Uzun bir aradan sonra yb yayınlayabildim . İnşallah beğenirsiniz . Bu arada kitabın okunmaya göre çok az votesi var . Kitabın beğenilmediğini düşünüyorum . Kitaba devam etmek ve etmemek arasında kararsızım 😕 . Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum iyi okumalar 💕
Deniz ' e şaşkınlıkla bakarken Deniz Aras ' ı yerden kaldırıp duvara itti .
" Bir daha böyle bir şey olmayacak ! Aylin tanıdığın kızlardan değil Aras ! "
Beni koruması hoşuma gitmişti . Hayranlıkla Deniz ' e bakarken Aras başını evet anlamında hızlıca salladı . Deniz Aras ' ı ellerinden ayırınca Aras koşarak parti yerinden gitti . Aras ' ın peşinden bakarken Deniz bir anda beni kendine çekti ve sarıldı . Kokumu içine çekti ve kollarını benden ayırdı .
" Bunu bir daha yaşamak için neler yapmam ki ."
Yanaklarımın kırmızılaştığını anlayabiliyordum . Kafamda o kadar cevapsız sorular vardı ki . Deniz biraz düşündükten sonra bileğimi kavrayıp partinin en uç tarafına götürdü . İki sandalye kapıp boğaza karşı sandalyeleri koydu . Oturduktan sonra sessizliği bozan o oldu .
" Bu geceyi unutalım tamam mı ? Bir daha sana böyle birşey yapılamayacak . Yaptırtmayacağım . " dedi .
Beni gerçekten de seviyordu . Peki nasıl , nerede görmüştü ? Nereden tanıyordu beni ? Onunla sadece bir maçta karşılaşmıştık oysa . Daha fazla içimde tutamayıp sordum .
" Teşekkür ederim de sen beni nereden tanıyıp ta aşık oldun ? Ve nasıl buraya geldin ? Aa birde o mesajı sen mi attın ? "
" Merak etme hepsini anlatacağım . Seni ilk kez 12 Nisan Salı günü gördüm . Yarı final maçında . İlk defa böyle cesur , güçlü ve basket oynayan kız gördüm . İlk görüşte aşka inanmazdım fakat senden sonra fikrim değişti . Seni görmek için hep okulunuzun korkuluklarından seni izledim . Diğer kızlar gibi erkeklerin peşinde olmayan , saf bir güzelliğin var . Bu yüzden sana aşık oldum hemde fena . Buraya öğretmenlerinden izin aldım arkadaşım var diye . Ve son olarak o mesajı ben yani kardeşim attı . "
İlk defa biri beni yürekten seviyordu . Onun yanında kendimi güvende hissetmiştim . Deniz ' de diğer erkekler gibi değildi . Ortak özelliklerimizin bu olması gerek . Bir dakika ... Kardeşi mi vardı ?
" Kardeşin mi var ? "
" Tanıyorsun sen onu . "
Tanıyor muyum ? Hayır .
" Tanımıyorum veya unuttum . "
Biraz kıkırdadıktan sonra çekinerek konuşmaya devam etti .
" Hani final günü , senin smaç bastığın gün . Yanlış odaya girmişsin . Sen kardeşimi boxerla , kardeşim seni de bornozla görmüş ya . " dedi .
Ne !? O kardeşi miydi ? Hayır , olamaz ...
" O kardeşin miydi ?! Adı neydi ya ? "
" Onur adı . Onur bu olayı anlattığında çok güldüm . Hala gülesim var . " dedi ve kahkaha attı .
Rezilliklerin baş kraliçesi Aylin . Mütüşsin kızım sen !
" Peki bu konuyu kapatalım . Utandın biraz . " dedi tekrar kahkaha atarak .
Bende kahkaha attıktan sonra ayağa kalktı ve beni piste doğru sürükledi .
" Dans etmeye var mısın ? " dedi içten gülümsemeyle .
" Evet ! Yani olur ... "
Tekrar güldükten sonra kopmalık bir şarkıyla tepinmeye başladık . 15 dakikadır böyleydik ve çok eğleniyorduk . Tabi ayaklarım hariç . Acısından ölüyordum . Topuklularla da hiç dans edilmiyordu ki . Vurmuştu birde ayaklarımı .
" İyi dans ediyormuşsunuz Deniz Bey."
" Ne sandın , ablan star bebeğim ! " dedi taklit ederek .
Büyük bir kahkahadan sonra konuşmaya devam ettik .
" Deniz ben çok yorul- ah ! "
Bileğimi burkmuştum ! Son anda yere kapaklanırken Deniz belimden tutup kurtarmıştı . Burunlarımız birbirine değiyordu . Nefesim kesilmiş , gözlerine bakıyordum . Yüz hatlarına hayran kalmıştım . Yavaşça dudaklarını dudaklarıma yakınlaştırırken gözünü kapatmıştı . Bense olayın şokundan ne yapacağımı şaşırmıştım . Değmesine bir milim kalmışken ;
" Hey hey hey ! Kızlar bakın Aylin Hanım Aras ' tan istediğini alınca başka birisine geçmiş ! Orospu . " dedi okulun en fingirteği Arya .
Hem bu güzel anım yarım kalmış hemde bana iftiralar ve hakaretler edilmişti . Tabii ki altta kalmayacaktım !
" 1 , kendi adını bana söylemessen sevinirim . 2 , ben Aras ' tan değil , Aras benden istediğini alamadı . Ama yakınlarda Aras senden de istediğini sen zevkle verirsin . Hatta vermişsindir bile . Bundan adım gibi eminim . Şimdi defol ! "
İyi konuşmuştum galiba . Bütün okul ağzı açık bana bakakalmıştı . Aslı bana iyi konuştun der gibi bakış attı . Arya ise sağ omzundaki saçlarını geriye atarak kızgınlıkla gitti . Ve arkasından iki tane de gerizekalı kız . Deniz şaşırmış , bunu sen mi söyledin diye bakış atıyordu . Arya gittikten sonra bütün okulda dağılmaya başladı . Aralarda ' iyi soktu ' gibi sesler çıkıyordu . Aslı ' da bana el sallayıp yine arkadaşlarının yanına gitti . Yine Deniz ' le baş başa kalmıştık . Deniz belimden tutarak eski yerimize doğru gittik . Oturup birbirimize bakıp gülmeye başladık .
" İlk öpücüğüm için erkenmiş Deniz ."
" Aras ' tan almadığına dua et bence . "
O olay aklıma gelince tekrar tüylerim ürperdi .
" Deniz tekrar teşekkür ederim . Sen olmasaydın - "
" Tamam daha düşünme . Olmayacak öyle birşey bir daha . Sen şimdi bileğine bak . Morarmış . Hastaneye falan mı gitsek ? "
Benim için endişelenmesini çok sevmiştim .
" Yok yaa , ne gerek - ah ağrıdı ! "
" Yok yaa , ne gerek var ? Değil mi Aylin ? " dedi taklitimi yaparak .
" Deniz ! "
" Tamam tamam . "
Ayağım şişmiş ve morarmıştı . Çok sızlasada birşey yapamıyordum .
" Aylin hadi uzatma gidelim . Çok ağrıdığı belli . "
Biraz düşündükten sonra tuvaletlerde ilk yardım dolabından sargı veya buz alabileceğimizi düşündüm . İyi fikirdi . Hastaneye gitmeye gerek yoktu .
" Tuvaletlerde ilk yardım dolabında birşeyler vardır . Gel oraya gidelim."
Peki anlamında başını salladı . Tekrar beni belimden kavrayarak yürümeme yardım etti . Biraz huylansamda birşey yapmadım . Ağır adımlarla sonunda tuvaletin önüne gelebilmiştik .
" Aylin sen burda bekle ben bir erkekler tuvaletine bakayım . "
Olumlu şekilde başımı sallayıp Deniz ' i beklemeye başladım . Bekle , bekle , bekle ... 5 dakikadır Deniz gelmiyor , sesi bile çıkmıyordu . Sonunda dayanamayıp erkekler tuvaletine girdim .
" Deniz ? "
Ortalıkta yoktu . Kabinde miydi ki ? Kabinleri korkakca , yavaş yavaş açmaya başladım . 1 . kabini açtım ki ...
" Deniz !!! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketin Aşkı
Teen FictionDeniz ' e şaşkınlıkla bakarken Deniz Aras ' ı yerden kaldırıp duvara itti . " Bir daha böyle bir şey olmayacak ! Aylin tanıdığın kızlardan değil Aras ! " Beni koruması hoşuma gitmişti . Hayranlıkla Deniz ' e bakarken Aras başını evet anlamında hızl...