Çok uzun aradan sonra güzel yorumlarınız ile geri döndüm sizi çok seviyorum yorunlarinizi ve beğenilerinizi esirgemeyin uzun zaman oldu hatalarımı maruz görün ...
****************************
Buğra hocanın kucağına atlayan kiz umarım ama umarım kiz arkadaşı değildir diye içimden geçirirken .Buğra hocanın şaşkınlığı dikkat cekiciydi ve Buğra hoca
- Simge burda ne işin var senin ? Dedi .
Ne yani oha taniyor muydu kimdi bu kiz ya diye düşünürken kiz ;
- Ozlemedin mi beni Buğra.
Inanamadim ve daha fazla bu olayın ortasinda kalamazdim ve ortamdan kacmak istiyordum .
- Şey Buğra hocam Özür dilerim size daha fazla zahmet vermek istemiyorum . Sevgiliniz de gelmis rahatsız etmiyim dedim .
Ve Buğra hocanın bişey demesinu beklemeden inmeye basladim ama ne inme ayakta bile duramazken o kadar katı nasıl inecektim . Buğra hoca hemen arkamda gelip tuttu
- Hayır gitmesi gereken sen degilsin o !
- Ve Simge sen nasıl girdin içeri ?
- Hatırlamıyor musun ? Burası bizim tatlı aşkımızın eviydi bana anahtarın yedeğini çıkarıp verdigin günü ... Evet biliyorum seni bırakıp gittim ama çok pişman oldum SENI ÇOK SEVİYORUM BUĞRA .
Oha abi bune ya bi bu eksikti galiba demi şuan elim ayağım boşalmıştı iyice ve yere oturdum .
- Simge sen beni terkettigin gün benim için bittin simdi derhal çık evimden.
- Beni burdan kovabilirsin bakalim ama hergün aynı okulda meslektaşın olarak gördüğünde napicaksin bakalim ...
Dedi . Oha ne demek yani bu kiz simdi inanmıyorum . Bugra hoca bişey diyemedi ve dondu kaldi bakalim bizi daha neler bekliyordu bi bu eksikti .......
***************************
Kisa bile olsa geri dönüş yapmak istedim sizleri seviyorum yorumlarınızı bekliyorum ♡♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Kocam Oldu !!!
Romanzi rosa / ChickLitİlk zamanlar sadece hocamdı şimdi ise çocuğumun babası kocam !!!