Bunun Burda Ne İşi Var ? - Bir Çift Tanıdık Göz

12.8K 348 24
                                    

♡Herkese Tekrar Merhaba Medyada Mira Var . Umarım Beğenirsiniz . Vote Vermeyi Ve Yorum Yapmayı Unutmayin . Iyi Okumalar ♡
*****************************
Resmen 0 uyku ileyim ama suc benim bundan sonra erken uyumuyacagim .
Neyse annemi bugün şaşırtmiş olayim bari . Lavoboya gidip elimi yüzümü yıkayıp saçlarımi ne yapsam diye düşündüm eimm biraz kabartsam mi acaba diye duşunup sacimi hafif duzlestirip . Kuru sampuan ile hacım verdikten sonra hemen üstümu giyindim ve aynanin karsina kostum nedense bugun cok sirin olmak istiyorum .
O yuzden maskara sürüp dudagima hafif pembemsi bir parlatıcı surdum .
( medyadaki makyaj ) Tam kendime bakip ne kadar hos olduğumu düşünürken . Annem söylenerek kapıyı açtı .

- Mira uyanmadin... devamini getirmeden beni gordu .
- Mira başına taş mi düştü ne ara kalktin iyi misin ?
- Off anne ne yapsam olmuyor demi uyandim işte hâlâ hâlâ . ( ic ses : yaa ne uyanma gece uyandim aslinda )
- Iyi bakalim oyle olsun o zaman ben çıkıyorum baban para göndermiş onu alicam kahvalti hazir yersin bişeyler .
- Tamam anne .

Annem sonunda odadan çıktı eimm simdi birde şekerli parfumumden sıkıyım evet tam oldu . Aşağı indigimde annem coktan çıkmıştı . Sofradan bişeyler atistirip hemen kalktim .

Beyaz montumu giyindim altiba bugun beden olduğundan pembe sporlarimi giyindim pembe cantami alip evden ciktim .
Saate baktığımda daha erkendi o yuzden yurumek istedim yolda yürürken arkadan birinin adimi seslendigini duydum ve durdum
. Yanima koşa koşa geldi ve
- Sen burda mi oturuyorsun Mira ?
- Evet ama sen ?
-Ahh Özür dilerim ben Kumsal seninle ayni siniftayiz şey yani ama sen konuşmak istmezs.. sözünü böldum
- Sacmalama zaten arkadasim da yok arkadaş olmaya ne derin bak evlerimizde yakinmis ?
- Süper olur . dedi ve bol kahkahali sohbet ile okulun yolunu tuttuk okula geldiğimizde ikimizde inanamadik çünkü sohbete öyle dalmisiz ki .
Sınıfa ciktigimizda hemen Kumsalin yanina oturdum . Bir cocuk yanimiza geldi
- Mira sen misin ? ( Ic ses ne kadarda yok anam demek istesemde )
- Evet benim de ne oldu ?
- Kulup secimi ile ilgili Buğra hoca seni cagiriyor .
- Buğra hoca mi ? Nerde ?
- Öğretmenler odasinda . Heyecanlandim acaba onu göreceğim diyemi kulüp seçecegim diye mi ? Saçmalığa bak yaa neyse kuralimiz ne diğer kızlar gibi davranmak yokk tamam mii miraa ?? Kumsalin
-Miraaa kendine gell nerelere daldin demesi ile kendime geldim
- Haa yok yaa hangi kulübü secsem diye düşünüyordum neyse ben kactim deyip hizla öğretmenler odasina gittim .

Bugra hoca beni gorunce gulumsedi ve eli ile gel işareti yaptı kafamla onaylayip yanina gittim gel otur dedi oturdum .
- Evet simdi bakalim hangi kulupler bos hmm gezi kulübü ve çevre kulübü hangisini istersin ?
- Tabikide bu ikisi arasinda gezi kulübü hocam .
- Tahmin ettiğim gibi . Gulumsedim .
- O zaman benim kulubume hosgeldin . Ne simdi ya hay benim aklima ben sanki bu adamla geçirdiğimiz dersler yetmiyo... İç sesimi böldü ve devam etti
- Bakalim nerelere gidecegiz bu yil . Icimden hadi hayırlısı derken disimdan gulumsedim . Ve hemen derse geri dönmek icin izin istedim ders kimya ve cok sıkıcı geciyor istesem anlarım ama iste istemiyorum Kumsalla konuşayım diyecem Kumsal derse oyle odaklanmis ki ooo dünya yansa umrunda olmaz kafamı koyup uyudum .

Ve beni sarsan bir çift kol ile uyandim ders bitmjs bile ohh be yaa sonunda hemen esyalarimi alip Kumsal ile beden odasinjn yerini tuttuk .
Soyunma odasinda hemen ustumu değiştirdim siyah spor taytimi giydim ustune pembeli siyahli bluzumu giydim pembis ayakkabılarim ile cok tatli olmuslardi ben nasil pembe aşığı isem Kumsal da bir o kadar mavi asigi çıktı .

Hemen siraya girmek icin salona kostuk ve orda bir çift tanidik goz ile karşılaştım bunun burda ne isi vardı ????
*******************************
Evet Arkadaşlar Umarım Begenmissinizdir . Vote Vermeyi Ve Yorum Yapmayı Unutmayin. Ne Kadar Cok Vote Ve Yorum O kadar Hızlı Bölüm . Herkese Mus Mutlu Günler . Istanbul Için Kar Vaktiii Yehuuu ♡♡♥♥

Hocam Kocam Oldu !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin