♡♡♥♥ ♡♡Merhaba arkadaslar +1000 okuyucu olmusuz . Cok tesekkur ederim . Bu kadar ilgi gorebilecegini hic dusunmemisdim herkese cok teşekkür ederim . Sizleri kocaman öpüyorum umarim beğenirsiniz .*************************
( Medyadaki Buğra hoca okul hali )
Bugra hocanın gözünden
Neden bilmiyorum ama ilk günden beri dikkatimi çeken bir kiz olmuştu Mira ahh nerden suan bu aklima geldi suan barda içiyorum ve aklima gelen şeye bak . Öğrencimi düşünüyorum .O sırada yanima bir kiz geldi . Yanasti ne istediği belliydi ama benim canim hic istemiyordu o yuzden kizi itip parayi masaya birakip kapiya çıktım . Kapidaki korumalar beni görür gormez
- Buğra bey arabanizi getirelim mi ? dediler . Kafamla onay verdim ve arabayi getirmelerini bekledim . Geldiginde yüklü bahşiş verip arabaya atladim . Bu bara hep gelirdim ve hic yanlız ayrilmazdim ama nedense bugun bir ilk Oldu . Hemen müziği son ses acip bagira bagira müziği söyleyerek eve surdum .
Eve geldiğimde hemen banyoya gectim güzel bir dus alip yatağa kuruldum . Bana ne oldu boyle ya diye dusunurken telefona bildirim geldi ask.fm den .Sosyal medya delisi olan biri olarak cok hesabim vardi hemen sorulara baktım .1. Soru Sana asigim ve bir sürü boyle seyler ahh kizlar . Neden anlamiyorlar ki benim icin basit kizlar tek gecelikden itibaren . Hayatımda hiç aşık olmadim hep bu tarz kizlar yüzünden . Diye kendi kendime konuşurken uykuya dalmisim .
Sabah uyanir uyanmaz elimi yüzümü yıkayıp saçlarımi yaptim ve takim elbisemi giyip . Aşağı indim . Mutfağa inip bir kahve koydum oturdum gazeteyi okumaya başladım .
Herkes benim neden öğretmen olduğumu merak ediyor ama kimse bilmiyor gecelerin Playboyu öğretmen mi oldu ? Sok şok yine gazetede benle ilgili haber . Kucuklugum den beri kitap okumayı çok sevmisimdir ve ileride hep edebiyat öğretmeni olmak istedim .
Yada belki bir kaçış yolu olarak bulmusda olabilirim .
Neden mi ? Babamin pis işlerine bulasmamak icin pis derken derseniz babam kumarlar ile paralar kazandı bu zamana kadar geldi .
Benimde bu yola girmemi istedi ama ben öğretmenligi bahane ettim .
Sonra koleji satin aldi okudum Okuttu ve öğretmen olarak koydu .
Ahhh yine dalmisim ic sesime saat baya geçmis .
Hemen ceketimi giyip evden ciktim .
Okula geldiğimde ilk 2 dersimin bos olduğunu farkettim aklıma Mira nın kulup secmedigi geldi bu yuzden cagirttirdim .
Geldi hallettik .
Bugun şirin olmuştu baya .
Okul şortu kisa miydi yoksa Mira nin ki mi ? Kisaydi .
Ah banane .
Gezi kulübünu secmişti bakalim nereye gidecektik .
Derslerime girdim ve yine tabikide kızların bana ilismeleri ile geçti .
Beden öğretmeni olan Okan çok yakın arkadasimdi derslerim bittiğinden yanına gideyim dedim ve hazirlandim spor salonuna gittim kapiyi tam açtım .Ve Mira nin şaşkınlıkla birine Baktığını gördüm .
O kisi kimdi ve neden Mira nin yüzündeki saskinlik öfkeli bir sekil almıştı .
****************************
Evet Arkadaşlar Umarım Begenmissinizdir . Bu sefer de Buğra hocanın gözünden az bile olsa hayatını dusuncelerini ifade etmek adina yazdim bu bölümü . Vote Vermeyi Ve Yorum Yapmayı Unutmayin. Artık vote ve Yorum ilgisine gore yeni bölüm süresi belli olacak . Kocaman öpüyorum ♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Kocam Oldu !!!
Chick-Litİlk zamanlar sadece hocamdı şimdi ise çocuğumun babası kocam !!!