Tedavi

10 0 0
                                    

-"Ne?"

-"Lourence,ölüceksin sandım"diyip ona sarıldım.Ama o benden açıklama bekliyordu

-"Melody,demin sen ne dedin?"

-"Vampir oldun"

-"Nasıl?!"

-"Ben yurda gidemedim.Biraz bekledim sonra geri döndüm.Geldiğimde sen yerde kanlar içinde yatıyordun.Ben de senin boynunu sarıp kan akmasını durdurdum.Sonra Richardio ile boğuştuk.Sana zehrini bulaştırmış.Yaşamanın tek yolu buymuş.Vampirsin ama yaşıyorsun"

-"Ahh...Melody.Hayatımı kurtardın"diyip bana sarıldı

-"Şimdi ne yapıcaz?"

-"Bu herifle beraber okula gideceğiz.Profesör bir çare bulur.Ama Melody,vampir olduğuma göre,artık tehlikeliyim.Umarım yanlış birşey yapmam"
**********
-"Nasıl?"diye şok geçirdi profesör

-"Hocam,bu ihtiyar beni ısırdı.Pek göstermiyor ama"

-"Sen halen işin şakasındasın.Senin artık sinekten bir farkın yok farkında mısın?Uçan kan emicisin sen.Seni hücreye kapata biliriz"dediğinde kıkırdadım

-"Sen demi,Melody?"

-"Kusura bakmayın hocam.Lourence'i eski haline getirmenin bir yolu var mı?"

-"Hastaneye gitmek zorunda,1 hafta kadar tedavi almalısın.Ama bu bir hafta boyunca başkalarını ısıra bilirsin.Virüs gibi yayıla bilir anlayacağınız"

-"Kendimi kontrol edemeyecek miyim, hocam?"

-"Hele şükür anladın"

-"Ama bu tehlikeli"dedim

-"Evet şu an normal bir vampirden iki kat daha tehlikelisin"

-"Ne yapıcaz peki?"diye sordu Lourence

-"Hastanede olmadığın sürece seni Melody'ye emanet ediyorum.Hatta Melody ile birlikte seninle daha sorumluluk sahibi biri olmalı"

-"Ben Melody'den başkasını istemiyorum"

-"Sana sormadım.Bir düşüneyim............Tina olmaz.Kiyara'yla sürekli kavga ediyorsunuz.Jack çok yiyor.Heather kendine bakmaktan seni unutur.En iyisi Stephany"

-"Hocam,biz sürekli kavga ediyoruz"

-"Artık kavga etmezsin"

-"Hadi,buradan hastaneye.Ben de Stephany'yi gönderiyorum"
**********
Sepany'nin gözünden.

-"Melody halen gelmedi,Kesydy"

-"Gelir canım birazdan"

-"Birinden sinyal geldiğini hissediyorum"

-"Ses ver "

-"Kimsin"

-"Stephany,benim İrinah"

-"Ahh...Kusura bakmayın.Tanıyamadım.Buyrun"

-"Lourence'i vampir ısırdı"

-"Ne?"

-"Merak etme durumu gayet iyi.Sadece kanındakı vampir zehrini temizlenmesi için hastaneye gönderdim.Onunla bir hafta ilgilene bilir misin?Çünkü onun eninde sonunda vampir tarafı kuduracak.Onu törpüleyecek kişinin sen olmanı istedim.Kabul ediyor musun?"

-"Ahh..tabi"

-"Teşekkür ederim tatlım"

-"Ne oldu?"

MELODY(geleceğin şarkısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin