin tanıdığın kızlardan değil Aras ! " Beni koruması hoşuma gitmişti . Hayranlıkla Deniz ' e bakarken Aras başını evet anlamında hızl...