H4 Eindelijk eruit

50 2 0
                                    

Na nog drie dagen in het ziekenhuisje hebben gelegen mocht ik eindelijk weg. Mick mocht al een dag eerder weg, dus verveelde ik me nog meer dan toen hij er nog was, maarja ik mocht weg! Ik kleedde me snel aan en zei Emily gedag met een knuffel. Toen ik buiten was zag ik Mick staan, hij stond dus blijkbaar op me te wachten. Wanneer ik naast hem stond begon hij te praten,’ Ik moet je naar James brengen, hij is zeg maar de leider.’ Ik knikte en we begonnen naar een groot huis te lopen. Toen we daar waren moest ik buiten wachten en liep Mick naar binnen. Na een paar minuten kwam hij naar buiten gelopen en wenkte dat ik naar binnen moest. Ik wou net naar binnen stappen toen hij me nog tegen hield,’ ik wacht hier, als je klaar bent breng ik je naar je slaapplaats, hij gaat je vertellen over hoe het hier werkt en wat er van je verwacht wordt, succes.’ Mick liet me los en ik stapte naar binnen.

‘heyy Lyla, welkom! Mijn naam is James en ik leid deze groep. Ik ga je van alles vertellen en eh ja, laten we beginnen. Wij zijn op de vlucht voor de duistere, op weg naar het verzet. Iedereen hier is met een andere reden, maar de oorspronkelijke mensen komen van hetzelfde dorp, waar alles kinderen tot 12 en alle volwassen vanaf 18 vermoord waren. Ook heeft iedereen een test afgelegd om te kijken of die gene te vertrouwen is en zoja wat die gene kan doen hier, want we hebben iedereen nodig. Je hebt; verzorgers, bewakers, koks, werkers en de mensen die hier alles bepalen en begeleiden. Naast de vertrouwens test, heb je een paar onderdelen die bepalen wat je gaat doen hier. Je hebt; zwaard vechten, boog schieten, paard rijden, koken, overleven en een test waar je allemaal situaties moet verhelpen. Je hebt dus 6 onderdelen en met elk onderdeel ben je drie dagen mee bezig, twee dagen om te oefenen en de laatste dag voor de test. Ik hoop dat dit duidelijk is. De vertrouwens test wordt morgen afgelegd door Mick, die vanaf nu je begeleider is. Als je de vertrouwens test niet goed heb afgelegd moet je vertrekken. Sorry dat dit zo streng is, maar als je alles achter de rug hebt, dan ben ik een stuk aardiger. Heb je nog vragen?’ vertelde Mick. ‘nee ik heb geen vragen en bedankt voor alles.’ antwoorde ik beleefd. ‘Geen dank, dan mag je nu met Mick mee lopen naar je slaap plaats.’ Ik knikte en loop naar buiten, pff dat was veel.

Buiten aangekomen loop ik samen met Mick richting een tent, ’dit is je slaapplaats, morgen om 7:00 klaar staan voor je tent, in een gemakkelijke outfit, we gaan wandelen en oja vraag de andere maar waar je wat kleding kan vinden.’ Zegt Mick en hij loopt meteen daarna weg.

Toen ik binnen was werd ik vrolijk begroet door 5 meiden. Een voor een kwamen ze naar mij toe. Het eerste meisje had rood haar, groene ogen en is best wel lang, ze stelde zich voor als Claire. Toen kwam er een Meisje met bruin haar in een staart ze was lang en getraind, zei stelde zich voor als Valerie en ze luisterde ook naar de naam Val. De derde die naar me toe kwam is een goud blond meisje met sluik haar en bruine ogen. Ze was klein maar zag er uit als ze echt wel voor zich zelf op kan komen, zij stelde zich voor als Elena. Het vierde meisje was echt z’n Bitch terwijl ze zich aan me voorstelde fluisterde ze me toe van: ' blijf uit de buurt van Mick of waag het iets te doen met hem dat niet moet van James.' Daarna stelde ze zich vrolijk voor als Eloise, ze had pijpen krullen, licht blond haar en ze was zwaar opgemaakt. Het laatste meisje had lang zwart stijl haar, groene ogen en een best wel witte huid. Zij stelde zich zelf voor als Lissanne. Ik kreeg een bed achter in rechts bij het raam aangewezen. Ik trok mijn pyjama meteen aan en ging vroeg slapen, want morgen moest ik vroeg op.

What is my name?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu