Uçmak

19 1 0
                                    

İrahnit'in gözünden.(Melody'nin geldiği gün)

-"Vay vay vay.Demek Küçük prenses tahta çıktı.Hani şu beni öldürüp,kaosu durdurup,annesini kurtaracak kız,Melody.Gerçekten de bu kızın beni yene bileceğine inanıyorlar mı?17 yaşındaki bir kız beni-S boyutunun Kraliçesini yenecek mi?(iğrenç bir kahkaha)Ahhh....yazık bu Gök yüzü halkına.Umutlarına bak"

-"Haklısınız efendim,sizi yenemez"

-"Tabiki yenemez,Nijel.Ama biz yinede önlemimizi alalım.Bu kıza fiziksel zarar vermeyeceğim.Onun yavaş-yavaş elinden her şeyini alacağım.Yaşam enerjisi tükenene kadar.....Herhalde bir şeytana aşık olmaması gerektiğini biliyordur.Ya aşık olursaaa?"

-"Ahhh...efendim çok kötüsünüz"

-"Evet öyleyim,Nijel.Ben 9 yıldır burada hapisim.Ve ben bunu sadece Marta'nın kaybolması için yaptım.Marta ölmedi bile.Ben hala hapis kalıyorsam onlar daha fazla bedel ödeyecekler"

-"Efendim,Şeytanlarla melekler'in evlenememesi zaten kaos yarattı.Son 9 yıldır karışık türün üyeleri azaldı.Vamirlere bile yenildiler"

-"Evet.Ama benim kurtulmam için karşılıklı aşk yaşayan melek ve şeytandan en az bir tarafın aşkını itiraf etmesi lazım.Ama gözlerini ne kadar korkuttuysam kimse aşkını itiraf etmiyor.Yada biri aşık oluyorsa öbürü olmuyor.Yani sonuçta ben yinede bu lanet boyutta hapis kalıyorum(sinirlendi)"

-"Haklısınız efendim"

-"Bana bilmediğim birşey söyle,Nijel.Git şu kızın.........(gelicek bölümlerde öğreneceksiniz)

Melody'nin gözünden.

Güneşli bir güne uyanmıştım yine.Odada hiçkimse yoktu.Bugün ne yapacağımı bilmiyordum.Okul desem kayıtım yok,uçmak desem bilmiyordum.Üzerimde koskoca bir sorumluluk varken ben öylece takılıyordum.En iyisi kahvaltı yapmak

-"Demek uyanmışsın uykucu"diyip gülümsedi Stephany odaya girerek

-"Evet.Stephany ben çok acıktım.Kahvaltıyı Kesydy mi getiriyor?"

-"Hayır,Kesydy şu an banyoda ve hazırlanıyor.Bu gün kahvaltıyı dışarıda edicez.Güzel manzaralı bir yere gideceğiz.Ve bizimle şeytanlar da gelecek"

-"Öylemi,hangi şeytanlar?"

-"Kızlar.Hepsiyle konuştum.Onlar da seninle tanışmak için heyecanlılar"

-"Tamam.Ben hazırlanayım.Kesydy çık oradaaaan"

-"Tamam çıktım"dedi Kesydy.Ne kadar da güzel olmuştu.Aceba Nicholas gelecek mi?

-"Çok güzel olmuşsun sen"dedim ve onu baştan aşağı süzdüm

-"Ayyy,gerçekten mi?"diyip en içten gülümsemelerinden birini yaptı Kesydy

-"Evet"dedim ve banyoya girdim.Kısa bir duş alıp dışarıya çıktım

-"Şeyy,Stephany ben kaç gündür elbiselerimi senden alıyorum.Bana sihir yapmayı öğretsene"

-"Nerden biliyorsun sen elbisenin sihirle elde edildiğini?"

-"Lourence söyledi"

-"Hmm,sen Lourence'le ne konuşuyordun ki,sohbet elbiseye falan geldi?"

-"Öğretiyor musun öğretmiyor musun?"

-"Tamam.Gözlerini kapa ve istediğin elbisenin üzerinde olduğunu düşün."dediğini yaptım.Kesydy halen saçlarıyla oynuyordu

MELODY(geleceğin şarkısı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin