Üzüntü

13 0 0
                                    

İki ay sonra......

Melody'nin gözünden.

İki aydır Lenzy'yle kaldığımız evde Stephany ile yaşıyorduk.Tıpkı Lenzy ile olduğu gibi.Gök yüzüne geri dönmemizle ilgili bana tek kelime bile etmemişti.Bu kız gerçektende çok düşünceli ve genişyürekli biriydi.Stephany'ye iki ayda fazlasıyla bağlanmıştım.Ne olursa olsun onunla kavga etmiyor,her dediğini yapıyordum.Birlikte çok eğlenceli zaman geçiriyorduk.Zaman zaman,müzik açıp evin ortasında deli gibi oynuyorduk.Zaman zaman,evi abur cuburla doldurup sinema günleri ayarlıyorduk.Tıpkı Lenzy ile yaptığımız gibi.Hiç üstüme gelmiyor,ailesini ve ya başka birini özlediğini söylemiyordu.Bana Lenzy'yi de hiç hatırlatmıyordu.Ben bir anda bu kızı eski hayatından çıkarıp insan yapmıştım.Sihir yada büyü yapmasına izin vermiyordum.Elbiselerimizi artık mağazalardan alıyorduk.Ben ona Gök yüzüne ait tek bir şey bile görmek istemediğimi söylemiştim.O da beni anlayışla karşılamıştı.Kendi kafasına göre davranan Stephany'nin yerini anlayışlı,tatlımı tatlı bir kız almıştı.Tıpkı Lenzy gibi.Onu neden bu kadar seviyordum?Onun da kendi hayatı var.Ama onunla zaman geçirmek bana çok iyi geliyordu.Çok az da olsa acım hafifliyordu.Bana birşey söylemese de geri dönmek istiyordur herhalde.Onu ne kadar burada tutacaktım ki?

Artık toparlanmıştım.Lenzy'nin ölümünü kabullenmiştim.Zaten başka çarem de yoktu.Ölüm her insanın sonudur.Daha gençti,ama yapılacak birşey yok.Ölenle ölünmez.Bir de şöyle düşündüm;onunla çok güzel anılarım oldu,çok güzel zamanlarımız oldu.O benim onu sonsuza kadar çok seveceğimi biliyor.

Anneme kendimi affettirmiştim.Stephany ile zar zor başarmıştık bunu.Benim kaçırıldığımı söyledim.Ve benden en yakın zamanda düğün istiyor.Onun sevgisini,üzerimde duasını,şefkatini hissettikçe daha çabuk toparlanmaya başladım.Onun beni affetmesi,sanki Lenzy'den bir parçayı kazandığımı hissettirdi bana

Daha iyiydim.Daha az canım yanıyordu.Hepsi Stephany sayesinde.Onu çoooooooook seviyorum.

Lourence,iki ay boyunca 10-15 defa geldi.Onun gelmesi beni çok mutlu ediyordu.Leshawna da 2-3 kez gelmişti.Başkasının gelmesine izin vermiyordum.

Stephany Lenzy'nin odasında uyuyordu.Bense kendi odamda.Her zamanki gibi erken uyanmıştım.Dünden beri kavanozda sakladığım böceği mutfaktan aldım.Stephany'yi yine acımasız bir şaka bekliyordu.Böceklerden korktuğunu biliyordum.Böceği kavanozdan çıkarıp Stephany'nin yüzüne yerleştirdim

"Stephany,uyan.Yüzünde böcek var"

—"Ne?Nerede?Melody,öldür onu"Daha gözünü bile açamayan Stephany yatakta çabalıyordu

"Yüzünde,yüzünde"dediğimde yüzüne tokat attı.Ama böcek yere düşüp kaçmıştı

"Yaaa,Melody.Ödüm koptu.Hiç acımıyorsun valla"

—"Tamam,tamam.Uyyy,kıyamam ben sana"

—"Kıyıyorsun ama"

—"Özür dilerim,söz bir kaç hafta sana şaka yapmıcam"

—"Yemin et"

—"Yemin ederim"

—"Eee,böcek nerde?"

—"Bilmem"

—"O şu an bu odada mı?"

—"Öyle olmalı"

—"Ayy,Melody,bul onu ne olur"

—"Tamam,sen git duş al.Ben de böcüğü bulayım.Bulamazsam da akşam koyun koyuna uyuruz,ne olacak?Hadi,senin en sevdiğin yerde kahvaltı yapacağız"

MELODY(geleceğin şarkısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin